'הארץ': החילונים חייבים להתקומם נגד חודש תשרי המטורלל - סרוגים

'הארץ': החילונים חייבים להתקומם נגד חודש תשרי המטורלל

עיתונאי 'הארץ' רוגל אלפר פרסם טור בו הוא טוען כי חג הסוכות הוא ההוכחה שמדינת ישראל מתאכזרת אליו ולשכמותו ואומר כי חודש תשרי הוא כפייה דתית אחת גדולה

'הארץ': החילונים חייבים להתקומם נגד חודש תשרי המטורלל
  (צילום: דוד כהן/ פלאש90)

עיתונאי 'הארץ' רוגל אלפר פרסם הבוקר (ראשון) טור באתר 'הארץ' בו הוא טוען כי חג הסוכות הוא ההוכחה שמדינת ישראל מתאכזרת אליו ולשכמותו.

תחת הכותרת "החילוניים של ישראל חייבים להתקומם נגד החודש המטורלל הזה", כתב אלפר: "אני שונא את סוכות. רוגל לא בונה סוכה. לא סוכת שלום מוארת וירוקה, ולא סוכה אידילית אחרת שעברה האדרה מנותקת מהמציאות. לא רכשתי לולב והדסים, וגם לא ענף של ערבה ירוק עם ריח בוסתנים רחוק".

עוד הוסיף אלפר כי יציאת מצרים לא קרתה באמת וכי מדובר בפייק ניוז: "הסוכה פשוט איננה חלק מחיי. גם ארבעת המינים לא. מצוות החג מעניינות אותי כקליפת השום ואינן רלוונטיות בעבורי. אני לא עולה לרגל לירושלים, לא כמה לבית המקדש ולא חש שום צורך לחגוג את עונת האסיף או להזדהות עם בני ישראל שגרו בסוכות במהלך נדודיהם במדבר אחרי יציאת מצרים. לא היתה יציאת מצרים. זו איננה אמת היסטורית. בתור פייק־ניוז, היא תסתפק בפסח. גם חג שמחת תורה איננו קשור בשום צורה לאורח חיי. אינני קורא את פרשת השבוע. חג הסוכות מייצג בעיני את שיא האבסורד של הכפייה הדתית. התעללות של ממש באורח חיי ובאמונתי החילונית. אני חש ניכור גמור מחופשת החג הזאת".

הכותרת באתר 'הארץ' (צילום מסך)

בהמשך קרא איש 'הארץ' לבטל את חופשת סוכות: "בעבר טענתי, ואני עדיין דבק בטענתי, שיש לבטל את חופשת חג הסוכות. חודש אוקטובר בישראל השנה איננו נראה כמו חודש סביר במדינה נאורה ומתקדמת, שנועדה לשרת את אזרחיה, אלא כמו חודש מטורלל שנתון לשליטת דת שאבד כלח על ציוויה, במדינה שאזרחיה נאלצים לשרת שיגעון עתיק שאיננו נוגע להם. מה לי ולזה?".

לקראת סוף דבריו הוא כותב: "סוכות הוא דוגמה לדרך שבה מתאכזרת אלי המדינה באופן שרירותי: גם כי החג עצמו מיותר מבחינתי, וגם כי הוא מתבסס על לוח השנה העברי, אף שכל החיים במדינה מתנהלים על פי לוח השנה הגרגוריאני. את מחיר ההתנגשות הזאת, שיוצרת מצב שבו חופש סוכות מתקיים בסמוך לחופש הגדול, אני משלם שנה אחרי שנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
240 תגובות - 179 דיונים מיין לפי
1
חולה נפש וכל מילה נוספת מיותרת
סימה | 13-10-2019 12:00
מסכנים ההורים שלך שיש להם כופר כזה שבזכותו אין לי מושג איפה תהיה נשמתם אחרי 120
הוא לא יהודי.
אני בטוח | 23-10-2019 16:24
יהודי שבז למורשתו, ובז למצוות, כדאי שיבדוק אם בכלל הוא יהודי, יעול להיות שהוא נוצרי או מוסלמי.
רוגל אלפר
משה | 14-10-2019 21:31
בכל ייצור יש פאק בייצור או סחורה סוג ג לאומלל הזה או היצור הזה ניראה שהגיע לסוג ז
שביל הזהב
אזרח מדייק | 14-10-2019 18:37
כחילוני, חג הסוכות חג כייפי גם לילדים וגם לבוגרים בו נהנים יחדיו מפעילויות בכל הארץ נוסף על האיחוד המשפחתי מתחת לסוכה. החג מנוהל ברובו על ידי חילוניים ומסורתיים ואף אחד לא מדקדק. אמיתי או בלוף זה ממש לא חשוב כי יש לנו סיבה להנות ולהתאחד יחדיו. אלפר קיצוני מאד בפסילתו של החג.
מי באמת חולה נפש
שלי שלי | 13-10-2019 21:07
זה רב שמפרסם ״רשימת צניעות״ מבחילה לילדות. לא רואה אותכם מפנים אותו לטיפול
הכל זה השקפה
מוטי | 13-10-2019 18:58
בעיניים שלו אתה חולה נפש שמדבר עם דמות דמיונית
אדם שחושב וחי אחרת ממנו
דוד | 13-10-2019 14:33
אינו בהכרח חולה נפש
2
חחחח
מאיר | 13-10-2019 12:01
כל אחד והמחלות הנפשיות שלו. לאלפר יש בעיה נפשית עם חודש תשרי שיקח כדורים נגד... אנשים התחרפנו על כל השכל... למה לעזעזל הם לא עוברים לאירופה?? שיחיו בין הגויים עדיף להם..
המקובלים: בעוד יובל שנים לא יהיו חילונים שמאל
בסוכות תשבו | 16-10-2019 8:15
כי רובם נשואים לגויות, והצאצאים יעברו לגור או לאירופה או לאזורים מוסלמיים בכלך כדור הארץ
בלי קשר לדת
דני | 15-10-2019 16:36
זוהי מסורת עממית יהודית אותנתית פשוטה משפחתית חברתית ומקרבת בין העםםםם.בלי חגים ומועדים כאלה אין לנו זהות יהודית..
