הותר לפרסום

אסון כבד: 8 לוחמי צה"ל נפלו מפיצוץ נגמ"ש ברפיח

הותר לפרסום כי סרן ווסים מחמוד, בן 23 מבית ג'ן, נפל בדרום רצועת עזה לאחר שנגמ"ש הנדסי התפוצץ. 7 לוחמים נוספים נפלו באירוע הקשה, כשטרם הותרו לפרסום שמותיהם

אסון כבד: 8 לוחמי צה"ל נפלו מפיצוץ נגמ"ש ברפיח
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

ישראל במלחמה: הותר לפרסום כי שמונה לוחמי צה"ל נפלו היום (שבת) בקרב בדרום רצועת עזה, בהם סרן ווסים מחמוד, בן 23 מבית ג'ן, ששימש כסגן מפקד פלוגה בגדוד 601 בעוצבת עקבות הברזל (401).

מדובר צה"ל נמסר כי הודעה נמסרה למשפחותיהם של שבעת החללים הנוספים, כששמותיהם טרם הותרו לפרסום ויצאו בהמשך.

מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי השמונה נהרגו בעקבות פיצוץ של נגמ"ש הנדסי כחלק מהתקפה בתל סולטן. ההערכה היא שהכלי נפגע ממטען משמעותי, והמטענים והמוקשים שהיו בדפנות הנמרה התפוצצו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

10
6
הסרוגים החזירים הצביעו בעד חוק ההשתמטות
15.06.24

מגעילים

5
לא רואים את הסוף ...
15.06.24

מחיר העדר אסטרטגיה , העדר מטרות ברורות , וקישקושים על ניצחון מוחלט ... וכפסע מהנצחון ... יש להם מחיר , והמחיר כבד מאד ועם ראש ממשלה שאף אחד בעולם לא רוצה לפגוש , או לדבר ... אנחנו הולכים מדחי לדחי , לוותר על התוכנית האנטי איראנית כדי לא להרגיז את בן גביר , זה הימור על עתידה של המדינה ... ממשלת החורבן מובילה אותנו לתהום שסופה מי ישורנו ...

1
צקי
15.06.24

רק שיאיר נתניהו ישים קרם הגנה בבריכה במיאמי שלא ינזק,האוצר שלנו.

2
חרדי עובד.מרויח טוב
15.06.24

איזה מזל שחוק ההשתמטות מגן עלי ואיזה מזל שהדתיים הלאומים המטומטמים תמכו בחוק ואז הלכו להיהרג בקרב.

4
שרון
15.06.24

,.עצוב מאוד וכואב. יהי זכרם ברוך דיין המת????????????????

1
ביביסט רשע
15.06.24

אל תתעצב.תשמח שביבי הרויח עוד כמה ימים בשלטון זה מה שחשוב,לא ?