חדשות

"השבעה באוקטובר הוא קדימון למה שיקרה פה"

חבר הכנסת אלמוג כהן תוקף בחריפות את שחרורו של מנהל בית החולים שיפא, ואומר כי ישראל ממשיכה להביא על עצמה חרפה אחרי חרפה

((צילום: יונתן זינדל / פלאש90))

חבר הכנסת אלמוג כהן, ממפלגת עוצמה יהודית, תוקף בחריפות את הממשלה בה חברים אנשי מפלגתו, ואומר כי ישראל בוחרת פעם אחרי פעם בחרפה על פני המלחמה.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמר כהן: "אם הייתי חבר בממשלה שולחנות היו מתהפכים על שחרור מנהל שיפא. עצם זה שהארכי טרוריסט, המחבל הנאצי הזה כרגע מסתובב כמו טווס בעזה זה פשוט חרפה לאומית".

"הבוקר הייתי בדיון בבג"ץ על עתירה לטיפול בילדי העזתים, הגעתי לשם כאבא לילדים שדואג לעתיד שלהם. הם הולכים לשחוט את הילדים שלנו. זעקתי את זה לפני השביעי באוקטובר וגיחכו עליי, אבל מה שקרה לנו זה רק הקדימון למה שיקרה פה".

"הקם להורגך השכם להורגו, מדינה שבוחרת פעם אחר פעם בחרפה תקבל גם את המלחמה", אמר כהן.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
1
הליצן השמן הוא במפלגה של הליצן השמן השר
01.07.24

יותר טוב אלמוג יחזור לנהל משמרת בפנקייק המקורי באר שבע במקום להאשים את כל העולם

הצטרפו אלינו