שר שלום ג'רבי: לא אתמודד בפריימריז - סרוגים

שר שלום ג'רבי: לא אתמודד בפריימריז

אחרי מבול המועמדים, הנה אחד שמודיע שלא יתמודד. מנכ"ל השירות האזרחי-לאומי שר שלום ג'רבי הודיע הערב כי החליט להמשיך בתפקיד הממלכתי שהוא רואה בו כפרויקט הלאומי של מדינת ישראל

שר שלום ג'רבי: לא אתמודד בפריימריז
  ממשיך בשירות הלאומי. ג'רבי (ששון תירם, יח"צ)

יש גם כאלה שלא רצים בפריימריז.

הערב הודיע, באופן יחסית מפתיע, מנכ"ל השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי כי לא יתמודד בפריימריז. בהודעה ששיגר לחברי מרכז הוא כתב: "לאחר לבטים ארוכים וקשים, קיבלתי החלטה שלא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, למרות מאות הפניות שקיבלתי בנושא. ב"ה הצלחנו להוביל מהפכה אדירה בשירות הלאומי-אזרחי של מדינת ישראל. ההחלטה התקבלה מתוך רצון שלא להפסיק את העשייה הגדולה בתחום הזה ולהמשיך בתפקיד הממלכתי שאני רואה בו כפרויקט הלאומי של מדינת ישראל."

ג'רבי כיהן כמזכ"ל המפלגה בזמן הכנסת ה-17, והוצב במקום החמישי ברשימה לכנסת ה-18, אז קיבלה המפלגה 3 מנדטים בלבד. מאוחר יותר מינה אותו השר דניאל הרשקוביץ' למנכ"ל השירות הלאומי תפקיד בו הוא מחזיק עד היום, כשבנוסף לבנות השירות הדתיות, הוא מקדם את השירות האזרחי למגזר הערבי ולמגזר החרדי עם כניסתו של חוק השוויון בנטל לתוקף.

ג'רבי סומן כמי שיתמודד על נציג מרכז המפלגה (שריון למקום 10), וכעת השם החם שיתמודד הוא אריה פרג'ון, ראש עיריית טירת הכרמל לשעבר ויו"ר ועידת הבית היהודי.

בכך יורד מספר המועמדים בפריימריז של המפלגה ל-40. מוקדם יותר היום הודיעו יהודית שילת, עו"ד בתיה כהנא דרור, אדווה ביטון ואברהם אזולאי על התמודדות בפריימריז של המפלגה.

לרשימה המתעדכנת של כל המתמודדים  לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לעמיעד טאוב סיכויים גבוהים להיות המועמד של מרכז המפלגה
שלמה | 18-12-2014 22:24
2
דווקא מועמד רציני מנוסה וראוי יורד מההתמודדות?
שם | 18-12-2014 23:20
אבל הוא צודק וזה רק מוכיח את רצינותו. ג'רבי לא חדש בפוליטיקה ואכן יש לו תפקיד רציני מאד ומשפיע. העובדה שהוא פורש מעידה שהוא דווקא מבין מה זו פוליטיקה בניגוד לאחרים. בכל מקרה תשאר בסביבה הא ג'רבי?
3
כל הכבוד ג'רבי
ניר אורבך | 20-12-2014 18:06
תודה רבה