למי שכותב בשם המקובלים
י | 15-10-2019 7:59
תפסיק להמציא דברים. כל מה שכתבת עכשיו שקר גמור
המקובלים: גוים התערבו במשפחות חילוניות=חולניו
בסוכות תשבו | 13-10-2019 12:39
אסור להתחתן עם חילונים-חילוניות מהשמאל, בגלל החשש האמיתי, כי הם לא משפחות כשרות. ואסור לגרום למשפחות אלו שייקמו מצוות. ואסור להם - למשפחות הללו, לשמור שבת. כי גוי ששבת חייב מיתה אמרו חז''ל
3
שמאלני מטומטם! שילך לעזאזל!!
אני | 13-10-2019 12:02
מקווה מאד שנכתב בספר הרשעים ביום כיפור!
ספרים
חילוני | 14-10-2019 16:39
באיזו ספריה הספר הזה? אפשר להשאיל?
4
מסכן שלי מה אתה עושה בארץ הזאת?
dano | 13-10-2019 12:02
לדעתך אתה כובש ,גס רוח שהשתלט על ארץ לא לך. אנחנו בטוחים ומאמינים באל האחד. שהעניק לנו באהבתו את הארץ ומאמינים ביציאת מצרים וחוגגים ושמחים בחג הסוכות הנפלא. מאוד מרחם עליך אחי!!!! הנך אומלל נטוש ללא עבר -הווה וללא תקווה לעתיד?!!!!
מסכן הקיצוני
אליהו אוחיון | 15-10-2019 4:33
השבת לו מילחם כמו שצריך
5
צודק, רד מהארץ
משה | 13-10-2019 12:04
נסתדר בלעדיך. בחול תמצא מקומות יותר שפויים
6
יש כאן חילוניים שכלל אינם מתרפקים על
תתמודדו, דתיים | 13-10-2019 12:05
מסורת ישראל
לא כל החילונים
חילוני שרשום לסרוגים | 25-10-2019 17:29
יש חילונים שחיים באמונתם, ללא מצוות וכו' אך לא חשים צורך דבילי להתרפק על אי אמונתם בעיתון תוך כדי זלזול מופגן לדתיים הפרימיטיביים ההם
חילונים זה לא אתם אתם אוטואנטישמים
מי צריך אותך? | 14-10-2019 11:13
ויש הבדל מהותי. כל הטור המטורלל שלו כדי שהילדים שלו יילכו לבית ספר שיירד מהארץ וגם אתה. מהחילונים האמיתיים אוהבי החגים.
גם כך אתם בטלנים
מי צריך אותכם | 13-10-2019 17:10
רק מנצלים את המדינה וזה נכד של אנשים שגנבו את המדינה מתקופת מפאי עוד. טוב מר אלפר, בגללך בא לי לחרבן
זכותנו על הארץ מהתורה
מלכה | 13-10-2019 15:25
מי שאינו מכיר בכך, מה הוא עושה פה? כל אחד כזה, שילך לברלין.
7
מר רוגל אלפר היקר....
Avner | 13-10-2019 12:07
תשה לנו טובה, תעשה מה בראש שלך, תמשיך לכתוב ב.דר שטירמר הישראלי שמספר הקוראים שלו הולך ומצתמק מחודש לחודש ותפסיק לבלבל לנו את המוח עם השנאה העצמית שלך לכל מה שמסמל את מה ואת מי שאנחנו. חג שמח..
8
מפגר
. | 13-10-2019 12:11
אין לי מילה אחרת חוץ ממפגר ברמה פסיכית
מי
גדי | 13-10-2019 13:38
מי שעשה אותך מפגר
9
חודש תשרי לא מטורלל
אלי בן חנוך | 13-10-2019 12:14
חודש תשרי הינו הטוב ביותר. מצער שעיתון הארץ מביא מאמר של צוררי היהדות.
זו המהות של העיתון
מלכה | 13-10-2019 15:27
ואלה הכותבים בו, שונאי ישראל.
10
טוב שכתבת את זה עכשיו
שלמה בן- דוד | 13-10-2019 12:15
כי עכשיו אני עדיין יכול להתעצבן,לפני החג,מהידיעה שיש גוש בשר כמוך בין יהודים
תגובה לסתום
אמנון | 13-10-2019 15:54
אתה אלוף
11
מי מפריע?
בצלאל | 13-10-2019 12:15
מי מפריע לך להקומם? אתה תמיד מתקומם נגד כל דבר שזז, בעיקר אם הוא דתי וימני. ואם אין תגובה סימן שאתה הוא זה שמטורלל. עשה חשבון נפש. ולא, אתה זה ששוןח יד בנפשך. חגי תשרי שמחים.
רוגל
אבי | 14-10-2019 19:45
רק דבר אחד שכחת ליידע את הציבור. מי בדיוק מכריח אותך לבנות סוכה מי מכריח אותך לקנות ארבעת המינים. מי מכריח אותך לאכול מצות בפסח ? מי בכלל מכריח אותך משהו דתי. אתה יכול להסביר לאומה. מה אתה רוצה אתה רשאי לעשות בחגי תשרי כל מה שעולה ברוחך. אתה ממש לא מעניין אף אחד. אה שכחתי. אתה יודע משהו בחייך חוץ משנאה תהומית לכל מה שקשור ביהדות? מאד מקווה שתפרסמו
12
רוגל מקובל אצל החילונים כמו אבינר אצל הדתיים.
אפיקורס בעל כורחו | 13-10-2019 12:16
ככלב שב על קיאו כך רוגל שונה באיוולתו
רוגל אלפר לא מקבל כסף ממדינת שיראל
ירון | 14-10-2019 1:28
האדון שקורא לעצמו רב, מקבל כסף מהמיסים של כולנו(אלה שמשלמים כמובן) בכדי להפיץ שנאה גזענית, שנאה נגד חילונים ולכל מי ששונה מימנו. הוא מפיץ דברי הבל דוחים, והוא מקבל כסף מהמדינה. רוגל אלפר הוא אדפ פרטי שלא חיי על חשבון משלם המיסים, וזאת בניגוד לרוב החרדי.
