
יו״ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ ביקר בחריפות את ההחלטה לשחרורו של מנהל בית החולים שיפא.
וכך מסר: ״ממשלה שמשחררת את מי שנתן חסות לרוצחי השבעה באוקטובר ושסייע להסתיר את חטופינו עשתה תקלה מבצעית מוסרית ומורלית – ולכן לא ראויה לנהל את מלחמת הקיום שלנו וצריכה ללכת הביתה.
מי שקיבל את ההחלטה חסר שיקול דעת – וצריך להיות מפוטר היום".
עוד באותו נושא
חילופי האשמות: זו הסיבה שמנהל ביה"ח שיפא שוחררחדשות סרוגים

וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש הממשלה, אם תסגור כמה משרדי ממשלה, אני בטוח שיתפנו מקום ותקציב למקומות כליאה. אינך יכול להמשיך לנהל מלחמה בדרך הזו – זו העת לקבוע תאריך בחירות מוסכם.״

עיתונאים מלוכלכלכים מפרסמים פאשלות של פוליטיקאים מטופשים. אתם תמיד יכולים להורות לצבא לאסור מחדש את המנהל (מנהלים קל לעצור). וגם אין מקום בבתי הסוהר הגדושים כי בן-גביר לא ממלא את ההתחיבויות שלו. ולמה העיתונאי המכובד פה לא מציג את העמדה של השב"כ בעניין זה ? הרי חייבת להיות איזשהיא סיבה למעצר ה"מנהל".