אשת העסקים וחברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום ממשיכה לשחרר שירים חדשים בעקבות המצב, והיום (רביעי) היא משחררת שיר על המצב הקשה בצפון הארץ, מבקרת את ההנהגה וקוראת לפעולה.
כמו את שני השירים הקודמים שהוציאה על המלחמה "איפה הייתם בשביעי לעשירי?" ו"איראן DON'T SHOOT", גם את השיר הזה כתבה רוזנבלום בעצמה, והלחין אורן כהן.
תגובות
מה לעזעזאל פנינה, אנחנו רוצים לספר לך משהו: את לא יודעת לשיר! תחסכי את זה ממנו (למרות שהראלי אפשר לשמוע את זה בשלושת השבועות או אם אתה רוצה שהחלון בבית יישבר) דקל וקנין יותר טוב ממך יא פגה. יום זוועה ביי