אמירה מעניינת: חבר הכנסת אליהו רביבו (הליכוד) התראיין היום (שני) לערוץ הכנסת וסיפק כמה אמירות שלא בטוח שיאהבו בתוך המפלגה שלו.
במהלך דבריו, אמר כי רביבו כי הממשלה שבה הוא חבר היא "ממשלה ללא הישגים" וכשנשאל האם צריך ללכת לבחירות ענה שזו אחת האפשרויות.
"ישראל היא לפני שלטון" הוסיף ח"כ רביבו וציין שהוא לא דיבר עם ראש הממשלה נתניהו בנושא.
תגובות
למה אתה אומר את זה? לממשלה יש דווקא המון השגים: מחוקקת את חוק ההשתמטות בזמן מלחמה. יוצאת למילחמה בלי לקבוע מטרה. מחריבה את היחסים האסטרטגיים עם ארהב והופכת אותנו למדינה מצורעת. הפכה את משרדי הממשלה למפעל ג'ובים מושחת. מחלקת מיליארדים ללימודים ללא ליבה כדי שעוד דור אחד חצי מהישראלים לא ידאו אנגלית ומדעים ויהיו תלויים בנדבות וישראל תהיה עניה וחלשה כמו מדינה באפריקה. עושה הפיכה משטרית שמפלגת את העם. הביאה אותנו לשפל הגדול בתולדות המדינה. המון השגים.