"אם יישארו בעזה הם ימותו"

גורם ישראלי: "עשרות מהחטופים עדיין בחיים"

גורם ישראלי בכיר מבהיר כי עשרות חטופים עדיין מוגדרים "בין החיים". עם זאת הדגיש כי במקרה וישראל לא תגיע להסדר עם החמאס, צה"ל ימשיך את הלחימה ברצועה

גורם ישראלי: "עשרות מהחטופים עדיין בחיים"
צילום: (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

לאחר הפיצוץ במגעים בין ישראל לחמאס, גורם ישראלי בכיר אומר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי עשרות חטופים עדיין מוגדרים בין החיים באופן וודאי. עם זאת, הדגיש כי אי אפשר להשאיר אותם בעזה הרבה זמן, אחרת לדבריו "הם ימותו".

עוד הוסיף אותו גורם כי: "איננו יכולים, בנקודת זמן הזו להתחייב לסיים את המלחמה לפני שחותמים על הסכם", הדגיש הבכיר, תוך שהוא מציין את הגישה הדו-שלבית לעסקה.

לדבריו: "ישראל הסכימה לתוכניתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וציפתה שחמאס יעשה את אותו הדבר", ציין והבהיר כי: "במקרה שלא נגיע להסדר עם חמאס, צה"ל ימשיך להילחם ברצועת עזה כפי שהוא נלחם כעת".

(צילומים תמונות מתחלפות: יונתן זינדל\פלאש 90)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
משה ברקוביץ
18.06.24

"גורם ישראלי"=ביבי???? מדינה בפשיטת רגל 3000 כלי טיס בלתי מאויישים עם חומרי נפץ מאז תחילת המלחמה אלפי טילים. ומה עושה ממשלת על מלא? משחקת פינג פונג עם חיזבאאלה במקום לשרוף את אדמת לבנון לכן הביתה סמוטריץ . בם גביר ןכל השאר חו מצהרות לא עושים כלום....

הצטרפו אלינו