חדשות

המזח בעזה נכשל: 320 מיליון דולר ירדו לטמיון

אחרי שלושה חודשים: המזח שהקימה ארה"ב מול חופי עזה - נכשל, אמריקה הודיעה כי הוא יפורק זאת לאחר שהושקעו בו 320 מיליון דולר במטרה להעביר דרכו סיוע הומניטרי לעזה מבלי לעבור בישראל

המזח בעזה נכשל: 320 מיליון דולר ירדו לטמיון
צילום: (צילום: עפ"י סעיף 27א)

פרוייקט המזח הצף שנבנה על ידי צבא ארה"ב, בעלות של 320 מיליון דולר, נכשל ויסיים את פעילותו בחודש הבא.

לפני מספר ימים הודיעו האמריקאים כי יפורק המזח "בשל מזג האוויר הסוער". המזח הספיק לפעול זמן מועט מאד, כעשרה ימים בלבד, חלק טבע בים, חלקו נותק והגיע לישראל וחלק נוסף שלא נמצא.

האמריקאים בנו את המזח ,בחודש מרץ, באישור ישראלי, במטרה להכניס סיוע הומניטרי לעזה דרך הים מקפריסין

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

26
24
יפי
19.06.24

אלוקים עושה את העבודה, להאכיל מפלצות אדם?? איפה נשמע כדבר הזה, ה' ילחם לכם ואתם תחרישון