יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף את הקואליציה שאינה יוצאת נגד דבריו של הרב לנדו, שאסר על התייצבות לגיוס וצו ראשון.
לפיד טען כי זוהי סרבנות מפורשת ומסר: "איפה כל השרים והח״כים של הימין על מלא שצרחו וצווחו נגד קריאות לסרבנות (שלא היו ולא נבראו).
דברי הרב לנדו הן הקריאה הכי מפורשת לסרבנות שאי פעם הושמעה פה. ראש הממשלה ושריו חייבים לגנות אותה במילים מפורשות אחרת זו הפקרה של הלוחמים ונטישה נוספת של ערכי צה״ל והמדינה".
עוד באותו נושא
המאבק מסלים: אסור לשתף פעולה, לא להגיע לצו 1!חדשות סרוגים

הרב לנדו הוציא מכתב חריף שפורסם הבוקר בעמוד הראשי של העיתון יתד נאמן בו הוא קורא שלא להתייצב בלשכות הגיוס ולא לשתף פעולה כלל עם צה"ל.
תגובות
שוב חןזר הקוף