אברי גלעד במכתב לאסתר חיות: "הרמת אליה טלפון?" - סרוגים

אברי גלעד במכתב לאסתר חיות: "הרמת אליה טלפון?"

אברי גלעד מפרסם מכתב גלוי לנשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, בעקבות שתי פסיקות של שופטות השבוע, וקורא לתת לציבור לבחור את שופטיו

אברי גלעד במכתב לאסתר חיות: "הרמת אליה טלפון?"
  (צילום: חדשות היום / חדשות 13)

בעקבות גזר הדין המקל  – 3 חודשי עבודות שירות – שנגזר השבוע על מטפלת שתועדה מתעללת בילדים בהם טיפלה, איש התקשורת אברי גלעד מפרסם מכתב גלוי בו הוא פונה לנשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות.

עוד באותו נושא

אברי גלעד תוקף: מסע תעמולה בלתי פוסק


57

בטורו השבועי בעיתון 'ישראל היום', כתב גלעד: "כבוד הנשיאה חיות, סליחה שאני פונה אלייך מעל דפי העיתון, וסליחה שזה לא מעל דפי "הארץ". פשוט, גם כבודך וגם המערכת שאת עומדת בראשה, מערכת המשפט, לא כל כך נגישות לפניות הציבור, ובכל זאת יש לציבור מה לומר".

גלעד המשיך את מכתבו וכתב: "אז בתור אחד מהציבור, הייתי שמח לדעת אם כבודך הרימה השבוע טלפון לכבוד השופטת דלית שרון־גרין מבית המשפט בנצרת. השופטת גרין גזרה על לילך אמסלם, סייעת בגן שהתעללה בילדים – צולמה מרימה ילד מהשיער באוויר, מכות, מעיכות, כל הסרט – שלושה חודשי עבודות שירות".

"האם, כבוד הנשיאה, שאלת את השופטת אילו ערכים היא חושבת שהפסיקה שלה משקפת?", תהה גלעד. "מה המסר לסייעת? מה המסר לשאר כוחות הטיפול? האם החוק מספק פה הרתעה, או נותן עידוד להתנהגות עבריינית, לא אנושית, מבחילה?".

עוד באותו נושא

זעם על פסיקת אסתר חיות: "שופטי בג"צ חצופים"


129

לקראת סוף דבריו כתב גלעד: "ברור לאדם הסביר, שמי שקיבל את ההחלטה הזאת אינו שופט סביר, לכאורה. האם ראית השבוע שכבוד השופטת טל תדמור־זמיר שחררה את החשוד ברצח ליטל יעל מלניק למעצר בית – החלטה שבית המשפט המחוזי הפך אחר כך? אם החשדות שמייחסים לו נכונים, ולא נחזור על הדברים, מדובר באדם מסוכן ביותר. מה לו בביתו? או במעצר או באשפוז פסיכיאטרי. לעניות דעתי הבלתי נחשבת, כבודה".

