כוחות צה"ל חיסלו בתחילת השבוע בדרום רצועת עזה את אכרם מחמד מחמוד אבו מאצ'י, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס, שהשתתף באופן פעיל בפשיטה לשטח ישראל במהלך טבח ה-7 באוקטובר.
מדובר צה"ל נמסר כי בתקופה האחרונה פעל המחבל לשיקום כוחות הארגון במרחב, וניסה לקדם מתווי טרור ממוקדים נגד אזרחים וכוחות צה"ל. בפיקוד הדרום הבהירו כי הכוחות פרוסים בשטח בהתאם להסכם וימשיכו לפעול בנחישות להסרת כל איום ביטחוני. לפעילות צורף תיעוד של אבו מאצ'י מבוקר ה-7 באוקטובר, בעת שיצא לפשיטה הרצחנית לשטח הארץ.
תגובות