חחח
חחח | 13-10-2019 14:50
אידיוט
13
יש בשבילך המון מדינות על הגלובוס
יהודי ישראלי | 13-10-2019 12:19
רק תעוף מפה
14
אולי יבג"ץ גידו שהחודש לא חוקי?
יהודה | 13-10-2019 12:27
הטרלול של אנשים
15
מאמר מטופש
פינחס הימן | 13-10-2019 12:36
הנני להתנדב להסיע את אוכל אלפר לנמל תעופה בן גוריון כדי שמחפש לו מדינה יהודית אחרת לשבועות רצונו. איזה ילד!
16
ככה מדברים האומללים שלא לימדו אותם!
יאיר | 13-10-2019 12:47
מדינת ישראל מאבדת בכך את כל הליגיטימיות שלה על זכותה באדמה זו! אם אין תורה - אין ארץ ישראל ואין עם יהודי! רדו מהארץ כמו הרבה 'ישראלים' והשאירו את הארץ לדתיים!!! לכו התבוללו בין הגוים ותשלימו את המלאכה של היטלר בחיסול העם היהודי!
אבל מעניין למה כל שחורי המגבעת שיקרו לעצמם
הרשע שיודע לשאול | 13-10-2019 18:34
אלפיים שנה שבשנה הבאה הם בירושלים הבנויה? למה רק לפני איזה מאתיים שנה, כל מיני בועלי נידות ומדליקי סיגריות בשבת החליטו ממש לבוא לכאן ולעשות כאן משהו????
17
כן חודש מעצבן "אז מה"
היהודי | 13-10-2019 12:50
נכון חודש תשרי חודש מעצבן הרבה חגים הרבה סיפורים נכונים או לא זה לא רלוונתי כן זה חלק מהיהדות והשיוך להסטוריה שלנו כחברה כעם כחברה התומכת אחד את השני ללא זאת אין לנו סיכוי קיום על פני האדמה חג שמח לכולם
18
פייק
שמואל | 13-10-2019 13:03
גם הארץ שאתה טוען לבעלות עליה זה פייק ניוז אז יאללה תתחפף מכאן כובש אכזר שכמותך!
19
רגל של פר
רפי | 13-10-2019 13:04
לשם שלך יש שתי שמות רגל פר אתה לא חייב לקיים שום מצווה כי למי שיש לו נפש ונשמה לא יהודית לא חייב בשום מצווה גם פרה לא חייבת לקיים שום מצווה אגיד על עצמי .שאני ובני הלא דתיים מחכים לכל חג ובעיקר לחג הסוכות כי אנחנו מרגישים את כל היהדות בנפש ובנשמה
20
עיתונאי הארץ
פנחס | 13-10-2019 13:06
שיהיה נאמן לעמדותיו ירד מן הארץ, ויכריז שהוא גירש ילידים והקים מדינה. אם אין לך כלום עם העבר, אתה פשוט גזלן.
סוכות
יצחק | 13-10-2019 14:08
אם כל השמאלנים חושבים שאנחנו כובשים בארצינו אז מה אתם עושים פה גזלנים/כובשים ?
21
קראתי את כל התגובות
אסתי | 13-10-2019 13:15
חבורת שוטים בורים ועמי הארץ. אתם צריכים שם כמה נשים שיכניסו מעט בינה למוחכם הנכלולי והאפל. מה? תפרסמו תגובת אישה?
מה את קשורה?
אורן | 13-10-2019 17:21
רואה מילה אחת על הדת וישר ממלמלת מילים לא קשורות מהמילון השמאלי, בורה, הייתי קורא לך עם הארץ אבל אין לך לא עם ואין לך מקום בארץ שאת לא מכירה בה. פשוט חלולת מוח. רפואה שלמה.
את מטומטמ
מלכה | 13-10-2019 15:34
מה הקשר למה שנכתב ולנשים? בורה, אין לך קשר לעם ישראל, תלכי לברלין, כמו חברייך מהשמאל הקיצוני, הארץ שייכת לנו לפי חזון הנביאים, ולך אין חלק בה.
22
חופש
המגיב | 13-10-2019 13:18
קראתי את אלפר שמלין על החופשים הרבים שהיהדות כופה עליו. לא ארחיב על האיש ומשנתו כי הוא לא ראוי לכך אך רק מבחינה עובדתית אזכיר שמבחינה דתית יש ביחד חמישה ימי חג בתשרי שהעבודה אסורה בהן. כל השאר זה הרגלים שאומצו במדינת ישראל והסכמים קיבוציים עם ארגוני עובדים ומורים שיצרו בערך 15 ימי חופש. אלפר יכול לעבוד בערב חג בבוקר וכל חול המועד ולא להפר כל הלכה
23
רוגל אלפר
חתיכת דפוק | 13-10-2019 13:25
למה אתה לא אומר שמוחמד גם הוא המצאה של המוסלמים. יש לך ביצים תפרסם גם חתיכת דפקט. במקום ליצר אחדות את מייצר פילוג. אחד כמוך הוא עוד חתיכת אפס שההיסטוריה תשכח. אתה חי בזכות אותם יהודים שנלחמו לשמור תורה ומצוות. ולא היית איזה חתיכת עובד אלילים בהודו אן בכול חור נידח אחר. אתה בושה לעיתונות. מתפלא שנתנו לך אפשרות לפרסם שטויות כאלה. אפשר להבין .עיתון הארץ האנטי יהודי.