עוד באותו נושא

פתרון זמני: שופט חדש לבית המשפט העליון


5

"צריך בחירות למשרות שיפוט. הציבור חייב להיות מסוגל להשפיע בשאלה מיהם שופטיו. הצדק שהם פוסקים חייב להיות מקובל על אזרחי המדינה. האם תהיי אמיצה ותובילי שינוי, כבוד הנשיאה, או שבית המשפט דוחה את הבקשה?", חתם גלעד בעוקצנות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
115 תגובות - 89 דיונים מיין לפי
1
צודק אך טועה
משה אהרון | 03-12-2021 8:48
המתכון להריסת מערכת המשפט הוא בחירת שופטים על ידי הציבור . כל ההשתקפות הפוליטית המכוערת תשתקף שם ותהרוס כל מרקם ורקמה. דמוקרטיה אינה משוואה לצדק. אז תשכח מזה בחור נמהר
בחירת שופטים על ידי עצמם היא דיקטטורה משפטית
שאול | 04-12-2021 14:07
אין בישראל דמוקרטיה.
ההשתקפות הפוליטית
איתי | 04-12-2021 13:20
נמצאת שם כבר מזמן וכל הזמן. והרי החדשות: בית המשפט בישראל הוא פוליטי. הוא בית משפט עם אג'נדת שמאל. זה שאתה מעדיף לשים את החיים שלך בידיים של שופטים שהמליכו את עצמם ואתה נחשב לאפס לידם, במקום שאתה תבחר ותשפיע על גורלך, מצביע על בעיה פסיכולוגית של רגשי נחיתות קשים. ים.
הגיוני. ככה גם אסתר קרייף תמונה לעליון
בעז | 04-12-2021 12:42
אפי נווה ומשה כחלון יעשו לובי ודוד אמסלם יהיה ראש מטה הבחירות
אם לא שמת לב...
יאיר | 04-12-2021 6:51
בית המשפט הוא כבר היום השתקפות פוליטית מכוערת , אבל של צד אחד בלבד
צדק
שלמה | 03-12-2021 19:31
אז במקום לדבר כך. יש לדרוש עונשי מינימום לעבירות שכיחות. וכך תישן ברוגע שהפוליטיקה לא תיכנס לאן שציינת, איש נאור שכמותך.וגם לשופטים ללא רגישות מספקת או יתר רגישות לפושעים. זה יתרום רבות.
ג׳ובים
השופטת | 03-12-2021 12:48
הכי טוב זה בחירה ישירה של הרשות השופטת, כך הם לא צריכים לדאוג לג׳ובים למקורבים, לגיסות ולילדים. משרד משפטים בושה
אתם שטופי מח של תורת הביביזים
מנקה הביבים | 03-12-2021 11:44
למערכת המשפט יש תחלואים ,כמו לכל מערכת במדינה הזו. מי שהרס הכל וביא אותנו עד הנה, הוא מי ששטף ושוטף לכם את המוח . קצב נכנס לכלא , אולמרט נכנס לכלא. וזה לא היה קורה בשום מדינה אחרת .כך יתכן שהקודקוד השלישי גם הוא ימצא שם מקומו ואתם שמפמפים אותכם תקומו להרוס סופית את המדינה
דווקא אדם שנפגע מהמערכת הקיימת...
משה אהרון | 03-12-2021 11:19
אני אומר לכם אתם טועים .אם תצליחו נהפוך לעולם שלישי .רפובליקה של בננות הדרך להיאבק בשיטה הקיימת בדרך הדמוקרטיה ולא לתת לדמוקרטיה לעשות צדק זה לא הצליח באף מקום וגם פה הוא לא יצליח
הערכים יקבעו...
משה | 03-12-2021 10:09
הערכים יקבעו לפי ערכי היהדות ולא לפי חונטה של חבר מביא חבר.
מה עדיף...
דוד | 03-12-2021 10:09
מה עדיף את המצב היום שמשתקפת בו שיטה פוליטית אחת של קבוצה שאפילו לא עוברת את אחוז החסימה?
אז מי...
זלמן | 03-12-2021 10:08
אז מי בדיוק יקבע מי יהיה שופט, קבוצה סגורה שחושבת שהיא נאורה ושכל השאר בבונים, שרומסת כל מי שלא חושב כמוה ומייצגת את ערכי הפוליטיקאליקורקט והפרוגרסיבים ומוחקת את הזהות היהודית? טענה מפגרת לחלוטין.
משה, כי הפוליטיקה הפנימית עדיפה?
ב | 03-12-2021 9:16
כתבת בתגובתך, כל ההשתקפות הפוליטית המכוערת תשתקף שם ותהרוס כל מרקם ורקמה. דמוקרטיה אינה משוואה לצדק. מרקם ורקמה - אתה מתכוון כמו ועדת מינוי שופטים על בסיס השקפה הנכונה? או שאתה מתכוון לפוליטיקה הפנימית והלקקנות בכדי להיות שופט - שבמקרה כולם מקורבים ? נראה לי שאתה זה שנמהר או חולם באידיאולוגיה מנופצת
2
סוף סוף אנשים...
ח | 03-12-2021 9:18
סוף סוף אנשים מבינים שעומדים שמה חיות....
3
כל הכבוד
מרים שביט | 03-12-2021 10:11
גלעד יקר תודה רבה על מכתבך האמיץ והאמיתי ואני הקטנה שבקטנות אשמח מאוד לתמוך להתחיל בתהליכים מעשיים לקידום הרעיון של בחירת שופטי ????ישראל כי נצח ישראל לא ישקר חנוכה שמח בשורות טובות ברכה והצלחה שבת שלום ומבורך וחודש טוב ומבורך
4
עד מתי?
אין צדק | 03-12-2021 10:33
מה שקובע זה אינטרסים של בעלי עניין,כח הכסף. שופטים סוררים נשארים במערכת. שכחו את הצדק,פוגעים באנשים הגונים ומלכלכים את הידיים בלי לחשוב פעמיים. מש ללא קשר לפוליטיקה ,צריך לנקות את האורווה.
5
אברי
טומי | 03-12-2021 10:43
