חדשות

"תרחיש העלטה שפורסם, הוא רק קצה הקרחון"

מנכ"ל נגה הציג תרחיש עלטה אך גרם לגל הכחשות אלא שבפועל הרשויות בישראל מדווחות כי ביקשו מהם להערך להתקפות בלתי פוסקות בלי חשמל, בלי אינטרנט, בלי אזעקות. ראש עירית טבריה: " אמרו לנו "אתם לבד, אף אחד לא יבוא לעזור לכם"

"תרחיש העלטה שפורסם, הוא רק קצה הקרחון"
צילום: (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

תרחיש העלטה שהציג שאול גולדשטיין מנכ"ל חברת נגה לניהול מערכת החשמל הסעיר את המדינה וגרר גל הכחשות ואף דרישה לפטר אותו מתפקידו. אלא שבפועל זהו רק קצה הקרחון, כך מדווח "ישראל היום".

עוד עולה מהדיווח כי ראשי הרשויות בישראל עודכנו בתרחיש הקיצון שצופים בפיקוד העורף וברשות החירום הלאומית, ודרש מהם להיערך להתקפות בלתי פוסקות על העורף הישראלי שיפגעו באספקת האנרגיה והתשתית.

ראש עיריית טבריה מסר: "אמרו לנו 'אתם לבד, אף אחד לא יבוא לעזור לכם'. גם האזעקות לא יעבדו. אנחנו צריכים לשנות פאזה. אם מדברים על שהייה במקלט של 24 עד 72 שעות, לא שמעתי על זה עד עכשיו. אמרו לנו אין אינטרנט, אין חשמל, אין התראות. אנחנו מכינים רכבים עם כריזה".

והוסיף: "הראו לנו את כל התרחישים, אבל אנחנו מקווים שלא נגיע לשם. אנחנו נשדרג את מערך המתנדבים שלנו. יש אצלנו גם 7000 מפונים שנצטרך לדאוג להם. אנחנו נערכים גם לחלוקת מזון. נעשה התאמות לכל התרחישים שהציגו לנו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

7
2
ממשלת החורבן... תסדרו בעצמכם...
07.07.24

מה לעשות... צריך כסף לחרדים ... צריך כסף למתנחלים ... צריך כסף לחברי מרכז הליכוד ... בקיצור לקנות שלטון זה עסק יקר , אז תסתדרו בעצמכם ... והכי חשוב תמשיכו להצביע ימין על מלא ....