24
צודק חלקית
אני | 13-10-2019 13:28
השמאל כל הזמן אומר שאלוהים חבר דימיוני אבל האמת כל הדת הפסיקה לשחק תפקיד באמונה. הכוונה הרגילה אפילו המסורתית ובוודאי החרדית. סופת המאה 21 שניכנסה למדינת ישראל המון גם באשמת הגמרא הגלותית החרדית הרסה והחריבה הכל כולל דת הגמרא והדת המימסדית. אין אמונה באמת. כולם הורה עגל הזהב שמחובר לסופת עגל הזהב הזו עם מישחקים ניסתרים מלאי אופל. בבקשה את אלוהים לא מרמים אף אחד לא ירמה אותו בוודאי מייצגי שמו. השמאל נורא פיקחי ובאופן מדהים הוא זה שהיכניס את עגל הזהב לשימחת כולם ורואה שזה בלע את אליטות המאמינים כולם. היצליח ובגדול. אף אחד לא מעניין אותו אלוהים. יש פה טראנס היפנוטי אלילי פגני. ניתן לצפות שאליטת המאמינים תילחם תידחה תצילך את העם. מה נורא הם ביפנים עמוק ולא סתם פעילים . השמאל החליט שזוהי עת עגל הזהב וכולם רוקדים סביבו. אי שם הוא צודק חלקית. מה הפיתרון .להיפתר מהכהונה ולעבור לנבואה החדשנית העתידנית. אני עושה מהמסורת כבר לא בחשק גדול עצובה מיצטערת. הרבנות לסוגיה פשטה את הרגל אסור להאמין יותר ברבנים במימסד. שהאדם יבנה את אמונתו בעצמו בדרכו. הכל נהרס מיתחת לשטח גם האמונה.הפגניות האלילית שולטת בהמוניה.
25
סוכות
א | 13-10-2019 13:28
לך תעשה בדיקה דחוף יכול להיות שאתה לא יהודי מציע לך לחגוג את חודש הרמדאן יותר טוב מחודש תשרי חחחח
26
צודק בהחלט, ביזיון
הצופה | 13-10-2019 13:50
לכל המלעיזים פה בעלי תגובות אוטומטיות של שמאל ימין , כימני מסורתי הרד קור אומר לכם ..ביזיון. כל ימי החופש המיותרים הללו. מסתבר שימי החופשה הנכפים על כל המשק ובעיקר על העצמאיים יותר חשובים מהמועד עצמו. כל ציון אירוע במדינה גורר אחריו שובל של חופשה כאילו מה? אי אפשר לבנות סוכה ולקום בבוקר לעבודה. לא , חייבים להשבית את המדינה. אתם כאן הכותבים המלעיזים לא ככ מעניין אתכם מי משלם על כל אירוע היסטורי בתולדות ישראל שנחגג בהשבתת הכלכלה. פשוט ביזיון.
תראה באירופה
אתה צודק | 15-10-2019 10:29
ובארצות הברית להבדיל , מה קורה בסוף שנה אזרחית . אין עם מי לדבר שם אני בחרתי לחיות כאן , נראה שגם אתה לא?
עובדים קשה מאד כל השנה
אזרח מדייק | 14-10-2019 18:42
דיי להגזים בעבודה. עובדים כל יום 12 שעות. רוצים גם חופש עם הילדים והמשפחה שמשולב עם חג ותכנים לחג והמון פעילויות. אין שום פסול גם אם החג הומצא...זה ממש לא חשוב.
זה שמדבר בבית הכנסת
וגם אשתי בגדה בי | 13-10-2019 15:55
בטח אתה מאלה שבבית הכנסת כל הזמן מדברים על כסף ועסקים. מחלה אשכנזית חשוכת מרפא. אני אשכנזי שלא ככ חזק בצד הכלכלי ונגעל מהשיחות האלה.
כסף כסף
ש | 13-10-2019 14:44
אין לכם ערך להיסטוריה שלכם אין לכם ערך לשורשים אין לכם ערך לכלום חוץ מכסף תמכרו את המשפחה שלכם לכסף וזה קורה יום יום גועל נפש
27
ערוץ 7
יוסף | 13-10-2019 13:52
ואתה לא מענין לא אותי ולא את החילונים שבשמם אתה מדבר אתה שום דבר וכלום עם ישראל חד סוכות שמח ומבורך
28
לא הייתה יציאת מצרים?!
מנסה לאחוז בתקווה | 13-10-2019 13:53
כנראה שעדות של 600 אלף גברים עם נשותיהם וצאצאיהם לא מספיקה למר אלפר. או שהוא פשוט לא יודע?
לר... שטוען שהוא יודע לשאול
יהודי | 15-10-2019 3:28
לא שאלת, חשבת שאתה מציג עובדה, אבל אתה טועה, הספר מדבר לאנשים המקבלים סייגים שלא יעלו על הדעת בתואנה שהם היו עדים לאירועים, וזה נשנה אין ספור בספר, אף אחד בעולם לא היה מקבל מרות כזו מפי שקרן בו זמנית, תירגע ותבין משהו בתורת ההסתברות, אפילו רשע אתה לא כפי שניסית לכנות את עצמך, רק סתם אידיוט שבאמת אינו יודע כלום ולא רק לשאול
למוטי היקר
חיים | 13-10-2019 15:42
סופת חול אחת מעלימה את כל העקבות של אנשים שבמקרה ענני הכבוד ניקו אותם, כך שאין להם פסולת ועקבות, תקרא את כל התנך ולא רק את הפסוקים שאתה אוהב.
ארכיאולוגיה
מוטי | 13-10-2019 14:55
אין שמץ ארכיאולוגי של המסע המיתוגי דתי הזה. לא יתכן שמאות אלפי עברו במדבר בלי עקבה ארכיאולוגית אחת לדוגמא. ליהודים היה את הנרטיב הכי טוב בהיסטוריה האנושית ובגלל זה שרדנו 3000 שנה. אף שבט או עם לא שרד תקופה ארוכה כזאת, ונרטיב זה גם סיפורי התנך התורה שבעל פה וגם סיפורי הרבנים שבמקרים רבים הגזימו והכבידו את עולם על עמם. הכותב מרגיש שהגזימו איתו החוקים והמצוות, לי זה מובן. המקללים מגזימים כמו הרבנים וממהרים לזרוק מהארץ את כל החילונים השמאלנים ואלו שלא מקבלים נרטיב מצויין אבל מוגזם ככתובו ולשונו. אני חילוני ימני לא עושה עניין מתגובות המקללים ולא נורא מתפעל מהכותב. חמישה ימי חופש בחודש המטורלל ולחזור לעבוד, כל שאר הימים הם ימי בזבוז.
שש מאות אלף עדויות? לא בדיוק.
