הנקודה האדומה: למה בן גביר מכניס את השוטרים להלם?

הנקודה האדומה ב תמוז תשפ"ו
הנקודה האדומה ב תמוז תשפ"ו | צילום: צילום: אולפן סרוגים

כשכבישים חסומים ומפגינים נגררים, בן-גביר מציע החרמת רימוני הלם משוטרים בשימוש לא סביר. למה? צפו 

תגובות

9
3
פעילת מחאה
לפני 6 ימים

זה מה שאתם מפרסמים? אנשים חוטפים מכות על מחאה אלימה אפקטיבית ואתם מפרסמים כתבה נגד השר? למה מי הוא? אולי שהשר יטפל באכיפה בררנית? כתבה בזויה.