אברי מי אתה בכלל חתיכת אפס .מי בכלל מתעניין בדעותך האישיות אתה בקושי מנחה בינוני בתוכניות טלוזיה זניחות ומטומטמות כמוך .תלמד משפטים ועריכת דין ואז אולי תוכל לחוות דעה על פסקי דין בינתיים תמשיך בקו של הביביסטים וחסרי הכבוד כמוך
בכלל לא קשור התואר
ניר | 04-12-2021 12:59
אברי צודק.יש קוד חברתי שגם גאונים כמוך אמורים להבין. זה מתסכל, המון פעמים שופטים מקלים על עבריינים לפעמים מפחד, לפעמים מטמטום ולפעמים מחוסר אכפתיות. כנראה אתה זקן ומנותק.
שטויות
נאוה | 04-12-2021 0:51
טומי אתה שטותניק. למה אתה מגיב אם אתה לא יודע בכלל על מה אתה מדבר?? על סמך מה הגדרת את אברי גלעד כביביסט?
צדק וחוק
אלדין ישראלי | 03-12-2021 23:53
לך מכאן שחור 0מאלאן אין לך מקום כאן שונאי העם היהודי אנרכיסט שחור ......לךךךךךךךךך . אתה קנאי מרוע לביביסטים . ביבי הוא תמיד נתניהו ..ולך לךךךך
תנוח יהירותך
טומי החמוד | 03-12-2021 16:46
הוא יכול להיות בלי תואר ובלי השכלה גבוהה כלשהי ועדיין יהיה זה היחיד שיגיד שהמלך הוא עירום, כי הוא לא מחויב למערכת ולא חלק מהאינטרסנטים. לא צריך תואר במשפטים כדי להבחין בין טוב לרע, דקדוקי המשפט נשאיר למקרים המסובכים ולעיתים גם הפחות דרמטיים, הקשורים בעינייני חוזים חוקים עזר וכו.. דווקא במקרים שבהם הראיות הם ברורות וחד משמעיות אז בדכ פסקי הדין אינם תואמים בלשון המעטה ויוצרים בעצם מצב הפוך של עידוד התוקף ורמיסת הקרובן. לא הייתי רוצה לאחל לך להיות בצד הקורבן כדי להרגיש ולהבין במה מדובר. תנוח עם היהירות שלך תארים מעניקים השכלה ומעמד אך לא תמיד חכמה.
אברי גלעד
emily | 03-12-2021 14:09
נכון שהוא מלא מעצמו בדרך כלל ואפו בעננים, חסר עקביות וחסר עקרונות שמשתנים כל יום. אבל מצטערת - במקרה הזה צודק לגמרי, אין מה לדוש בהשכלה משפטית או לא, הסרטונים זועקים בעד עצמם וכל אדם עם לב יזדעק על העוול וההתעללות בחסרי ישע.
טומי הלא יקר
הנבון | 03-12-2021 12:09
האם היית מדבר כך אם הבן שלך/ האח שלך/ האחיין שלך היה הילד שהיה המושא הכואב של ההתעללות? או שעדיין היית קופץ ברפלקס פבולובי של רל ב מצוי גם שם?
6
סייעת
ענת עזרא | 03-12-2021 10:51
לא נתפס, איפה היא חיה? אולי היא חושבת שמותר להתעלל בילד? זה מה שהיא נוהגת לעשות עם ילדיה. מנותקת ולא אנושית. אברי תבורך על מכתבך. ואני רוצה להוסיף ברשותך. קורס שופטים נמשך תקופה קצרה ומגוחכת, לעג לציבור האזרחים בכלל ולנשפטים בפרט. שיכבדו אותנו למען השם, מדובר בדיני נפשות. תשקיעו בקורסים יסודיים , ששופט יידע כמה הוא יכול להציל בן אנוש או לרסק אותו. כי עד עכשיו חיו בבועה. מקווה שהדיקטטורית שם תתעורר, מתי היא מסיימת בכלל ?
7
הפיכה שלטונית בישראל - החונטה המשפטית גנבה את
הנרי | 03-12-2021 10:52
השלטון בארץ . העם צריך לעלות על בית המשפט בהמוניו לפני שהמדינה תקרוס ותתמוטט .עריצות הרשות השופטת תביא לחורבן בית שלישי .
אמר הנרי
ימני | 03-12-2021 12:15
שיש לו שם של גוי.
8
אברי גלעד.
יוספה | 03-12-2021 11:02
מזל של כולנו שאתה קיים ויש לך גישה לכתוב לאסתר חיות מה דעתך שלמעשה משקפת את דעת רוב הציבור שמאז במערכת המשפט המסואבת של חבר מביא חבר. יישר כוחך ותזכה לבריאות ואריכות ימים
9
התעללות בילדינו/נכדיננו
מירי | 03-12-2021 11:04
אברי גלעד כל הכבוד לך שפנית ועשית את העבודה של מיליוני ילדות שקולם לא נשמע אל את הגב' חיות בעניין התעללות בילדינו/בכדי ו האם אתה מאמין שהיא תתייחס לפנייתך.אשרי המאמין.
10
נראה שהשופטים חיים בפחד מהציבור העברייני
מתי | 03-12-2021 11:38
השופטים פוסקים כאשר הם פוזלים שלא להרגיז אתהעבריינים ומשפחותיהם. לשופטים יש אוטו ילדים נכדים והם יודעים מה יכול לקרות
11
פרצוף
וןאלה | 03-12-2021 11:46
תעשו חסד עם עצמכם ותפסיקו לראיין את הטיפש הזה. די נמאס ליראות אתו.
12
אברי גלעד תודה...
רודפת צדק | 03-12-2021 11:56