הרשע שיודע לשאול | 13-10-2019 14:10
עדות אחת שהיו שם שש מאות אלף. אחת, שנכתבה מאות שנים אחרי האירוע-לכאורה.
29
אידיוט
אנונימית | 13-10-2019 13:56
מוזמן לעבוא מדינה, זו מדינה יהודית מי שלא טוב לו יום טוב לו
30
הראשון שמתנגד לקבל חופש
שי | 13-10-2019 13:57
31
גיל
בת שבע | 13-10-2019 14:03
עוד פסיכופת. מה שלא הבנתי זה למה אתם משחזרים את השטויות שלו
אני גם חושבת זה מיותר
אודרי | 14-10-2019 1:13
לשחזר תגובות פסיכופטיות של אנשים משיחיסטים טובה יותר ? זה עיתון חילוני.
32
רוגל אלפר
שרון קהריזי | 13-10-2019 14:06
עם שם כמו רוגל אלפר אני לא מתפלא שהוא מדבר בצורה הזאת,אתה לא מתייוון אבל בטח לא יהודי,או שאתה לא מרגיש יהודי,מבחינתי זה אותו דבר,לכל אדם יש זכות לבחור את ארץ מגוריו(למעט מדינות אויב/מדינות עם מדיניות הגירה נוקשה),תבחר במדינה אחרת ויאללה עוף לשם,בטוח שרובנו לא יתלוננו
חגים כיום
ש לפידות | 19-10-2019 7:54
קראתי את הכתבה שלך ..וכמה שאני מסכים איתך.אתה לא במיעוט בכלל הכפייה הדתית בארץ היא משהו נוראי. אנשים חשוכים שמכתיבים לאחרים אורך חיים שלא מתחבר .כל אדם ואמונתו חייב..וכשזה לא מתקיים ..אז התורה ואלה שכופים אותה הופכת למשהו נורא..ואם הסיפורים שם נכונים או שלא זה עניין אחר..עשרת הדיברות ודי! מעבר לכך הכל בכל מעשה אדם .
33
כנסו
אבי | 13-10-2019 14:08
עד שאתם באים אליו בטענות תבדקו אם הוא בכלל יהודי לדעתי אין ספק שהוא גוי ככל הגויים שנטמעו בתוך העם לאחר השואה כמוהו לצערנו יש הרבה יש 3 סימנים ליהודים ביישנים רחמנים וגומלי חסדים ואידך זיל גמור כמה אנשים אין להם את שלושתם
34
תשובה
יוסף חיים | 13-10-2019 14:13
מי כופה עלייך מטומטם לך לחפש ארץ אחרת מסכן שלי כל כך ממורמר אין לך טיפת אור בחיים כולי דמעות
35
גם אתה חלק מהגאולה וגם האמירה שלך
ירמי | 13-10-2019 14:16
תמשיך ככה אולי עוד תקים מדינה
36
תמשיך לאכול את עצמך
שלי | 13-10-2019 14:20
והמדינה תמשיך לחגוג
37
חג מטורלל
מירי | 13-10-2019 14:22
ממש מסכן לרחם עליו בטח גדל בלי חגים ושבתות מה שווה יהודי בלי כל זה ? שירדו מהארץ כולם אוהבים ונהנים מהחגים ומה שמעניין אותו זה לעבוד כל החיים שיעבוד כולם צריכים מנוחה מהטירוף והמרוץ למיליון כסף זה לא הכל יש משפחה וילדים שמשוועים לזמן איכות כזה כמו היופי והאחדות לצערנו הרב יש כאלה שחוגגים רק עם כלב
38
שורשים
ראש העיר | 13-10-2019 14:24
צודק .....אני שונא את עיתון .אתון.. הארץ מה לנו ולהזויים האלה מורשת ישראל חזקה מכל המטורללים שהכל זר להם
39
למה חילוני צריך לממן חרדי
דון קישוט | 13-10-2019 14:25
למה בברוקלין חרדי כן יכול לעבוד? למה כאן בארץ הקודש חרדי לא יכול לעבוד,וכך גורם לחילונים לשלם יותר מס הכנסה , יותר מס על דלק,יותר מס על יבאו. למה???
הטיעון הזה
צעיר בימים | 14-10-2019 21:21
במציאות הקיימת לא מגיע להתגלות כטיעון מאוזן , שהרי בפועל המציאות שמוכתבת עי אבירי הפוליטיקה , מעוניינת להעביר את החרדים במכבש הצבאי , כשבניגוד לחילונים , המטרה המערכתית לגבי חרדים היא הנדסה חברתית , כשהמטרה היא 'דחיקת' מערכת ערכית אחת , והחלפתה באחרת , לא פחות ,
חי על סיפורים שמספרים לך
תמי | 13-10-2019 14:58
אין מישפחה חרדית שלא משלמת מיסים צא מהסרט שאתה חי בו וכמו תוכי מדקלם מה שאומרים לו
עבודה
ש | 13-10-2019 14:45
90% מהחרדים עובדים וגם אני לך תעשה שיעורי בית במקום שהטלוויזיה תעשה לך את זה
דת חרדים
חיים גולני | 13-10-2019 14:42
מה זה שיך לחרדים קוקו זה שיך ליהודים אם לא הבנת את הכתבה
40
תהגר ותהנה איפו שיהיה לך רק טוב
אזרחי ישראל | 13-10-2019 14:34
ישראל היא מדינה יהודית שמאמינים בקדוש ברוך הוא ובקדושת החגים המשמחים סע לשלום חביבי
41
אלפר
לאה | 13-10-2019 14:35
דפוק!!אלפר לך תגור בגרמניה שם הנאציזם פורח ויולה .הם ממש יואהבו אותך
42
יהדות
חיים גולני | 13-10-2019 14:39
מי שם אתך לשופט ימטומטם אחד לך לעזההה זזללל
43
יש לו בעיה נפשית
תמי | 13-10-2019 14:40
עצוב בלי שורשים
44
חגים
שלמה | 13-10-2019 14:46
בעולם יש 7 מילירד תושבים לכולם יש את האלקים שלהם את החגים שלהם אך אתה יכל ליפסול את העולם יש לך בחירה
מתי כבר יהיה לכם אומץ לקרוא לאל שלכם בשמו!?
