חברת הכנסת טלי גוטליב חשפה הלילה (מוצ"ש) תכתובות ועדכונים של חברי מחאות השמאל נגד הממשלה וכתבה: "קבלו הצצה למופרעות קשה של אנשי המחאה, והפעם רדיפת בני זוגם של חברי כנסת."
לדברי גוטליב: "בעוד שלוחמינו נלחמים בדרום ונערכים ללחימה בצפון אנשי קפלן השנואים עסוקים בהפצת שנאה ושיסוי. הם מתחרפנים שהמחאות לא מתעצמות, פשוט כי רוב העם עסוק בהתמודדות עם מלחמה רב זירתית וכולם מגלים אחדות ודבקות בהשגת נצחון. אנשי המחאה המתועבים קוראים לרדוף את 63 חברי הקואליציה ואת בני זוגם!".
"אנשי המחאה הקיצוניים, זה כבר לא עובד לכם. העם רוצה אחדות! העם לא רוצה הפגנות הזויות שמשודרות בערוצי התקשורת של ארגוני הטרור. אתם מוזמנים לרדוף אותי, מבחינתי אתם אויבים מבית שמחזקים את סינוואר המרצח בזמן מלחמה. גועל נפש".
תגובות
אמרו חז"ל , וכנראה כוונו לגוטליב ... האשה , חמת מלאה צואה שפיה מלא דם, גוטליב היא בהמה גסה , חולת פרסום , ורודפת צומת לב , מי היא , שמצביעה על חוק ההשתמטות , שתתטיף מוסר למישהו ... חזירה בעונתה יותר שפויה ממנה ...