בשעה האחרונה עזתים רבים מדווחים כי היום (חמישי) מטוסי צה"ל תקפו את בניין העירייה המרכזי במרכז העיר דיר אל-בלח במרכז רצועת עזה. עוד הם מדווחים על הפגזה ארטילרית ועימותים סביב כיכר אל-עודה במרכז רפיח.
לדברי העזתים, 10 נפגעים הגיעו למתחם הרפואי נאצר בחאן יונס כתוצאה מהפגזות ארטילריות וירי טנקים על אזור החוף של אל-מוואסי, ממערב לחאן יונס ורפיח.
לא ננצח במלחמה. אין כח אדם להילחם. אין כח אדם לשליטה ביו"ש לשמירה על גבולות המדינה בצפון בדרום בבקעה . יש מושג תפסת מרובה לא תפסת. אז העובדות כבשנו את יו"ש ומזרח ים ב67. אין ריבונות במזרח ירושלים, לא ביו"ש, ואף לא בגבולות 48 הכל סיסמאות. יש התנחלויות שמקצים כוחות ניכרים לשמור עליהם, וסמוטריץ תומך בהישטמטות חרדים. אז מי בדיוק יגן עלינו ...