חדשות

"אסור להחזיר חטופים בתמורה לסיום המלחמה"

השרים והח"כים בקואליציה הנוכחית, אומרים בתוקף כי הם מתנגדים לעסקה עם חמאס שתבויל להפסקת הלחימה. "אסור להשלים עם חזרה של חטופים בתמורה להפסקה מוחלטת של המלחמה"

ההפגנה לשחרור החטופים אמש
ההפגנה לשחרור החטופים אמש | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

השרה אורית סטרוק התראיינה הלילה (ראשון) בכאן רשת ב' על המו"מ להשבת חטופים ושם טענה: "הקווים שהציג רה"מ הם פחות מרף המינימום. לצאת מפילדלפי זה מעבר להפקרות, אסור להשלים עם חזרה של חטופים בתמורה להפסקה מוחלטת של המלחמה".

עוד הוסיפה: "הצבעתי בעד העסקה הראשונה שכללה שחרור מחבלים כי זה לא נגד את מטרות המלחמה".

גם חבר הכנסת צבי סוכות השמיע מסרים דומים ואמר: "יש לנו קווים אדומים. עם כל ההישגים שלנו בתוך הממשלה הזו, הם לא שווים את הצלת חמאס, וכשאנחנו מאיימים אנחנו מקיימים. אנחנו חושבים שיכולה להיות עסקה שלא תציל את חמאס ועדיין תחזיר חטופים הבית.

צריכים להביא עסקה שבה גם מחזירים חטופים וגם מנצחים מלחמה. אנחנו רוצים להחזיר את כולם, גם בעסקה הקודמת תמכנו אף שלא החזירו את כולם. אנחנו חושבים שיש מלחמה שאין מוצדקת כמוה, אנחנו רוצים להחזיר את כולם ולנצח אותה. אנחנו מחויבים לדבר הזה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
2
שטויות במיץ עגבניות ...
08.07.24

אוסף הבוזזים את הקופה הציבורית ובראשם הכלבה בת כלבה ... סטרוק ... מבלבלים במח ... מטרת המלחמה מעולם לא היתה החזרת החטופים אלה משיכת זמן כדי לדחות את הבחירות ... כמה חטופים החוזרו במהלך 9 חודשים? והאם ירי הרקטות פסק ? הממשלה מוכרת לטפשים ססמאות נבובות...

הצטרפו אלינו