חדשות

בן גביר לנתניהו: "אם אתה מחליט לבד, בסוף גם תישאר לבד"

בן גביר הטיח בנתניהו בישיבת הקבינט: "אם אני לא שותף למטבחון זה אומר שאתם מדירים חצי מיליון איש. אם אתה מחליט לבד, בסוף תישאר לבד"

בן גביר לנתניהו: "אם אתה מחליט לבד, בסוף גם תישאר לבד"
צילום: (צילום: אוליביה פיטוסי / פלאש90)

במהלך הדיון אמש בישיבת הקבינט המדיני – בטחוני, התפתח ויכוח בין השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, לשרים ומזכיר הממשלה על אי-נוכחותו בדיון הסגורים.

בן גביר אמר לראש הממשלה, נתניהו: "מיד אחרינו אני מבין שאז מתכנסת הישיבה האמיתית. אנחנו כאן קישוט ואחרי שנסיים אתה וגלנט יושבים עם ראשי מערכת הביטחון וסוגרים דברים. אנחנו תפאורה".

בן גביר הוסיף: "אני אומר לך ראש הממשלה; שאם אתה מקבל החלטות לבד זה על אחריותך וגם תישאר לבד. לא בחרו בי חצי מליון אנשים כדי שאשב בממשלה אבל מי שיכריע יהיו ראשי מערכת הביטחון".

השרה גמליאל הגיבה לשר בן גביר: "אתה מאיים,.

בן גביר השיב לה: "לא מאיים. זו מציאות. אם מחליטים לבד שלא יצפו ממני אחר כך להחזיק הממשלה".

מזכיר הממשלה ציין כי "תמיד היה מטבחון". בן גביר השיב לו: "ואם אני לא שותף למטבחון זה אומר שאתם מדירים חצי מיליון איש. בסוף תישארו במטבח לבד".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
הקוץ
05.07.24

מה שמצחיק, אמרו שמסיימים ברפיח ועוד שבועיים מטפלים בלבנון. פתאום צריך עוד זמן ברפיח, עוד חודש ואח"כ זה יהייה עוד שלושה חודשים ועוד... כבר הבנתם?