"זה הפחד שלי": השיחה החשופה של נטע ואביתר מחתונמי

"זה הפחד שלי": השיחה החשופה של נטע ואביתר מחתונמי
"זה הפחד שלי": השיחה החשופה של נטע ואביתר מחתונמי

 נטע ואביתר פותחים את פצעי המלחמה בשיחה טעונה על חרדה, חוסר יציבות ומנגנוני הגנה

תגובות

1
1
גבי
לפני 5 שעות

היום הכרנו את נטע. עד עכשיו היא הצטיירה כמקסימה. היום, בסצנה שבתרחשה בחנות הכלים, הכרנו את אופייה האמיתי. ממש לא נעימה. לגמרי לא קשובה לבן זוגה.