חדשות

נתב"ג: אותרו יתושים נגועים בקדחת הנילוס המערבי

יתושות נגועות בנגיף קדחת הנילוס המערבי אותרו בשטח נמל התעופה בן גוריון, משרד הבריאות הורה להגביר את הניטור בשטח הנמל

נתב"ג: אותרו יתושים נגועים בקדחת הנילוס המערבי
צילום: יתוש, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות מודיעים כי נלכדו יתושים הנוגעים בקדחת הנילוס המערבי בשטח שדה התעופה בן גוריון.

לאחר שמעל ל-40 בני אדם אובחנו כחולים בקדחת הנילוס במרכז הארץ עם 36 מהם שדורשים הנשמה, משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה מודיעים כי אותרו ונלכדו יתושות הנגועות במחל קדחת הנילוס המערבי, בשטח נמל התעופה בן גוריון.

על פי המשרדים "במבצע לניטור במרכז הארץ לכד המשרד יתושות נגועות בנגיף קדחת מערב הנילוס בשטח נמל התעופה בן גוריון, המשרד עדכן את ראשות שדות התעופה לגבי לכידתן בשטח והורה על תגבור מערך הניטור".

לאורך השבועות האחרונים יותר ויותר ישראלים חלו בקדחת הנילוס המערבי, כאשר עשרות מהם נזקקים להנשמה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
סם
25.06.24

אם אף אחד לא ניתר את מה בדיוק להגביר??חחחח להגביר את מה שלא קיים אפס מעש כפול X הגבר = אפס מעש