מומר להכעיס | 13-10-2019 18:32
א. נסו להשמיע ולו רק פעם את שמו. מה כבר יקרה? הרי ממילא, לדבריכם, הוא ירצח את כולנו יום אחד מכל סיבה שנראית לו. ב. אבל שום אל של שום עם לא מתנהג כמו משגיח כשרות שיצא מדעתו.
45
עיתונאי ישראל אנטישמים
אינדיגו | 13-10-2019 14:48
ועדת חקירה מדוע הקומוניסטים פה לא רצו להציל חרדים בשואה כשהייתה הזדמנות כזאת גזרו להם פאות וזקן וקראו להם אבק אדם
46
דווקא החודש הכי כיפי
רשע טיפש אויל משריש | 13-10-2019 14:52
אני מאד מקווה שמתחגל אלפר ילדים ביולוגים או ילדים בכלל. מספיק קוראי הארץ הנבערים נהנים מחזונו. היה ילד כאפות זה בטוח.
47
עיתון מטורלל
שלמה | 13-10-2019 14:57
עיתון של איזה ארץ אתם?
שם עיתון הילדים של "הארץ"
"הארץ שלנו" | 17-10-2019 14:03
פעם היה לעיתון הארץ עיתון לילדים. שמו היה הארץ שלנו . הפסיקו את הופעתו . ולמה? כי הארץ לא שלנו, לדעתם.
48
אכן כפיה דתית
אלי | 13-10-2019 14:59
הר סיני תלוי על ראושו כגיגית ושם תקבור אותו. אוטו טוטו.
49
אלפר אתה תמיד מוזמן
תמי | 13-10-2019 14:59
לחגוג את חג המולד אם לא בא לך מורשת יהודית
50
אלפר
יוסי | 13-10-2019 15:33
עפר לפיך.לך תבדוק אם בכלל את יהודי
51
זבל של עיתונאי
אליהו | 13-10-2019 15:38
חבל שאתה חי בארץ ישראל עדיף לך במקום אחר בן אדם מגעיל וחולה
52
חחחח, איזה חולה הוא
חיים | 13-10-2019 15:40
יש פה פי שניים יותר תגובות מעיתון הארץ והוא עושה רעש כמו של וואלה או ווינט, היה יציאת מצרים, גם אני יכול להגיד אין אבולוציה אין פלסטין, כל השמאלניים יגידו שאני מטומטם, אבל הם חכמים תמיד, היה יציאת מצריים.
53
הכתבה הזאת מביישת את עיתון "הארץ"
ישראלה החילונית | 13-10-2019 15:40
העיתון שנחשב לעיתון אליטיסטי.... אתם מבקשים לא לכתוב דברי הסתה ולכתבה הזאת יש נימה של שנאה והסתה בצורה הנמוכה ביותר. העובדות ההיסטוריות לא רלבנטיות. יש מסורת ויש לכבדה.
לא מבייש להיפך
יעקוב | 16-10-2019 13:18
שום דבר שהוא נגד עם ישראל תורת ישראל וארץ ישראל לא מבייש את עיתון הארץ זו מהות העיתון להוציא את כל המררה עלינו
54
אם הציונות הדתית והחר"דלית תבין
אני | 13-10-2019 15:41
שיש גם יהודים כאלה - זו תהיה תחילת הגאולה!
55
כמה מסכנות יש בבן אדם אחד
טל | 13-10-2019 15:43
56
מישהו מפריע לך לא לחגוג את חג הסוכות?
מירי | 13-10-2019 15:45
מי מאשר לפרסם כתבה מטומטצת ומשעממת. כמובן לא טרחתי לקרוא אותה למעט הכותרת.
57
רוגל אלפר צודק, נמאסו הדוסים ומנהגיהם
יוסף | 13-10-2019 15:50
מידי פעם שומעים את החלאות התורניים הקוראים לליברמן ולגנץ להצטרף לממשלת איחוד. הנוכלים הדוסים הללו הטוענים להידברות ולאיחוד, מתכוונים להנציח השתלטותם על החילו יים, בכל דרך ובכל אמצעי. הבנטים והרצים, כמו הזבולונים, יימח שמם וזכרם לעד, לא הבינו, ככל שייכנסו לנו לורדים, כך נפריש אותם, את תלמידיהם, את רבניהם, את תורתם ואלו הים, נפריש מכל חור, לרבות מפי הטבעת
לך דחוף לטיפול - תעשה טובה!
אוראור | 15-10-2019 12:59
לך דחוף לטיפול - תעשה טובה!
58
רוגל
דני | 13-10-2019 15:56
כבר לפי השם הפרטי שלו - רוגל, שמים לב שמשהו עקום ולא בסדר איתו, ממש מסכן ואומלל. לא כדאי להמשיך להתייחס למה שכתב. שה' ירחם עליו.
59
היהדות והנצרות
גבריאל | 13-10-2019 15:56
אני פנה אליך כאל נוצרי שהגיע לארץ ישראל והתאזרח בה. אל תגע ביהדות ואנו לא נדבר על דתך הנוצרית או מי יודע איזו דת. אם לא מוצא חן בעיניך תחזור למולדתך באירופה ותשאר שם. לא נתגעגע אליך.
60
החגים
אמנון בן מוחה | 13-10-2019 15:58
לידיעתך כותב עיתון הארץ היקר אין ולא יהיה כמו חגי ישראל ומאמין אני שאתה לא גדלתה לפי כך ומשם בא המירמור שלך חג שמח
61
הקדים את המאוחר
גבי חורי | 13-10-2019 15:59
כמנוי של העתון, כיהודי דתי. אותי זה כלל וכלל לא מקומם. לעתיד לבוא מה שישאר מהחגים זה פורים ויום הכפורים. אם יש זרם שרוצים לקדם את הגאולה ואומרים את מה שהם מרגישים כרגע, מה פסול בזה?
מה??
