ברנז'ה

חנן בן ארי תוקף: "בוכים ומיואשים. לאן כל זה הולך?"

הזמר חנן בן ארי, מתייחס לתמונות הקשות שמגיעות מאזור הצפון, ותוקף את אוזלת היד של הממשלה: "מפונים בוכים ומיואשים כמו שלא שמעתי מתחילת המלחמה. לאן כל זה הולך?"

חנן בן ארי תוקף: "בוכים ומיואשים. לאן כל זה הולך?"
צילום: חנן בן ארי (צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90)

הזמר והיוצר הדתי חנן בן ארי, מתייחס הבוקר (שלישי) לתמונות הקשות מאזור קריית שמונה, ולאוזלת היד של הממשלה בצפון וכותב: "מפונים מקריית שמונה, בוכים ומיואשים כמו שלא שמעתי מתחילת המלחמה. לאן כל זה הולך?".

ברקע השריפות הקשות באזור הצפון, בשל מטח רקטות וכטב"מים, שובר הזמר חנן בן ארי שתיקה, ומביע את דעתו לגבי המצב הביטחוני בחשבון האינסטגרם שלו: " דיברתי היום במקרה עם 3 אנשים שונים, מפונים מקריית שמונה", משתף בן ארי "בוכים ומיואשים כמו שלא שמעתי מתחילת המלחמה. לאן כל זה הולך???".

"אהובי ליבי מהצפון, שמפוזרים באלף ואחת מקומות ומתגעגעים לתחושה הכי בסיסית של בית, אם זה עוזר במשהו תדעו שאני אוהב אתכם ומעריץ אתכם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
3
רק אומר
04.06.24

אם הדוד שלו היה ראש הממשלה זה לא היה קורה. בוודאות.