כ-10 פצועים

דיווח עזתי: צה"ל הפציץ בניין עירייה במרכז הרצועה

העזתים מדווחים: צה"ל תקף בניין עירייה במרכז העיר דיר אל-בלח במרכז רצועת עזה. בנוס, בוצע ירי כבד באזור ולטענתם יש כעשרה פצועים שפונו לבתי החולים

דיווח עזתי: צה"ל הפציץ בניין עירייה במרכז הרצועה
צילום: (צילום: עבאד אל ראחים חאטיב/פלאש90)

בשעה האחרונה עזתים רבים מדווחים כי היום (חמישי) מטוסי צה"ל תקפו את בניין העירייה המרכזי במרכז העיר דיר אל-בלח במרכז רצועת עזה. עוד הם מדווחים על הפגזה ארטילרית ועימותים סביב כיכר אל-עודה במרכז רפיח.

לדברי העזתים, 10 נפגעים הגיעו למתחם הרפואי נאצר בחאן יונס כתוצאה מהפגזות ארטילריות וירי טנקים על אזור החוף של אל-מוואסי, ממערב לחאן יונס ורפיח.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

6 תגובות
2
יואב
28.06.24

לא ננצח במלחמה. אין כח אדם להילחם. אין כח אדם לשליטה ביו"ש לשמירה על גבולות המדינה בצפון בדרום בבקעה . יש מושג תפסת מרובה לא תפסת. אז העובדות כבשנו את יו"ש ומזרח ים ב67. אין ריבונות במזרח ירושלים, לא ביו"ש, ואף לא בגבולות 48 הכל סיסמאות. יש התנחלויות שמקצים כוחות ניכרים לשמור עליהם, וסמוטריץ תומך בהישטמטות חרדים. אז מי בדיוק יגן עלינו ...

הצטרפו אלינו