צעיר בימים | 14-10-2019 21:32
תקרא שוב את הדברים , את הפאתוס נוטף השליטה שבו הם נאמרים האיש לא מעוניין להביע את דעתו , הוא מעוניין להתיימר לתבנת , לתכנת את המציאות לפיה
62
עיתון הארץ
אסף | 13-10-2019 16:04
אני לא דתי אבל יהודי. עיתונאי הארץ הם נצר ליהודים ששתפו פעולה עם הנאצים וסייעו להם לרצוח יהודים. העיתונאי הזה הוא גוי מוחלט שמאלני ארור שממשיך את מעשי אבותיו הנאצים. אנחנו נמשיך מסורת אבותינו בשמחה ובששון. ונכרתו אוייבך ישראל!!!
63
לא מתחבר ל"הארץ", אבל...
אורן | 13-10-2019 16:11
במקרה הזה הוא צודק. למה להכניס אנשים למשהו שהם לא מתחברים אליו ומאמינים בו ? זה הטרדה דתית.
64
אז מה אתה עושה כאן
תושב | 13-10-2019 16:12
מה הקשר שלך לארץ?...באזה זכות אתה נוטל ארץ ששייכת לעם אחר והופך אותה לשלך?...למה אתה לא עובר לארה ב ..ש'ם אן כפיה דתית... במקום לשנות את המקום תשנה אתה מקום...יותר קל לא?...
65
כמה שנאת חינם יש פה
אמיר | 13-10-2019 16:20
הכותב בסהכ אמר את דעתו אל לכם להתרגז אז הוא חושב ככה ושיהיה לו יום טוב אז מר כותב יקר שיהיה לך יום טוב ולנו חג שמח מקבל את דעתך בכיף אבל אתה גם אנא קבל דעתי בכיף שיהיה לך חודש אוקטובר שמיח
66
רוגל - אנטישמי
יעל | 13-10-2019 16:30
אין לרוגל מה לעשות בארץ.הוא לא רק אנטי דתי ,הוא אנטי ציוני.....וגם חילונים מקבלים מסורת שורשים יהודים.שיתאסלם או יתנצר ויעזוב את החברה שהוא הכי הכי שונא_ את החברה הישראלית.
67
נו נו
אריה גרינבלט | 13-10-2019 16:39
חשוב לאפשר ערוצים לכל מיני אנשים לשחרר מתחים. אז אמר ! האם בגלל זה נבטל את המצוות ? מה מהכלל מתרגשים? תפקיד העיתונות לעורר סנסציה כדי לשחרר מתחים . חג שמח! שנה טובה , א גוטען קויטל
68
למה באמת כל שירותי המדינה מושבתים בחול המועד?
דורון | 13-10-2019 16:41
יש השנה יומיים עבודה בחול המועד ששירותי המדינה אמורים להינתן לאזרח. למה ההשבתה הזו?
שאל את ההסתדרות
גרשון | 14-10-2019 17:37
אם השירותים לא היו מושבתים בחול המועד, היתה ההסתדרות מכריזה על שביתה בלאו הכי
69
נו באמת
מאיר | 13-10-2019 16:43
לבן אדם יש שם של מאפה מה אתם מתרגשים ממנו .
70
נושא
יהודי | 13-10-2019 16:45
אתה דפוק לגמרי
טמבל
שי חלפון | 15-10-2019 13:23
לך תחפש את הזהות שלך במשרד הפנים ואני מציע לממשלת ישראל לבנות עוד גן חיות כי אני שם לב שחיים פה הרבה באמות
71
השמולנים רוצים מדינה חילונית בלי ערכים יהודים
תומר | 13-10-2019 16:45
הוא לא חולה נפש יש לשמאלנים מטרה והיא לעקור את תורת ישראל ומנהיגיו.
לירון: א ת ה עוד כותב??????????????????
אוראור | 25-05-2020 22:29
תעשה טובה!!!!!!!!!!!
איזה ערכים? שנאת השונה מימך, השפלת נשים,?
ירון | 14-10-2019 1:25
ראינו את הערכים שלכם, שהם מלאי שנאה לשונה מימך, שנאה ללהטבים, שנאה לערבים, שוביניזם דוחה נגד נשים, גזענות והרגשת עליונות שמזכירה תורה אחרת משנות השלושים של המאה העשרים.
72
עוד הוכחה שהשמאל אנטישמי עיתון הארץ
אבי | 13-10-2019 16:48
ועוד שמאלנים ארורים נגד המדינה היהודית.ערב רב חותרים תחת המדינה משתפים פעולה עים האוייב למחוק כל סממן יהודי מהמדינה ממש אנטישמים עלובים שצריך לעקור מקרבנו ממש מחבלים סרוחים שרוצים בהשמדתה של היהדות.רק מחנות ריכוז לשמאל בארץ יפתור את הבעיה של הבוגדים
73
מה קרה לחוש ההומור שלכם
מאי | 13-10-2019 16:59
רוגל אלפר הוא גרמפי ומשעשע. לא צאיך להתייחס לשטויות שלו ברצינות.
74
מי מנשים אותך? אגו שכמותך
מיכל | 13-10-2019 17:00
איש מסכן שמנותק ממהותו. לך ללמוד קצת בסוף הדרך תפגטש אותו .
75
מה הבעייה
צודק | 13-10-2019 17:07
סע חזרה לברלין וגם לך וגם לנו יהיה סבבה. לזבל כמוך קוראים ערב רב שתמיד אבל תמיד היו נגד יהודים לאורך ההיסטוריה. אני משוכנה שאתה גרמני שלם בלי שום עירוב יהודי
76
כפייה דתית
גבריאל | 13-10-2019 17:11
אף אחד לא חייב אותך לבנות סוכה דבר ראשון רק תעשה אצלך בדק בית או שאתה גוי או שסתם בא לך להקניט את הדת היהודית דבר שני תבטל גם את הסילבסטר חבל על העסקים או את הפסחא של הנוצרים או כל חג אחר. תבין זאת ארץ ישראל שהיהודים נתנו את נפשם עליה ולא לנגח את הגויים יש עוד מקומות בעולם שתוכל לחיות יותר טוב בהצלחה ידידי
77
אין
יהודה | 13-10-2019 17:19
יותר מטורללים מעיתונאי הארץ
78
שר"י
ליאור | 13-10-2019 17:22
בושה לך. יהודי לשמחתי אתה לא. ערב רב שכמותך. אבותיך מהקופים. צא בחג הסוכות לספארי.בקר את אבות אבותיך.
