דובר צה"ל עדכן הערב (חמישי) כי במהלך סוף השבוע צה"ל יתאמן בשטחי האימונים – שטחי אש שבדרום הארץ. "נדגיש כי הכניסה לשטחי האימונים אסורה, מהווה סכנת חיים ופוגעת בפעילות הכוחות. בנוסף, ייתכן וישמעו קולות ירי ופיצוצים בישובים הסמוכים", מסר.
עוד אמר הגרי: "צה"ל מבקש בכל לשון של בקשה מהציבור לא להיכנס למרחבים האסורים ולאפשר לכוחות הביטחון להמשיך ולבצע את משימותיהם – מדובר בסכנת חיים. נדגיש כי במידה ונתקלתם בנפלי חימוש, ההנחיה היא להתרחק ולדווח למשטרת ישראל. נפלים מהווים סכנת חיים ועלולים להכיל חומרי נפץ. הנחיות אלו מצילות חיים".
תגובות
ידוע ששטח אימון אין כניסה שהחזרנו שטחים כמו סיני לא הישארו שם שטח לאימונים וחבל הישארו לנו את עזה מתנה כי אנוואר סאדאת היה חכם יותר מבגיןן שהישאיר לנו צרות צרורות