אברי גלעד תודה רבה! אתה כותב בדיוק מה שאנחנו חושבים! בית המשפט, גם העליון, הרבה פעמים מנותקים לגמרי מן המציאות. לא אכפת להם מקובנות הפשע שעומדים למולם בכלל, אלא רק אם זה פוגע בהם או במישהו קרוב אליהם. אז הם פתאום נזעקים ופועלים למען הצדק ביתר מרץ. וראינו את זה כבר כמה וכמה פעמים... בתי המשפט חייבים לעבור ניעור רציני. לא ייתכן שאנשים שמקבלים מאיתנו משכורות עתק לא יעשו עבודתם לטובת האזרח. נראה גם, בעניין אחר, שהשופטים תמיד מעדיפים את טובת המסתננים הזרים על פני תושבי השכונות המוחלשות שסובלים מהם ומהאלימות שלהם יום יום. בית המשפט סובל מסינדרום ה woke החולני!! היינו רוצים לראות איך הגברת חיות וחבריה חיים ליד המסתננים האלה בדרום תל אביב למשל... מחבלים פלשתינים גם זוכים הרבה פעמים ליחס סלחני מצד השופטים שמסרבים להכיר בפשעיהם כפשעים לאומנים ובכך גורמים לקרבנות סבל גדול ומיותר! גם הענשים של עברייני תאונות דרכים הם מגוחכים עד לא קיימים בכלל. בית המשפט צריך לבחון את עצמו! לא סתם הם זוכים לחוסר אמון כמעט מוחלט מצד הציבור!! אנחנו היום בישראל במצב מאד קשה וגם לשופטים יש חלק בזה! צריך להתעורר לפני שנאבד את המדינה היהודית שלנו!!
13
הגברת חיות
אילנה | 03-12-2021 12:14
כן אברי גלעד צודק...!!! די בסקר שנערך לפני זמן קצר דמעיד כי אחוז קטןבמדינת ישראל נותן אמון במערכת המשפט..האם הדבר הזה לא מדיר שינה מהגברת הראדונה במשפט ?? מטריד יותר מה שאמר האדון הראשון במשפט אדון ברק כי הם מחליטים את מילהכניס למשפחה....בית המדפט שלהם ורק שלהם...לכן מה הפלא כי אלו התוצאות....
14
אברי יקר אנחנו מתפללים כל יום השיבה שופטינו
ערן | 03-12-2021 12:32
כראשונה ששופטים על פי דין תורה מוסר רחמנות ,זהו דין צדק שהוא על פי תורת הקדוש ברוך הוא,ואלה שופטי הרשע של ארצינו מהמושחתים שיש את אסתר חיות וחבריה השמאלנים היה צריך לטיפול אצל דאעש ,אלה שונאי ישראל ערב רב שמרחמים על הרשע ומתאכזרים למסכן ,
15
דמוקרטיה.
יוסי | 03-12-2021 13:01
בניגוד לפארסה הבולשביקית של מפא''י.במדינה דמוקרטית העם ע''י נציגיו בפרלמנט בוחר את השופטים!
16
אברי
זוזו | 03-12-2021 13:10
אברי גלעד מי אתה בכלל שמרשה לעצמו לדבר בצורה כזו ולעביר ביקורת על בתי המשפט וזאת מבלי לראות את מיכלול חקירת המשטרה במקרה הזה דבר שהיה לנגד עיניה של השופטת. שב בשקט ותמשיך לכתוב בשופר הגדול כי כנראה רק שם נותנים לך את האפשרות להתבטא באופן הזה.
17
שופט
ישראל | 03-12-2021 13:14
אין עליך אברי, כל מילה ומילה לעניין, מי יתן והצדק יעשה
18
הסיומת הופכת את כל המכתב הזה...
גידי | 03-12-2021 13:20
...לבדיחה גרועה.
19
השופטות הנבחרות לאחרונה רוצות להיות מקובלות
משקיף | 03-12-2021 13:23
וכמה שפחות להתאמץ. ההחלטות נגועות באינטרסים ולא בצדק הטהור, אפילו לא בקרבתו. במו עיני ראיתי כיצד שופטת מחליטה בדיון הראשון מה תהיה התוצאה הסופית, סרבה לרישום פרוטוקול מדויק, וחייבה הליך גישור כדי להוריד נטל משפטי מעליה. זה מה שקורה למערכת משפט פוליטית עם קשרים וחברים. והמבין יבין. עד שלא יקליטו דיונים ויבחנו אותם בעין משפטית, לא תהיה תקנה למערכת המשפט שזוהמה עד ללא הכר. (אני מכיר בעובדה שלא כול השופטים כאלה, וישנם רבים וטובים. אבל, המעטים הרקובים מצילים צל כבד על כל המערכת).
20
תגובה למכתב של אברי גלעד
שלמה | 03-12-2021 13:39
צודק מאוד אברי גלעד. התנהלות חלק מהשופטים היא בלתי נסבלת. הנהלת בתי המשפט צריכה להכריז על חצי יום הפסקה בכל בתי המשפט בארץ ושכל השופטים ילמדו את שתי הפסיקות האלה ועוד הרבה אחרות שהן פשוט בלתי סבירות ולא ראויות. כמו כן שופטות ושופטים כאלה יש להדיח מהעבודה. יש גבול
21
הענישה בבתי משפט
יגאל | 03-12-2021 14:09
בשנתים האחרונות ,השופטים בבתי המשפט ,בגזירת העונשים על הנאשמים ,מעוררים תמיהה ,סליחה אבל הפושעים הקטנים והחמורים ,זוכים לענישה מטוךשת ,הגיע הזמן ,ש,שופטים בעלי תבונה ועירנים ,ושלא יהייו רדומים ,לאור גישתם הסלחנים ,יגרמו לרבוי פשעים ,זה מעיד שהשופטים ,הם מנותקם או שהם לא ראויים..
22
בג" ץ
אלון | 03-12-2021 14:19
אברי גלעד צודק במאה אחוז שופטי בג ץ יבחרו ע י האזרחים זה פשוט בלתי נסבל אין מפט צדק בישראל לא פלא שפורעי חוק לא חוששים כמה עצורים יש מארועי שומר החומות ? כמה עצורים יש בדרום ? מה בדיוק העונשים שבתי המשפט בארץ נותנים ? ממש בדיחה
23
ניקוד של חיות
המגחך | 03-12-2021 14:27
חיות אמור להיות מנוקד בשורוק אך המציאות מורה שצריך.לנקד בחולם.
24
תגובה
צפי | 03-12-2021 14:42
מכתב שמשקף את הלך הרוח בפסקי הדין של חלק מהשופטים. אברי הלוואי שהדברים יגיעו לאוזניה של השופטת חיות, ונראה צדק בביתי המשפט בארצינו.
25
למה שהציבור יבחר, שאברי יבחר.
רק | 03-12-2021 14:44
רק אברי. גם אפשר בלי משפט. דעתו קובעת.
26
אברי. אתה מדבר לקיר. היא והחונטה מתנשאת עליך.
אנה | 03-12-2021 15:19
היא קוראת אותך ומתפקעת בצחוק גדול.
