חדשות

ראש עיריית נתניה חושפת: מתמודדת עם אתגר בריאותי

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג חשפה כי היא מתמודדת עם אתגר בריאותי: "אני עטופה במשפחה, בצוות רפואי מדהים , בעובדים , בחברי מועצה ובתושבי נתניה שמשדרים לי אהבה ומעניקים לי תמיכה רבה"

(מרים פיירברג איכר (צילום: תומר נויברג/פלאש 90))

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג חשפה הערב (שני) כי היא לקתה במחלה קשה, ומקבלת כעת טיפול רפואי מתקדם. בדבריהם ציינה כי תמשיך להוביל את העירייה במקביל.

"לצערי, בשעות האחרונות החלה חרושת שמועות אודות מצב בריאותי בקבוצות וואטסאפ, לרבות פרטים אישיים שחלקם אף מאוד לא נכונים" כתבה פיירברג בפייסבוק. "כל מי שראה אותי נושאת את הנאומים קורעי הלב בימי השואה והזיכרון וראה אותי מתפקדת בחיי היום יום כולל האנשים שמקיפים אותי, לא היה מעלה על דעתו שבימים אלה אני נאלצת להתמודד עם אתגר בריאותי".

"אני רוצה לשתף אתכם ולומר לכם כי אני עטופה במשפחה, בצוות רפואי מדהים , בעובדים , בחברי מועצה ובתושבי נתניה שמשדרים לי אהבה ומעניקים לי תמיכה רבה" הוסיפה. "חשוב לי לציין שכפי שניהלתי את העירייה עד כה ביד רמה, אני ממשיכה ואמשיך להוביל אותה לגבהים נוספים וכפי שהתמודדתי עם אתגרים רבים במהלך חיי, כך בע"ה אתמודד גם עם אתגר זה. תודה על החיבוק, אוהבת ומאמינה בטוב".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

5 תגובות
5
לירון
03.06.24

המון בריאות מרים.כנראה מדובר במחלה הארורה ו ה.נוראית הזאת .לצערנו המחלה הזאת מתפשטת עוד ועוד. עד שלא ימצאו לה חיסון אפקטיבי לא יהייה לה סוף .

הצטרפו אלינו