לוחמי יחידה 636 חיסלו הלילה שני מחבלים שניסו לבצע פיגוע באמצעות בקבוקי תבערה לעבר היישוב כרמי צור שבחטיבת עציון.
מחבל נוסף נוטרל, בעוד כוחות צה"ל מנהלים סריקות אחר חשודים נוספים שנמלטו מהמקום.
על פי הודעת צה"ל, במהלך מארב יזום של לוחמי יחידה 636 זוהו מספר מחבלים שהציתו צמיגים ויידו בקבוקי תבערה לעבר היישוב.
הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבלים, חיסלו שניים מהם וניטרלו מחבל נוסף.
בצה"ל הדגישו כי אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

שריפה פרצה בעקבות הצתת הצמיגים
בעקבות הצתת הצמיגים על ידי המחבלים, פרצה שריפה במרחב הסמוך ליישוב כרמי צור.
לוחמי אש ממחוז יהודה ושומרון הוזעקו למקום ופועלים בשעה זו לכיבוי האש ולמניעת התפשטותה.
במקביל, כוחות צה"ל ממשיכים בסריקות במרחב בניסיון לאתר מחבלים נוספים שהיו חלק מהחוליה.
בצה"ל מסרו כי הכוחות ימשיכו לפעול ביהודה ושומרון בהגנה ובהתקפה, במטרה לשמור על ביטחון תושבי האזור ולסכל ניסיונות פיגוע נוספים.





תגובות