27
מערכת החוק
אי | 03-12-2021 15:21
אברי הכל מונע מאינטרסים, ברצונם ילכו עפ החוק מבלי לסטות ממ ובירצונם יהפכו את העבירה לעברת סל ויעשומהחוק פלסטלינה.
28
מערכת המשפט במגדל השן והציבור משלם את המחיר
דרור | 03-12-2021 15:27
לאזרחי המדינה מערכת המשפט חשובה מאד,יחד עם זאת חל מתק של ממש בין השופטים לבין אזרחי המדינה. גם הצד המבצע ,משטרת ישראל ,הפנימה את השינוי שחל בפשיעה במדינה ולא פעם יש לה ביקורת על מערכת המשפט. הפער הבלתי נתפש של הפסיקות מנוצל היטב ע י פורעי חוק וגם המשטרה טוענת שהשופטים נוהגים ברכות מלה מכובסת של חוסר הבנה שהמדינה עוברת שינוי רע שחייבים לעצור. אברי גלעד מעלה נושא שאם בתי המשפט לא ישכילו להתאים את עצמם לשינויים המדינה הרי שתושבי ישראל צפויים להיפגע והביטחון האישי יעלם מחיינו.
29
אברי גלעד דמגוג פח פופוליסטי אמסליסט ביביסט.
יובי | 03-12-2021 15:47
כאילו לא יודע ששופטים לא מחוקקים אלא פוסקים לפי החוקים שחברי הכנסת = הרשות המחוקקת המציאו? שיבואו בתלונות לבוס שלו - מושחתיהו שהבבונים שלו לא עשו כלום בכנסת במשך שנים חוץ מלצעוק ולגנוב.
30
אברי המדהים!!
רוחמה | 03-12-2021 17:02
גאה בך, אך לצערנו הנשיאה חיה באולימפוס שלא מעניין אותה,מה קורה לחסרי ישע,בושה למערכת ולה בעיקר שעומדת בראשה. מערכת מיותרת ,חייב שינוי מהפף חבל שהממשלה הקודמת לא טיפלה בנושא .
31
מי שלא קורא החלטות ופסקי דין - שלא יתלונן
דן | 03-12-2021 17:31
אברי גלעד בור ועם הארץ. מי שקרא את גזר הדין - הבין אותו
מה הבנת שרובנו...
מנם | 04-12-2021 22:07
מה הבנת שרובנו לא הבינו ?
32
רוב העם הוא בגדר מתחת למנת משכל ממוצעת כלומר
שוקי | 03-12-2021 17:48
בדיוק כמו הליצן המזדקן
33
גם אם הטענות מוצדקות זו לא הדרך. מר אמסלם!
נועה | 03-12-2021 18:27
זחוח ויהיר. בא ממקום שיופוטי. מה קשור עיתון הארץ? בכל מקרה הוא עדיף על ישראל היום ובטח עליך. מי אתה בכלל פוחלץ
ואת?פוחלצית בעצמך.מרוצה...
מירי | 05-12-2021 3:25
ואת?פוחלצית בעצמך.מרוצה מהשפה שלי או שלך? אפשר להתבטא גם בלי גסויות.רמה נמוכה
34
חיות לא קובעת את אופן מינוי השופטים אלא הכנסת
דורון פ | 03-12-2021 18:39
אברי כרגיל פופוליסט זול שמתיימר לדבר בשם ה״ציבור״ כאילו מדובר במשפט שדה. בפני בית המשפט מובאים כלל השיקולים והוא פוסק בהתאם כולל המחיר שהנתבעת כבר שילמה והמאסר שאותו כבר ריצתה. מטרת הכליאה היא ענישה והרתעה - אם שניהם הושגו אז אין כל מטרה לכליאה. האם בדקת כמה זמן במאסר היא כבר ישבה עד הגזר דין? האם בדקת אם יש -אולי - ילדים קטנים שאין מי שיטפל בהם? מה אתה מקרקר בלי לדעת את כל הנתונים ומה אתה מקרקר בשם הציבור. מי אתה יה אדם מלא שנאה?
מה אתה...
מירי | 05-12-2021 0:10
מה אתה מקשקש בשכל... אברי צודק ולך אין שום דבר חכם להגיד. צריך עונש מרתיע למען יראו וייראו. אסור להקל כשמדובר בילדים קטנים. המטפלת צריכה לקבל עונש בולט. שכל אחת שחושבת להרוויח כסף על גבם של ילדים חסרי ישע תישוב פעמיים. זה כסף קל שאין אפשרות לראות מה היא עושה עם הילדים כשההורים הולכים.
35
השופטת חיות פניה של אברי גלעד
שלמה | 03-12-2021 19:04
אנני מצפה משופטי ישראל להגיון
36
אם העם היה בוחר את מגישי הטלויזיה
ישראל | 03-12-2021 19:09
אז אברי גלעד לא היה מופיע דקה על המסך... אבל העם יבחר זה לאחרים שאתה לא אוהב, לא לשדרנים, נכון צבוע?
37
כל מילה בסלע
אור | 03-12-2021 19:41
פסיקה אמורה להרתיע, אך זה כנראה פוסח על המערכת המשפטית בארצנו
38
תשובה לאברי גלעד.
חיים מטבריה | 03-12-2021 20:40
אברי, אתה באמת חושב שמאלית שכמותה בכלל סופרת אותך? אתה איש ימין מה לה ולך. ובכלל אתה סתם אדם שאפילו לא מטריד או מעניין את קצה... מורמים מעם.
39
למה מי זה הציבור שיתנו לו להחליט משהו?
יורם ברט | 03-12-2021 20:57
עוד יתחילו חלילה להדיח שופטים! (אפשר לחשוב שזה לא מתבקש)
40
למה מתערב
לאה | 03-12-2021 20:58
גלעד יקרציה אפס מי אתה שתכתוב בשם כולםאתה לא מעניין אף אחד יאפס צא לנו מהחיים דביל
41
פופוליסט
נעמי1 | 03-12-2021 20:58
יש לעשות רפורות במערכת המשפט . אך לקרוא לכך שהעם יבחר? לעשות פוליטיזציה של השיפוט? אבוי לנו.
42
הפרקליטות
יוני | 03-12-2021 21:35
מערכת המישפט/פרקליטות , רקובה/לא מיקצוענית .
43
אסתר חיות עבריינית בנייה לכאורה.
רון | 03-12-2021 21:46
