ישראל במלחמה: הותר לפרסום כי שמונה לוחמי צה"ל נפלו היום (שבת) בקרב בדרום רצועת עזה, בהם סרן ווסים מחמוד, בן 23 מבית ג'ן, ששימש כסגן מפקד פלוגה בגדוד 601 בעוצבת עקבות הברזל (401).
מדובר צה"ל נמסר כי הודעה נמסרה למשפחותיהם של שבעת החללים הנוספים, כששמותיהם טרם הותרו לפרסום ויצאו בהמשך.
מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי השמונה נהרגו בעקבות פיצוץ של נגמ"ש הנדסי כחלק מהתקפה בתל סולטן. ההערכה היא שהכלי נפגע ממטען משמעותי, והמטענים והמוקשים שהיו בדפנות הנמרה התפוצצו.





תגובות
מגעילים
מחיר העדר אסטרטגיה , העדר מטרות ברורות , וקישקושים על ניצחון מוחלט ... וכפסע מהנצחון ... יש להם מחיר , והמחיר כבד מאד ועם ראש ממשלה שאף אחד בעולם לא רוצה לפגוש , או לדבר ... אנחנו הולכים מדחי לדחי , לוותר על התוכנית האנטי איראנית כדי לא להרגיז את בן גביר , זה הימור על עתידה של המדינה ... ממשלת החורבן מובילה אותנו לתהום שסופה מי ישורנו ...
רק שיאיר נתניהו ישים קרם הגנה בבריכה במיאמי שלא ינזק,האוצר שלנו.
איזה מזל שחוק ההשתמטות מגן עלי ואיזה מזל שהדתיים הלאומים המטומטמים תמכו בחוק ואז הלכו להיהרג בקרב.
,.עצוב מאוד וכואב. יהי זכרם ברוך דיין המת????????????????
אל תתעצב.תשמח שביבי הרויח עוד כמה ימים בשלטון זה מה שחשוב,לא ?