צה"ל החליט על צמצום כיתות הכוננות בשירות מילואים פעיל בגולן. "בהמשך לתכנית שפורסמה לפני מספר שבועות, אשר נדחתה לאור הערכת המצב, הוחלט על צמצום מספר החברים בכיתות הכוננות הנמצאים בשירות מילואים פעיל, כאשר השלב הראשון יחל בימים הקרובים ביישובי הגולן", כך דווח בווינט.
עוד צוין כי "הצמצום יתקדם בהמשך באופן הדרגתי, בהתאם להערכת המצב המתמשכת והמאפיינים הייחודיים לכל גזרה וגזרה. כלל חברי כיתות הכוננות יישארו עם ציודם האישי, על מנת לאפשר את הפעלתם בעת הצורך באופן מיידי".
בחודש פברואר האחרון, צה"ל כי פרויקט כיתות הכוננות העירוניות יסתיים, כשרוב כיתות הכוננות ייסגרו ואנשי המילואים ישוחררו. אך בעקבות לחץ רב שהופעל, צה"ל חזר בו מהחלטתו זו.





תגובות
ממשלת הימין הביתה סמוטי ובן גביר פועלין נגד המצע של עצמם
לגמרי לא הזוי. אין כיום נסיונות חדירה . המשך פעילות חיילי חילואים , מושך אש מיותרת של חיזהאללה .
גייס חמישי ושוב גייס חמישי בקרב הפיקוד העליון של הצבא