מתוך פירסומים שמתפרסמו בערוץ התקשורת, אסתר חיות עצמה עברה על החוק בשיפוץ שערכה ביסודות ביתה ללא האישורים הנדרשים כחוק, אם שופטת עבריינית בנייה לכאורה, לא עומדת לדין על מעשיה, למה שמטפלת שמרביצה לילד בגן תתן את הדין על מעשיה? אין דוגמה אישית השחצנות וההתנשאות ממאיסות את מערכת המשפט על כולם וחבל.
44
אברי צודק
אנה | 03-12-2021 23:06
לגמרי צודק!! אתה הקול שלי. תמשיך להשמיע את דעת רוב רובו של הציבור. תודה
45
רפורמה משפטית נדרשת ומהר
אזרח מודאג | 03-12-2021 23:10
בעיני וכנראה שאינני היחיד מערכת המשפט מתרחקת מהצדק כפי שאני מבין אותו שמצביעה על ריקבון ופשיטת רגל מוסרית. שנים רבות היה לי אמון כמעט מוחלט בטוהר המידות , בצדק והמוסר של כס המשפט אך לצערי ככל שנוקפות השנים האחרונות אני מגלה מערכת ושופטים חסרי עמוד שידרה מוסרי שאיבדו את דרכם ואת אמון הציבור. הסכנה היא שאנו מאבדים את הכבוד והערכה למערכת המשפט ובעיני יש שופטים שאינם ראויים לכס המשפט וחייבים רפורמה מיידית. חייבים להחליף מיידית את השיטה הנוכחית של בחירת שופטים במחשכים מתוך אינטרסים ניסתרים ודילים שאינם ראויים . בעיני פוליטיקה איננה מילת גנאי וגם היום יש פוליטיקה בבחירת הדופטים אך זו פוליטיקה ניסתרת הנשלטת עי גורמים שהינם מיעוט בחברה הישראלית שפועחים פעמים רבות בניגוד לאינטרס של רוב הציבור המנסים באופן לא דמוקרטי לשמר את כוחם הגיע הזמן לשים לזה סוף.
46
אוביקטיביות מערכת המשפט
אזרח מודאג | 03-12-2021 23:30
קיימת הטענה שאל לנו להכניס פוליטיקה למערכת המשפטית שאמורה להיות אובייקטיבית. גם קיימת הטענה שהמערכת המשפטית יודעת לבקר את עצמה. בשנים האחרונות ראינו כמה הטענות הללו מגוחכות , וכיצד הפסיקה של השופטים מושפעת מתפיסת עולמם ועד כמה כושלת הביקורת העצמית שלהם ועד כמה הם מנותקים מהעם ומאבדים את אמון הציבור. מערכת המשפט יקרה לכולנו והשאלה הגדולה מה צריך לעשות כדי לשפר את המצב. אני מאמין שאם כפי שציינתי הפוליטיקה כבר קיימת ממילא במערכת המשפט והפסיקה של השופטים מושפעת מתפיסת עולמם עדיף כבר שתהייה בה ייצוג הולם של תפיסות העולם בחברה כולה באופן דמוקרטי כמו בשיטה האמריקאית.
47
צדק משפטי
אלדין ישראלי ✡ | 03-12-2021 23:40
מאז ומתמיד הערכתי את אברי גלעד אישיות אמינה ואמיצה מבריק התובנות . איזו אהבה הטמונה באישיותו היושרה וכבוד הגדול לאביר גיל עד . אוהב אדמתו ומולדתו מבורך מפי עליון ! !
48
תגובה
אפי | 04-12-2021 1:41
המערכת המשפטית רקובה מין היסוד,המוסר של השופטים נוטה לאפס.אין על מי לסמוך
49
תגובה
מיקי | 04-12-2021 7:27
הגברת אסתר חיות תומכת במינוי של שופטים שיש עליהם ראיות למעשי שחיתות בדיוק כמו שיש כלפי ביביאך מעדיפה להתעלם מהם. אז לא ככ בטוחה שאפשר לסמוך על שיקול דעתה האנושי ואו השיפוטי.
50
מכתב לאסתר חיות, תגובה.
דליה | 04-12-2021 10:32
אברי אני ככ מזדהה עם כל דעה ומילה שלך עד שבא לי להתחתן איתך. ס ת ם, אני בת 74 ואתה בן 15... הפעם אני חייבת להגיב: כמו כל הפיחות שחל בעם ישראל גם איכות השופטים, ועורכי הדין ירדו לתחתית שבתחתית החברה. רק הם סוגדים לעצמם. הם איבדו את הכבוד והקרדיט שהעם העניק להם עם קום המדינה. בעלי הוא יתום מלחמת השחרור ואנחנו שואלים למה הוא מסר את חייו בגיל 35. מה נהיה כאן? אני מייחלת שילדי יעופו מכאן מהארץ האלימה הזו לאי באוקיאנוס השקט... אבל מה לעשות שבעלי ממוצא תימני ואני מוצאי מרוסיה? אין לנו ברירות אלא להשאר כאן ובל. אני פסימית.וחבל שלא הזכרת את מיסטר ששונקר מדימונה האנס ומדביק HIV. מי השופט שדן אותו בעבר לחמש שנות מאסר והוא סיים וחזר לסורו. אני דורשת לפרסם את שמו של כבודו ודורשת מהכנסת לחוקק חוקים של הוצאה להורג כי לאנשים כאלה אין זכות לנשום.
51
אזרחים בוחרים שופטים
יורם שלם | 04-12-2021 11:04
הכן צודק אברי ישנם פנסיונרים הגונים מכל מיני תחומים שבאחלט יוכלו לבחור עבור המדינה ואזרחיה את השופטים כבר נשיאה אמון ניבנה עי מהלכים בוני אמון אז אנה ממך
52
זרקה ואשתו יבחרו את השופטים?
דני | 04-12-2021 11:55
תוכן המכתב לנשיאת בית המשפט מעיד יותר על רמתך ויכולת השיפוט וההבנה שלך. אני מבין לליבך את רוצה שופטים שיקבלו לשולחנם את תיקים למשל של נתניהו ויגרמו אותם לשם אתה חותר אני רוצה לקוות שלא תזכה לכך. אין ספק שיש פסיקות מקוממות ועליהם צריך לזעוק אבל מכאן ועד לדברי ההבל שלך המרחק עצום. בקיצור פניתך נדחת לך תחפש דרך לסייע לעבריין המתועב הנשוי לעבריינית מורשעת.
