ללא בושה

מתחת לעמדה של האו"ם: זה מה שצה"ל מצא במרכז הרצועה

אוגדה 98 ממשיכה בהתקפה האוגדתית על מזרח אל בורייג' ומזרח דיר אל בלח. סמוך לגבול, מצאו הכוחות משגר פצצות מרגמה מתחת לעמדה עליה מוטבע סמל האו"ם

מתחת לעמדה של האו"ם: זה מה שצה"ל מצא במרכז הרצועה
צילום: הפעילות נמשכת (דובר צה"ל)

צוותי הקרב של חטיבה 7 וחטיבת כפיר החלו ביממה האחרונה התקפה אוגדתית תחת אוגדה 98 על מזרח אל בוריג' ומזרח דיר אל בלח במקביל. הכוחות נלחמים אל מול תשתיות טרור בעל ובתת קרקע במרחב ומשמידים מרחבי שיגור רקטות.

משגר מרגמה שאותר בשטח. שימו לב לסמל של האו"ם (דובר צה"ל)  (משגר מרגמה שאותר בשטח. שימו לב לסמל של האו"ם (דובר צה"ל))

שעות לאחר תחילת הפעולה, צוות הקרב של חטיבה 7 איתר משגר פצצות מרגמה מוכן לשיגור, מוחבא מתחת לעמדה ועליה סמל האו"ם, סמוך לגדר הגבול.

לירן וינשטיין, עוז ישראל שוורץ

עד כה, הכוחות השיגו שליטה מבצעית במרחב, חיסלו מחבלים מהיבשה ומהאוויר ואיתרו מספר פירים.

הכוחות פועלים במספר מקומות במקביל (דובר צה"ל) (הכוחות השיגו שליטה מבצעית במרחב (דובר צה"ל))

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
הבנתם
09.06.24

עוד הוכחה חוץ מלבנון למה היה אסור למדינה להקשיב לעולם אלא לעשות מה שנכון לאזרחיה בלבד

2
רחל אמנו
10.06.24

להראות לעולם .לתבוע את האום...לא לפחד...על כל פנים הם מגנים אותנו בכל מצב אז מה הקטע? להחזיר בחזרה

1
לאלו
11.06.24

לא מגיב כי אתם מפרסמים רק מה שמדובר נגד ביבי