חדשות

צה"ל מתעכב ברפיח כי גילה "מכרה זהב מודיעיני"

בשבועיים האחרונים עלו חיילי צה"ל על 'מכרה זהב מודיעיני' מהסוג שמהווה מפתח לסוגיות ביטחוניות נרחבות ועל כן זו הסיבה שהכוחות לא יוצאים מאזור רפיח ועוברים לשלב הבא במלחמה

צה"ל מתעכב ברפיח כי גילה "מכרה זהב מודיעיני"
צילום: (צילון: דובר צה"ל)

נחשפה והותרה לפרסום מהי הסיבה העיקרית לאי המעבר לשלב הבא ברצועת עזה, כך מדווח נועם אמיר מחדשות 14.

אמיר מציין כי בשבועיים האחרונים כוחותינו עלו על 'מכרה זהב מודיעיני' ברפיח, מודיעין מהסוג שיכול להוות גורם מפתח למספר נושאים שעליהם לא ניתן להרחיב.

על כן בשלב זה, הכוחות עדיין לא יצאו מדרום הרצועה כפי שיצאו משג'עייה בתום הפעילות.

צה"ל משתמש בעזה בשיטה חדשה שנוסתה השבוע במתחם אונר"א, כאשר ביקשו מכל תושבי עזה להתפנות באופן בהול, הפעולה כוללת: התפרצות מהירה, כניסה עם רחפנים ומאתרי מילכודים וכיתור מהיר של כל המתחם בכדי שהמחבלים לא יברחו. הפעולה הוכיחה את עצמה ותוביל לפעולות דומות נוספות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

40
34
סיגלי
12.07.24

שה' ישמור עליהם ויצליח דרכם. חיילים אהובים שעושים ימים כלילות בתנאים ומזג אוויר לא הגיוניים. שנהיה ראויים להם ושישובו בשלום בע"ה