ויראלי

הפיכה צבאית? דובר צה"ל לשעבר: "עובדים על זה"

דובר צה"ל לשעבר אבני בניהו, נשאל אמש על ידי אחת הגולשות מה לגבי הפיכה צבאית, בניהו ענה לה: "עובדים על זה". לאחר מכן הוא מחק וטען כי הכל בהומור

הפיכה צבאית? דובר צה"ל לשעבר: "עובדים על זה"
צילום: מרים אלסטר/פלאש90

דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, הרגיז אמש (רביעי) גולשים רבים כאשר כתב בחשבון הטוויטר שלו במענה לשאלה של גולש כי "אולי צריך כאן הפיכה צבאית", כי :"עובדים על זה".

הכל החל כאשר בניהו שמרבה לתקוף את נתניהו, העלה אמש פוסט זועם נגדו על המצב בצפון. האנשים בתגובות הלהיטו את הרוחות וזה הסתיים כאמור כאשר אחד העוקבים שאל מה בנוגע להפיכה צבאית ובניהו ענה את תשובתו כי עובדים על זה.

לאחר מכן בניהו מחק את הציוץ, אך צילומי המסך החלו לרוץ בכל מקום ובניהו הגיב למפיצים: "הומור חברה, הומור. אי אפשר כל הזמן ברצינות. לא היתה ולא תהיה בישראל הפיכה צבאית. אני מכיר את האנשים. אנחנו עם מיוחד.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

51
41
א
13.06.24

בניהו תמך בהסכם הכניעה עם חיזבאללה שעשו גנץ,ב עכשיו אנחנו משלמים את מחיר הסכם הכניעה שגנץ, בנט, לפיד והאחים המוסלמים ם עשו עם חיבאללה, שבו מסרו לחיזבאללה מקורות גז ובשווי מאות מיליארדים שיילכו לחיזבאללה ושטחי אדמה גדולים פי 17 מתל אביב!על ההסכם הזה גנץ החלול אמר,ציטוט:"ההסכם הזה נותן לנו מעין כיפת ברזל למנוע הסלמה בצפון.!לפיד הדפר אמר,ציטוט:"ההסכם ירחיק אתהעימות בזירה הצפונית", וטוען עד היום שהסכם הכניעה עדיין מרתיע את חיזבאללה...