דני, שם...
ארנון | 05-12-2021 10:29
דני, שם של ילד. קיבלת מכות, התעללו בך תוך ניצולך כחסר ישע ונשארת עיוור וטיפש.
דברי בלע...
מירי | 05-12-2021 3:23
דברי בלע וטימטום טהור.לך.לך.לך
נמק ...
אהרון | 04-12-2021 22:02
נמק
בחיי שאתה...
בנט | 04-12-2021 21:00
בחיי שאתה מפגר
53
... אתה הבנת את זה ... אברי ....
אזרח נאיבי | 04-12-2021 11:57
אי לזאת ... לא יכול לשכוח את המקרה, שנהג מונית נגרר לסיוט משפטי בגלל שלקח כשלשה שקלים יותר מעוד שהגיע לאילת. אפשר היה לכתוב מחזמר מהפרשה.
54
אברי קשקשן פופוליסט
עשהאל | 04-12-2021 13:42
כרגיל אברי מחפש לחמם ולהיות פופוליסט בשקל במקום להגיד את העובדות... הציבור בוחר את שופטיו כמו שהוא בוחר את רוה''מ, שרים, רמטכ''ל, רנ''צ ועוד. דרך *הכנסת* אם יש למישהו בעיה אם איך נבחרים שופטים, מה הסמכויות שלהם ועוד ועוד מוזמן שיבחר חברי כנסת יותר טובים. לא הימין ולא השמאל שינו את דרך בחירת השופטים לא כי אי אפשר אלא, שלא כמו אברי, רובם מבינים דבר או שניים בחוקה ומשפט, על אף ששיטת הבחירה בהם מחייבת אותם להיות פופוליסטים כמו מר גלעד. חלאס להתבכיין, הכל מתחיל ונגמר בנבחרי ציבור יותר טובים
55
שופטי ישראל
יהודה | 04-12-2021 13:56
שופטי העליון טוענים שהם קשובים לאפסי העם שופטי ישראל חיים על דמם של תושבי ישראל וחיים במגדל שן שבו אין כל תהודה או קשב למה שמתרחש בתוך העם שפרנס אותם. שופטי ישראל הם סרח עודף במדינת ישראל
56
חיות
יצחק | 04-12-2021 14:08
אברי תודה אתה פה לאלפי אנשים אשר חושבים כמוך
57
החלטת השופטים
אודי | 04-12-2021 14:11
כאשר יש תקלה/תאונה בצבא עוצרים את האימונים.גם כאן צריכים לעצור את הדיונים בכל הארץ ולהסיק מסקנות
58
הבעיה הגדולה ביותר היא בחינת הרמה המוסרית של
ממ | 04-12-2021 14:41
מוסר לא נלמד ולא נבחן באף מוסד ובאף שלב של הסמכה כיוון שהרמה המוסרית דל השופט אינה ברורה וכיוון שהוא המחליט היחיד והבלעדי בכל פסק דין, יש בעיה גדולה מאוד עם רמת המובר שלו, מה הרקע שלו ואיפה הוא קיבל את ערכיו. הפתרון היחיד הוא צוות מושבעים כמו שקיים בכל מדינה נורמלית ולא כמו שקיים בישראל שהפרקליט יכול להיות מניאק או עבריין ובכל זאת לתבוע ולפסוק בעניינים של אנשים שרמתם גבוהה בהרבה מהשופט עצמו.
59
חיות
ויטא | 04-12-2021 15:00
בושה למשפט היהודי
60
שופטים
קחלון | 04-12-2021 15:03
אם קחלון מינה שופטות אזי זו התוצאה. כנראה שעשה יד אחת עם נווה וגם השתתף איתו בחגיגה
61
אסתר קרייף לעליון. מנהל מטה בחירות דוד אמסלם
בעז | 04-12-2021 15:20
מסייעים אפי נווה ומשה כחלון. זה החלום אברי ?
62
תמיד יטענו לחוסר ראיות...
אריק | 04-12-2021 16:47
אברי כמו תמיד חד וישיר. כבוד.
63
צודק
איל | 04-12-2021 17:22
תודה לאל יש מי שמגן על הסייעת, השאלה מי מגן על הילד?
64
מי השופטים האלה??
ממ | 04-12-2021 18:25
אברי גלעד אומר מה שכל אחד במדינת ישראל שואל,מי הם השופטים והאם הם פועלים לפי הדעות הפוליטיות שלהם,איפה זכויות האזרחים בעיניין,לא יתכן שהשופטים בוחרים את עצמם,לא נשמע כדבר הזה,זאת בטוח לא דמוקרטיה
65
שופטי בגץ נגד היהודים
משה | 04-12-2021 18:53
עברי גילעד צודק במה שמעביר ביקורת על מערכת המשפט הישראלית הקלוקלת ועל העומדת בראשה . זוהי מערכת מושחתת מסואבת וביעקר שמנה ואליתיסטית. שלא לומר חילונית באופן משוועה אנטי יהדות אנטי תורת ישראל. ממש ערב רב והשקפות יווניות ופילוסופיות. מי שכך המצב אין שום מנוס מלהכריז מה שכבר ידוע שלושים שנה. מערכת המשפט בישראל פשטו מיזמן את הרגל. אבל אין לעם כח. לצערנו דיקטטורה... אבל בוא יבוא המשיח ודם יהיה סוף וקץ עולמית למלכות הרשעה.
66
אני לא אתפלא אם בסוף ההורים יקחו את החוק
אי | 04-12-2021 19:22
לידיים שלהם.
67
השופטים חיים על...
מירו | 04-12-2021 21:20
השופטים חיים על אותו הכדור.לא בטוח
68
חייב לבוא שינוי...
דן | 04-12-2021 21:40
חייב לבוא שינוי חייב !!! העם יקבע את שופטיו ואת עתידו
69
ויהי...
דניאל גדות | 04-12-2021 21:45
ויהי בימים האלה בישראל אין דין ואין דיין איש הישר בעיניו יעשה, אין שופט ואין משפט צדק
70
ברגע זה חוקרים...
שי | 04-12-2021 22:29
