
פרקליט המדינה עמית איסמן מבקש מהיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה לפתוח בחקירה פלילית נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בעקבות הסתה לאלימות נגד תושבי עזה.
על פי הפרסום של העיתונאי אבישי גרינצייג בכאן 11, המעגל הקרוב של פרקליט המדינה מותח ביקורת חריפה על המהלך ועל הפרקליט בטענה כי החקירה בוודאות לא תוביל לכתב אישום נגד השר, עוד אומרים כי פתיחת החקירה הינה שיקול זר כדי לרצות את בית הדין בהאג.
עוד באותו נושא
בן גביר מגיב: ככה נראית תפירת תיקים בשידור חיחדשות סרוגים

מטעם היועצת המשפטית לממשלה והפרקליטות נמסר: "כפי שמדינת ישראל הודיעה לבית הדין הבין-לאומי בהאג, כלל ההתבטאויות בעניין אשר עלולות לעלות כדי עבירה פלילית נבחנות. בניגוד לפרסום, לא התקבלו החלטות בנושא על ידי ראשי מערכת אכיפת החוק."
אילו טמטום היה כוכבים פרקליט המדינה היה שביל החלב!!!!!!!!