"זה הפחד שלי": השיחה החשופה של נטע ואביתר מחתונמי

"זה הפחד שלי": השיחה החשופה של נטע ואביתר מחתונמי
נטע ואביתר פותחים את פצעי המלחמה בשיחה טעונה על חרדה, חוסר יציבות ומנגנוני הגנה

נטע ואביתר פותחים את פצעי המלחמה בשיחה טעונה על חרדה, חוסר יציבות ומנגנוני הגנה
תגובות
היום הכרנו את נטע. עד עכשיו היא הצטיירה כמקסימה. היום, בסצנה שבתרחשה בחנות הכלים, הכרנו את אופייה האמיתי. ממש לא נעימה. לגמרי לא קשובה לבן זוגה.