הפרת הפסקת האש

צה"ל השמיד ארבע עמדות שיגור שהוקמו בעזה בתקופת הפסקת האש

ארגוני הטרור הקימו עמדות שיגור חדשות ברצועה. העמדות היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל ואזרחי ישראל

תיעוד השמדת עמדות השיגור ברצועת עזה
תיעוד השמדת עמדות השיגור ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

צה"ל תקף והשמיד במהלך הלילה (שלישי) ארבע עמדות שיגור במספר מרחבים ברצועת עזה. העמדות הושמדו לאחר שזוהה כי הן הוקמו על ידי ארגוני הטרור בתקופה האחרונה, בניגוד גמור להסכמות הפסקת האש.

על פי הנמסר מצה"ל, עמדות השיגור שהושמדו היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל הפועלים ברצועה ואל עבר אזרחי מדינת ישראל, ועל כן הוגדרו כאיום מיידי שחייב הסרה מהירה. הפעולה מצטרפת לסדרה של תקיפות שביצע צה"ל בימים האחרונים במטרה להסיר איומים ולאכוף את הסכמות הפסקת האש.

חיסול עמדות שיגור בעזה
חיסול עמדות שיגור בעזה| צילום: דובר צה"ל

פעילות מתמשכת להסרת איומים

כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם הפסקת האש, אך ממשיכים לפעול באופן ממוקד להסרת כל איום מיידי. בסוף השבוע האחרון חיסל צה"ל בפעולות נפרדות מספר מחבלים בכירים שפעלו להפרת ההסכמות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות