בית המשפט דחה היום (חמישי) שוב את בקשת הפרקליטות להטיל תנאים מגבילים על יונתן אוריך.
אוריך יוכל לעבוד במשרד ראש הממשלה ולהיות בקשר עם נתניהו.
במהלך הדיון, השופט מסראווה מבקר את הפרקליטות והמשטרה על הדרישה להרחיק את יונתן אוריך מהלשכה, ואמר: "ככל שעובר הזמן המסוכנות עוברת. במיוחד שעברו כמעט שנתיים מהארועים. החשש לשיבוש בשיא העוצמה שלו היה כשבאו אליו הביתה החוקרים.
היתה שאלה אם לקחת לו את הנייד או לא. שחררו אותו לבקשתו לפגישה עם ראש הממשלה. עבר זמן והוא לא היה בגדר נאשם באותו שלב וביום שבו התפוצצה הפרשה הוא פגש את ראש הממשלה. אז עכשיו אחרי שנה וחצי השיבוש חזר? קשה לי עם זה".
עוד באותו נושא
בג"ץ הנחית מכה נוספת על אליעד שרגא חדשות סרוגים

תגובות
פעם חשודים בפלילים היו עפים הצידה בבושת פנים והיום הם מנהלים לנו תמדינה מהלשכה הכי חשובה. ביבי הבטיח משילות אבל בפועל הוא מטפח פה חממת חשודים ומורח את החוק בשביל לשרוד. פשוט יורקים לנו בפרצוף!!!