חדשות בריאות

עלייה במקרי הקורונה: שניים מאושפזים במצב קשה

מקרי הקורונה ברחבי הארץ במגמת עלייה. גבר ואישה מאושפזים במצב קשה בבית החולים רמב"ם בחיפה, ד"ר אסף מילר: עדיין מוקדם להסיק מסקנות"

((צילום: יוסי אלוני/פלאש90))

בהמשך לנתוני עלייה במקרי הקורונה בישראל, גבר בשנות ה-70 ואשה בשנות ה-60 לחייהם מאושפזים ברמב"ם, שניהם במצב קשה, עם סיבוכי נגיף הקורונה.

שני החולים מטופלים בטיפול נמרץ נשימתי במרכז הרפואי, כאשר הגבר, שמצבו מוגדר קשה יותר, מחובר למכשיר אקמו (ECMO), התומך בפעילות הלב והריאה.

לדבריו של ד"ר אסף מילר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ נשימתי ברמב"ם, מדובר בנתון חריג יחסית לתקופה האחרונה, אם כי "עדיין מוקדם להסיק מכך לגבי מגמות שונות", הדגיש ד"ר מילר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו