ויראלי

גן ילדים: בן ארי חיקתה את רוטמן שלא נשאר חייב. צפו

ח"כ מירב בן ארי תקפה את יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, זאת ברקע הצעת החוק בעניין נציבות תלונות הציבור על השופטים "חזרנו ל-6 באוקטובר? מה זה החוק הזה? זו סחיטה באיומים"

ח"כ מירב בן ארי תקפה היום (רביעי) את יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, זאת ברקע הצעת החוק בעניין נציבות תלונות הציבור על השופטים. "אני רוצה לשאול את שמחה מה קורה", פתחה מירב. "נגמרה המלחמה? חזרנו ל-6 באוקטובר? כל היום אתם באים ונואמים ביחד ננצח, אחדות. מה זה החוק הזה? זו סחיטה באיומים".

X2Twitter.com_1808499703920652288(270p)
X2Twitter.com_1808499703920652288(270p)| צילום: (צילום: ערוץ הכנסת)

בן ארי פנתה לרוטמן ואמרה לו: "בא אליי שמחה עם המתק שפתיים שלו ואומר לי, בכל זאת הסכמה רחבה, חברי האופוזיציה יבחרו. אני לא רוצה את החוק שלך, לא רוצה לקחת חלק בחוק שלך. אתה חושב שאתה תעלה לפה ותגיד עם המילים היפות, 'אני אביא לכם שגם אתם תבחרו', לא רוצה את ההפיכה המשפטית שלך, במקום שתתעסקו אך ורק במשפחות החטופים. אתם מתעסקים בשטות הזו".

בן ארי פנתה לרוטמן ואמר לו: "תקשיב לי בזמן שאני מדברת", האחרון לא נותר חייב והשיב לה: "הקשבתי לכל מילה. עשית חיקוי שלי ובכל זאת הקשבתי".

לסיום אמרה בן ארי: "ככה לא פועלים. רוטמן אומר אני רוצה חברי קואליציה ואופוזיציה יחד, לא! זה עוד אבן בהפיכה המשפטית, אנחנו לא מטומטמים. אתם רוצים להתערב לעבודה של בית המשפט. אל תמכרו לנו סיפורי סבתא".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

19
13
יניב
03.07.24

יו איזו מטורללת, שכונה, מאיפה הגרילו את הדבר הצרחני והנורא הזה לכנסת ישראל?? אלוהים, מה יש לנו בכנסת ממש כיכת טיפולים. כזו בהמה גסה. אי אפשר לשמוע ועוד יותר לראות אותה. כל יום שומעים אותה צורחת, מחרישה אוזניים. עופי לכל הרוחוח, נמאסת!