העיתונאי בן כספית טען היום (שלישי) ברדיו 103fm, מהי הסיבה לפיה הוא נטפל לראש הממשלה נתניהו
בדבריו הוא אמר: למה? אני נטפל לביבי? ה-7 באוקטובר, אם אתה משחרר 1027 רוצחים לתוך עזה, מורה להכיל ולהאכיל את חמאס, נמלט מכל עימות ומסדר להם מזומן בדולרים מה כבר יכול להשתבש?
ומה בדבר מעמדנו הבינלאומי? כשאתה מקים ממשלה עם כל המופקרים והפירומנים אז מה יקרה?"
עוד באותו נושא
הדרמה בליכוד: "כל הח"כים מפחדים להגיד את זה בקול"חדשות סרוגים

תגובות
15 שנה של מזוודות דולרים קנו לחמאס כוח לטבוח בנו ועכשיו הגיע הזמן שנצא לרחובות ונפיל את הממשלה הזאת!!!