דוברות רשות הטבע והגנים, מסרה היום (שלישי) הודעה משמחת למטיילים בצפון הארץ.
בהודעה נמסר כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, רשות הטבע והגנים פותחת הבוקר את כלל האתרים בגבול הצפון אשר היו סגורים בשל המצב הביטחוני.
רשימת האתרים הנפתחים: שמורת הטבע נחל חרמון - בניאס, הגן הלאומי וחוף אכזיב, הגן הלאומי חורשת טל.
שמורת הטבע תל דן, שמורת הטבע נחל עיון, הגן הלאומי ברעם, הגן הלאומי יחיעם ושמורת הטבע נחל שניר.
עוד באותו נושא
בלתי נתפס: זה הסכום שעלתה המלחמה עם איראן חדשות סרוגים

תגובות