הפרשן הבכיר לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, מתייחס למצב בלחימה בדרום ובצפון, ברקע סיום חג השבועות ומתן תורה, ואומר כי שם נמצא המפתח לניצחון.
במסגרת סדרת הסרטונים 'החיזוק היומי', אמר יחזקאלי: "הקב"ה נתן את התורה לא רק לאלה שהיו בהר סיני אלא לכל הדורות. כי כולם יצליחו לנצח על ידי התורה. כי התורה היא מגן לכל החוסים בו. עם כיפה, בלי כיפה, ההוא, הזה, צורה, צבע. תורה. זו הדרך שלנו. על ידי התורה נצליח לנצח".

יחזקאלי מתייחס לפער בין הרצוי למצוי, ואומר: "אנחנו רואים את מה שקורה סביבנו. אז יש פער עצום בין מה שאנחנו מצפים ורואים איך אנחנו מונהגים, תקיפות בצפון ובעזה וכול', לבין הכוח הפנימי שלנו. אבל התורה אומרת לנו 'זה של כולכם, זה הכוח שלכם, ועם זה ננצח".
יחזקאלי מסיים במסר אופטימי ואומר: "והפער הזה בעזרת ה' הוא יצטמצם. איך? על ידי ההבנה והתודעה של התורה שלנו".





תגובות
לכל היותר ביביסט במיל' שהפך להיות מיסיונר. פתאט
נראה לי שאלוהים דיי לא היה בל'ג בעומר באסון מירון ,שמחת תורה טבח עזה אולי הוא מנסה להגיד משהו לאלה שמתחזים למאמינים .....
אתה החלטת שהוא ביביסט ? יחזקאלי מעולם לא אמר ולו רבע מילה על ביבי , בטלוויזיה בערוץ שלוש עשרה הוא תמיד מדבר אך ורק על ערבים ו המזרח התיכון , לא אף מילה על ביבי . רק שלך מתפוצץ הלב שיש איזה כתב ימני, אחד ו.יחיד בין עשרות כתבים שמאלנים,את זה אתה וכל המחנה שלך אינכם יכולים לשאת, אתם רוצים אך ורק כתבים כמו אמנון אברמוביץ' חיים לוינסון ועוד עיתונאים מעיתון הארץ.
הממשלה הימנית ה"אמונית" היא הממשלה הכושלת ביותר בתולדות המדינה. כולנו מקווים שייסגר הפער ותחזור להיות הנהגה ציונית ריאלית ישרה והגונה שתשקיע בדברים ריאליים ולא בהדתה ותחזיר את המדינה לדרך הציונות הדמוקרטית ליברלית מודרנית ומערבית
"נכס" לעם ישראל אדם חשוב השם ישמור אותו לנו ולכל עם ישראל אמן כן יהי רצון