הפרשן בכיר לענייני המזרח התיכון, המזרחן ד"ר מרדכי קידר, חושף את ההתפכחות האישית שלו ומגלה כי הוא תמך בהסכמי אוסלו. בראיון לערוץ הידברות הוא אומר כי "עבדו עלינו בעיניים", ומפרט על תוכניתו להקמת אמירויות פלסטיניות נפרדות בערים המרכזיות ביהודה, שומרון ועזה. "שבטים ששולטים על עצמם רוצים יציבות – הם לא רוצים את הג'יהאדיסטים". צפו
https://www.youtube.com/watch?v=Xe3KvPGvT7E
מתוך ערוץ היוטיוב של ערוץ הידברות




תגובות
שום כלום, פלסטינים וערבים מחוץ למדינת ישראל
כל ערבים ופלסטינים החוצה בדיוק
נראה לי שהם יישארו עוד הרבה אחרינו. כמו שזה נראה כרגע מגינת ישראל מתפוררת בקמב מסחרר
מהפעמים האחרונות שהתראיין, נראה הפוך משהו
פרשן בכיר האמנם? אמריות בערבית נסיכויות, לא דמוקרטיה. זאת הכנה למלוכה בישראל. יש גם מלך מזרע בית דוד מוכן על המדף. הגאון מוילנה טען שהוא מזרע בית דוד, נתניהו טוען שהוא קרוב משפחתו. אבל אולי המלך המתוכן הוא מצאצאי מלך יהודה אמון , אמון הוא שם אליל מצרי, אמר קוהלת גם עם תכתוש את האויל במכתש לא תסיר אוילותו ממנו.