בזק השיקה את מותג החשמל שלה: אלו התעריפים - סרוגים

בזק השיקה את מותג החשמל שלה: אלו התעריפים

תחת המותג החדש -בזק energy, יושקו מגוון מסלולים ללקוחות פרטיים ועסקיים. מלבד המחיר, מציעה בזק energy אפליקציה חכמה שתשלים את חוויית הצריכה, תסייע בחיסכון נוסף ותספק ללקוחות נוחות, שליטה ושקיפות

author-image
בזק השיקה את מותג החשמל שלה: אלו התעריפים
  (Piotr Swat/shutterstock)

מהפכה בשוק החשמל בישראל: ענקית התקשורת בזק ו-PowerGen, חברה בבעלות מלאה של קרן ג'נריישן, השיקו היום (שלישי) את בזק energy – מותג החשמל של החברה המשותפת בזק-ג'ן.

בזק energy תתחרה בחברת החשמל ותציע את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק, כבר מהיום הראשון להצטרפות – ללא אותיות קטנות או התחייבויות ארוכות טווח, לצד שירות אנושי-דיגיטלי יעיל, נוח, פשוט וחכם.  לקוחותיה, הביתיים והעסקיים, יוכלו לבחור בין מגוון מסלולים את ההטבה המתאימה להם ביותר לצריכת חשמל באופן משתלם וחסכוני.

המחירים למשקי בית פרטיים ולמגזר העסקי

כך למשל, משק בית פרטי שיעבור לבזק energy יוכל להנות מהנחה על חשבון החשמל בהתאם למסלול התואם את העדפותיו ואורח חייו ולבחור בין הנחה קבועה של 7% ממועד ההצטרפות בכל השבוע בכל שעות היממה, לבין מסלול המעניק הנחה של 15% בימים א-ה מ-7:00 עד 17:00 או מסלול המעניק הנחה של 20% בימים א'-ה' בין השעות 23:00 עד 7:00.

משק בית פרטי

גם המגזר העסקי ייהנה מהנחות משתלמות בצריכת החשמל באמצעות בזק energy כאשר לקוחות עסקיים קטנים בעלי מונה בייתי ייהנו משלושת המסלולים כולל 7% בכל שעות היממה, 15% רק בשעות היום או 20% רק בשעות הלילה, בהתאם לאופי הצריכה שלהם. לקוחות גדולים יותר בעלי מונה כללי ייהנו מ-7% הנחה בכל שעות היממה ולקוחות עסקיים בתעו"ז מתח נמוך וגבוה יקבלו הצעה ייעודית תפורה לפי צרכיהם.

המגזר העסקי

הצטרפות בהליך קל בדיגיטל ואפליקציה חדשנים לצריכת חשמל חכמה

בבזק energy מעריכים כי באמצעות תהליך מעבר קל ופשוט ובאמצעות מערך השיווק הגדול והמנוסה של בזק ובסיס הלקוחות הגדול של החברה, בזק energy תהפוך לשחקן משמעותי בשוק החשמל תוך מספר חודשים ותצליח לפרוץ את המצב הסטטי כיום שבו 99% מהלקוחות הפרטיים הם לקוחות של חברת החשמל.

לשירות ניתן להצטרף החל מהיום בתהליך דיגיטלי פשוט ומהיר. וללקוחותיה בחשמל, כמו ללקוחות האינטרנט בזק תעניק שירות אנושי-דיגיטלי שיכלול שירות בוואטסאפ, באפליקציה, באתר ובמוקדים. בחברה מדגישים כי אין צורך להיות לקוחות קיימים של בזק על מנת להצטרף לשירות החשמל ולהנחות המוצעות.

לצד השקת מסלולי החשמל, בזק energy מציעה שירות ייחודי של אפליקציה חדשנית שתאפשר צריכת חשמל בדרך חכמה, נוחה ושקופה. האפליקציה תאפשר לנהל ושלוט בהוצאות החשמל, תציג את הנתונים המעודכנים בנוגע לצריכת החשמל בזמן אמת לצד פילוח ברור לפי ימים ושעות ותיתן טיפים מעשיים לחיסכון בחשמל בהתאם לנתונים.

"הזדמנות תחרותית אמיתית בשוק החשמל"

ניר דוד, מנכ"ל בזק: "כניסתה של בזק לתחום אספקת החשמל היא הזדמנות תחרותית אמיתית בשוק החשמל. כענקית בתחום התשתיות ומתן השירותים לקהל הביתי ולעסקים, בזק מביאה איתה ניסיון רב, מערך שירות לקוחות מיומן, מחיר משתלם לצרכן הפרטי והעסקי וטכנולוגיה שתסייע להפוך את המעבר אלינו לפשוט ונוח. כל אלו יסייעו לנו לשבור את המחסום שקיים כיום אצל הצרכן במעבר לספקיות חשמל חדשות. התחרות האמיתית בשוק החשמל מתחילה עכשיו".

יואב הר אבן, מנכ"ל PowerGen: "בזק energy תוביל למהפכה בתחום החשמל ותאפשר תחרות אמיתית בשוק. ההשקה היום היא יישום של החזון והאסטרטגיה של PowerGen, אשר כחברת אנרגיה אינטגרטיבית היא פועלת בכל שרשרת הערך – מייצור ואגירת חשמל ועד לאספקתו לצרכן הסופי, במגוון טכנולוגיות ייצור שמבטיחים אספקה אמינה ויעילה. לקוחות בזק energy ייהנו מיתרונות שמתאפשרים רק בשל החיבור העוצמתי בין PowerGen לבזק, אשר יביא למיקסום יכולות״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו