סוף עצוב: נפטר החרדי שאביו 'מכר' את מחלתו לערבי - סרוגים

סוף עצוב: נפטר החרדי שאביו 'מכר' את מחלתו לערבי

הצעיר החרדי שאביו 'מכר' את מחלתו לערבי תמורת 600 שקלים הלך הבוקר לעולמו. "מכירת המחלה" התבצעה מתוך אמונה כי המחלה תעבור מגופו של הילד לגופו שלח הערבי

author-image
סוף עצוב: נפטר החרדי שאביו 'מכר' את מחלתו לערבי
  (צילום מסך)

סוף עצוב.

הצעיר החרדי שאביו 'מכר' את מחלתו לערבי תמורת 600 שקלים הלך הבוקר (רביעי) לעולמו, כך פורסם באתר 'וואלה'. קרוב משפחתו טען כי "פרסום סרטון המכירה גרם נזק, עוגמת נפש ולא הוסיף לרפואת החולה". הלווייתו תתקיים היום בשעות הצהריים בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה.

בשבוע שעבר פורסם סרטון בוא נראה ערבי בשם אבו עלא, כשהוא מסכים לקנות מיהודי חרדי את מחלת בנו תמורת 600 שקלים. תיעוד "העסקה" רץ ברשתות החברתיות וזכה לאלפי צפיות ולמאות שיתופים תוך זמן קצר.

(צילום: מאיר אלפסי, אבי בן ישראל)

על פי הדיווח באתר החרדי 'כיכר השבת', מי שערך את "הטקס" הוא הזמר אבי בן ישראל: "האברך רפאל בן רחל עבר השתלת מוח עצם ולא הצליח לצערנו, הלכו למקובלים והמקובל אמר 'תמכרו את המחלה לגוי'. אז הוא התקשר אליי ואמר 'אבי, תשיג לי דחוף גוי או ערבי", סיפר בן ישראל.

לדבריו: "התקשרתי לערבי מקלקיליה, ואמרתי לו 'אתה רוצה לקנות את המחלה ותקבל כסף?' אמר לי 'אין בעיה אני בא לבני ברק'. לקחתי אותו לחולה, אמרתי לו שזה החולה, והמחלה עוברת אליך. יצאנו בחוץ ושם עשינו את ההעברה. נקווה שבאמת בעזרת ה' זה יעבור אליו".

בן ישראל ידע גם להסביר מדוע הערבי הסכים לעשות זאת: "הערבי אמר יש כסף – אני בא". לדברי בן ישראל: "לפני 9 שנים, שנסענו לקברו של רבי יעקב אבוחצירא בדמנהור שבמצרים, היה איתנו אדם חולה במחלה ל"ע. ושם עשינו טקס מכירה לגוי, ואותו יהודי הבריא כמה חודשים לאחר מכן".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הקב"ה הודיע להם להפסיק לבלבל את המוח
| 17-08-2016 12:34
2
אידיוטיזם מוחלט
א.ה | 17-08-2016 14:09
מי שקונה אמור לשלם ולא להיפך. זה רק מראה כמה המהלך הזה טיפשי ולא אמיתי. ועוד בלי להיכנס לשאר הבעיות שיש כאן (ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה- לא מכירה, זאת לא מכירת חמץ).
3
רשעות או טפשות?
לא בשם האל | 17-08-2016 14:38
אם הם באמת מאמינים בזה הרי שיש כאן רשעות - וכי אדם מוסרי יסכים להעביר מחלתו לאדם אחר, הגם שהוא לא-יהודי? מאי חזית? אם הם לא מאמינים בזה הרי שיש כאן טפשות גדולה להאמין שניתן למכור מחלה למשהו אחר. למרבה הצער, כנראה שיש כאן את הדבר החמור מכל - שילוב של רשעות עם טפשות...
4
עדיף לא להגיב במקרה עצוב ככ. אדם בשביל בריאותו מוכן
| 17-08-2016 23:44
לעשות גם דברים לא הגיוניים. במיוחד עם מקובל אמר לו. אי אפשר לשפוט אף אדם .
5
Charedim dfukim
Nonna | 18-08-2016 8:54
B wa ha ha ha ha ha ha ha ah Bwah ha ha ha ha ha Charedim dfukim !
6
איזה חילול ה'!
שמעון | 18-08-2016 16:51
דמיינו שערבי היה 'מוכר' את מחלתו, וגם היה מת אח"כ, מה היינו אומרים עליו? רק עם סכל דביל טיפש מטומטם ומטופש הגוי הגדול הזה. (בדיוק בפרשת השבוע שלנו)... זה מה שהערביים אומרים עכשיו עלינו...
7
מזעזע
ע | 19-08-2016 1:14
כמה אפשר עוד להדרדר? זו טפשות ואפילו רשעות.
8
אי אפשר למכור גזרה משמים, רק דרך תשובה ותפילה וצדקה
א. לוי | 29-08-2016 12:20
יש מצב שאפשר למכור מחלה, אבל צריך לעשות זאת בצינעה, זה עובד.