מפיצי הסרטון נגד המח"ט חברים בארגון המשיק לטרור - סרוגים

מפיצי הסרטון נגד המח"ט חברים בארגון המשיק לטרור

אנשי תנועת הסולידריות הבינלאומית הISM התבצרו במהלך מבצע חומת מגן במוקטעה ברמאללה יחד עם ערפאת ופעילי טרור נוספים.

author-image
מפיצי הסרטון נגד המח"ט חברים בארגון המשיק לטרור
  פלאש90

אנשי תנועת הסולידריות הבינלאומית הISM שהפיצו אתמול את הסרטון בו נראה סא"ל אייזנר מכה פעיל שמאל משויכים לארגון שמאל קיצוני פרו פלשתיני המשמשים לא אחת כמגן אנושי לטרוריסטים.

מפרסום בעיתון ישראל היום מתברר כי באתר האינטרנט של הארגון נכתב כי מדובר בתנועה "המונהגת על ידי פלשתינים, המחויבת להתנגד לכיבוש הישראלי על ידי שימוש בשיטות פעולה ישירות ועקרונות של אי אלימות". למרות דברים אלו בצה"ל הדגישו כי חלק מאנשי הISM שימשו פעמים רבות "מגן אנושי," למחבלים פלשתינים.

לדוגמא במהלך מבצע חומת מגן שהו פעילי הארגון במוקטעה עם יאסר ערפאת ופעילי טרור אחרים שהתבצרו במקום. בנוסף לכך בשנת 2008 הצטרפו ראשי הארגון לקואליציה בשם ,Free Gaza Movement שהיתה מעורבת בניסיון פריצת הסגר על עזה באמצעות משט המוני.

בנוסף חברי הארגון משתתפים פעמים רבות בפעולות ובהפגנות נגד גדר ההפרדה בבילעין. פעילי התנועה אומרים כי הם מגיעים למקום כדי "לסייע בהגנה על האוכלוסייה הפלשתינית" אשר לטענתם מותקפת על ידי מתנחלים וכן סובלת מפעילות צה"ל.

יש לציין כי באתר האינטרנט של הארגון לא מובעת הכרה בישראל והמדינה מוזכרת רק בתחקור והפרעה לפעילות אנשי הארגון שמגיעים לדבריהם לפלשתין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חלאס, רדו מהעץ
רחלי | 16-04-2012 15:01
הסמח"ט עשה פאדיחה, אתם עשיתם פאדיחה יותר גדולה בכך שהיללתם אותו, אל תגרמו לעצמכם פאדיחות עוד יותר גדולות במציאת "צידוקים" למעשיו. מה זה משנה מי החזיק את המצלמה??? משנה יותר מי החזיק את הרובה!!!
2
צפוי מאוד...לא מפליא
| 16-04-2012 15:02
3
ק"נ טעמים לטהר את השרץ
אשר | 16-04-2012 15:23
"סרוגים" המציא מונח חדש: משיק לטרור. הרי לא מדובר בארגון טרור, ובכל זאת צריך למצוא סיבה מדוע הוא "משיק" לטרור. אז שומו שמיים! הפעילים הפרו-פלסטינים הגנו בגופם על ערפאת וניסו לפרוץ את הסגר על עזה. מה יהיה הסקופ הבא של "סרוגים"? שלפעיל הדני יש אמא ערביה, והוא גם מחזיק במניות תדיראן?
4
יצא המרצע מן השק
גילוי-דעת בכיכר השבת | 16-04-2012 23:15
טוב פעל אייזמן.וטוב יהיה אם יפעלו כמותו כנגד טרוריסטים מחבלים
5
צודקים
אלון | 17-04-2012 9:18
לאחר קריאה מעמיקה בכתבה השתכנעתי מחוזק הטיעונים, רשימת ההוכחות ובצידקת העונש שמגיע למפגין מדנמרק. אוהב ערבים וחבר בארגון שמתנגד לכיבוש. ממש מגעיל. למה להכות? עדיף אולי כדור בראש?