ברגע זה חוקרים בפרקליטות 2 לוחמי מגב שירו על רוצח ערבי. במקום שיהיה ברור שצריך לרצוח את כל בני משפחתו התרבות השמאלנית נוצרית שכאן רוצה להכתיב לנו תרבות חולנית מטורללת שאסור להרוג רוצח.
71
הלוואי שהציבור יתחיל...
אזרח שאכפת לי | 04-12-2021 23:18
הלוואי שהציבור יתחיל לפעול בתחום
72
זה לא עונש...
דבורה אביבי | 04-12-2021 23:43
זה לא עונש , זה סוכריה , עידוד אלימות נגד חסרי ישע ..בושה איזה שיפוט יש כאן .
73
אברי כלעד אנחנו...
אסתר | 04-12-2021 23:50
אברי כלעד אנחנו תומכים בדעתך. הציבור בוחר את שופטיו ואת הנשיא ואת ראש הממשלה. ואת הנבחרים האחרים.
74
בית משפט...
גלי | 05-12-2021 0:01
בית משפט פח.
75
בבחירות רק עוצמה...
אפי | 05-12-2021 0:48
בבחירות רק עוצמה יהודית.
76
איפה להתחיל? השאלה...
ברק | 05-12-2021 1:16
איפה להתחיל? השאלה כיצד ימונו השופטים אינה נמצאת אצל בית המשפט העליון. האם זה דבר טוב שהעם יבחר את השופטים, אולי, אבל גם בשיטה הזו יש מגרעות. הגרועה בהם שופט שבפסיקתו צריך לרצות את דעת הקהל. מכאן נובע שופט שירשיע או יזכה אדם על אמות מידה. של פופולריות. לעצם העניין בהחלט יכול להיות שגזר הדין המקל בעייתי, אבל הרבה יותר הגיוני לבוא בטענות למי שפסק את הדין. במידה ולשופט יש היסטוריה של פסיקות תמונות שווה אזי אפשר לגלגל את הכדור הלאה. באותה שאם כתב כותב טור טיפשי, הכתובת לביקורת היא לאו דוקא הבעלים של העיתון.
77
שבוע טוב אין...
אליריס | 05-12-2021 2:30
שבוע טוב אין ספק בכלל מי צריך לבחור את נצגי מערכת המשפט כמו בארהב,,ולא שהם קדושי עליון שהם בוחרים את עצמם ורואים בפסיקות שלהם על אותה עבירה יש פסיקה בררנית בלשון המעטה ולכן אין ספק שהם צריכם להבחר על ידי הציבור
78
כל המערכת הזאת...
אזרח | 05-12-2021 2:31
כל המערכת הזאת רקובה ומושחתת!! אין אמונה ואין צדק במערכת המשפט.
79
צודק לגמרי ...
משה | 05-12-2021 2:55
צודק לגמרי
80
אברי היקר זו...
מירי | 05-12-2021 3:20
אברי היקר זו מלחמה אבודה.הם השופטים היו ויהיו מנותקים מהעם .הם מרגישים קטרזיס מהכוח שבידיהם .הגיון? מה זה מבחינתם לא כל שכן חוש צדק.מה מלמדים בבתי ספר למשפטים? סרנדות לעבריינים
81
קשה לערב רב...
אברי גילעד היקר אין במדינה מערכת מישפט שאפשר להאמין לה לא יעזור מערכת המישפט והשופטים היום שופטים מה שנוח להם ומה שנוח להם זונחים אין צדק ואין אמון חד מש נית | 05-12-2021 7:16
קשה לערב רב שבממשלה לקבל את הימין האמיתי שוחר האמת אין מה לעשות רגב אמסלם בראשם ביבי המלך וכל מיפלגות החרדים בעהיפילו על השמאל ועל עבס וכל המיפלגות שהם שונאי ישראל אימא ופחד עניין של זמן אלוקים נתן לליכוד ולביבי לנוח ולהוכיח לעם כמה הוא חף מפשע ויגלה לכול העם את הרשעים שישלמו על התיקים שתפרו לו יחד עים מנדנבלוף שישב בעה בכלא ימים יגידו
82
כל הכבוד לאברי,...
יובל | 05-12-2021 7:22
כל הכבוד לאברי, השופטים מנותקים מהעם מרחק מליוני שנות אור אם לא יותר. הגיע הזמן, אם כבר מדברים על מדינה דמוקרטית, לתת אם הכוח לעם לבחור את שופטיו!
83
לאברי גלעד יישר...
חוה טבנקין | 05-12-2021 7:42
לאברי גלעד יישר כוח, אכן יש בעיה חמורה במערכת המשפט, אין דין ואין דיין
84
יישר כוחך !!!...
דוד הריס | 05-12-2021 7:49
יישר כוחך !!!
85
האם יהיה משפט...
דוד פטאו | 05-12-2021 8:17
האם יהיה משפט למי שסרסור בבנות ישראל ומסר אותם למחבלים ????? מגיע פרס למחבל
86
ישר כח אברי , ברוך השם שאתה משתמש בבמה לטובה
אהובה | 05-12-2021 12:08
דעתך משקפת נאמנה את דעתי ואופן הביטוי מכבד ואמיץ
87
חיות
מולאים משה | 06-12-2021 0:52
אוי לנו איך הגענו לזה
88
השופטים כל כך...
פרח | 06-12-2021 8:30
השופטים כל כך ליברלים שעוד מעט יאשימו את הנפגע ולא את הפוגע. רוצה שופטים הגונים שישפטו אנשים שפוגעים באנשים ובכך הורסים את החברה שלנו.
89
אסתר חיות
עליזה קיי | 29-05-2022 22:22
אברי, אתה תמים אסתר חיות עצמה תקפה אותי שתארתי מצב בו הייתי על סף רצח והשופט התעלם מכך. אסתר חיות היא אישה מאד שטחית, מעדיפה להיות חברה של שופטים מלהציל חיי אדם. היא נזפה בי על מכתבי במקום לגונן עלי. שים לב להסברים שלה נטולי הכסוי.זו אישה שמעולם לא התמודדה באופן עצמאי עם בעיות מוסריות. הנחמדות שלה קשורה לסולידריות חברתית ולא לעומק מחשבתי ומוסרי. היא כתבה לי שני מכתבים מבישים בכעס הילדותי שלה.תודה לאל שנפטרנו ממנה.