79
התגלות של ערב רב
טליה | 13-10-2019 17:25
עוכר ישראל
80
מיותר
ניסים | 13-10-2019 17:46
חג בהחלט מיותר . אפשר לוותר עליו. בלי קשר לדת.
81
חפש במקום אחר
נועם | 13-10-2019 18:01
.היהודים ישמחו לזרוק זבל שמאלני שמתכחש ליהדות ולתרבות שלו.אז לך תחפש את עצמך וחגיך אצל המוסלמים או הנוצרים,אם ירצו לקבל אותך,או שתמציא לך חגים משל עצמך.
82
ורוגל מטורלל
ילדה צנועה | 13-10-2019 18:07
רב בעל שיעור קומה מהציבור שלכם מפרסם ״רשימת צניעות״ לילדות קטנות, הופך אותן לאובייקט מיני שצריך להימנע מלהחטיא גברים, ועיתונאי שנמאס לו מחופשים ארוכים אחרי החופש הגדול הזוי בעינכם...
83
רק על חודש תשרי?
נועם | 13-10-2019 18:16
שהחילונים יתקוממו גם על השבת,וגם על כל חגי ישראל,וגם על בתי הכנסת,ובתי הספר הדתיים,וגם שהתנך הוא סתם ספר שהמציאו אותו,וגם על זה שהם יהודים מטומטמים.ואם אתה לא יהודי וחי במדינת ישראל,וחגי ישראל לא נראים לך,אז אתה יכול לעזוב אף אחד לא כופה עליך להשאר פה.
84
האם אוגנדה עדיין נחשבת???
יני | 13-10-2019 18:42
כל השמאלנים שלא טוב להם יכולים ללכת ולבנות שם מדינה שלאלוהים ולעם היהודי אין שום קשר אליה. ככה יחיו ללא שום כפיה בכלל. מבטיח לא לבוא אפילו לבקר. פשוט לא מבין למה הם נדבקים למדינה שאלוהים הבטיח לעם היהודי??? הרי לא סתם התחשק לנו לבוא דווקא לפה ולא לאוגנדה.
85
מה האחוז של יהודים כמוך באוכלוסיה בארץ?
משה | 13-10-2019 19:07
אם העם היהודי והמסורותאמונותחגים שלו הם פייק ניקוז, ואין להם שום משמעות -אז מי אתה? ומה אתה עושה פה במזרח התיכון? מה מגדיר אותך יהודי, ואם בכלל? בטוח שמבחינתך אין עם יהודי אבל יש עם פלשתיני. אני בטוח שמעל 90% מהחילונים היהודים לא היו מוכנים לוותר על החגים. המסקנה פשוטה . אתה בנאדם רע, שונא אדם ושונא עמו.
86
לא חוגג סוכות
גם אני | 13-10-2019 20:38
ולא צם בכיפור. ראינו את הישועות הגדולות בשואה. ודווקא למאמינים שסמכו על חסדיו. אולי אלוהים נרדם במשמרת?
87
מר אלפר
רותי | 13-10-2019 23:04
אני חילונית ואני נהנית מכל החגים אדון אלפר רד מהארץ בחודש הזה תתערבב עם כל הגויים אולי שם מקומך
88
תעמולת גבלס
אתאיסטית, אבל יהודיה | 13-10-2019 23:05
מי שצריך לתת את הדין על הכתבה האבסורדית, הנלוזה וההזוייה, זה עורך העיתון שמאפשר לדברים כגון אלו להאמר. רוגל מזכיר לי את גבלס.
89
רוגל חולה
ד | 14-10-2019 0:21
קראתי ובאמת הרגשתי שאת נפש כלפי רוגל אלפר. איש אומלל שיודע רק להשמיץ ולהקיא על כולם. חג הסוכות הוא חג מקסים המאפיין את עם ישראל על מנהגיו. החג נחוג בסתיו לפני הגשם ובית ישראל נהנים מישיבה בצוותא בסוכה. אני לא דתית. אבל מסורת יהודית לא תזיק לאף אחד מאתנו. לא שמענו על עמים שמתנכרים כל למנהגיהם ולמסורותיהם. אין לזה שום קשר עם הדתה. ודי לרמוס כל דבר טוב שיש לנו.
90
הלפר
תמר | 14-10-2019 0:42
אחד החגים הכי עייפים...מוזמן להגר.
91
איראן זה כאן
השפוי | 14-10-2019 0:51
למה לעזאזל צריך יומיים חופש רצופים בראש השנה? למה קיבינמאט להשבית את המדינה, הכלכלה והמשק לעוד יום מיותר כל כך. ואם לא מספיק ראש השנה ויום כיפור, מגיעים עוד 8 ימים מטורללים של השבתת המשק בסוכות. פשוט טירוף. הזיה!!! איו מילים לבזבוז המיותר של ימי עבודה. תוסיפו לזה את פסח, שבועות ועוד כל מי מועדים וקיבלתם שהמשק מושבת יותר מחודש מתוך שנה שלמה. חודש!!!!!!!!!!!! זה לא קיים בשום מדינה מתקבלת בעולם. לנוצרים יש בקושי 5 ימי חג של חופש רשמיים בכל השנה (חג המולד, ערב ראש השנה האזרחית והפסחא). עכשיו, אתם מתפלאים למה משקיעים זרים וגם ישראלים לא רוצים להשקיע שקל פה? אין זכות קיום למדינה שבוחרת בפולחן דתי פגאני על פני כלכלה יציבה. קומץ פרזיטים בשלטון חיים על חשבונם של מליוני אזרחים. המדינה והאזרחים בדרך לפשיטת רגל. עוד יבוא היום. ועוד רוצים לקצר את שובע העבודה ל-4 ימים. למה לא, הבטלנים בשירות הציבורי, בואו תעבדו יום אחד בשבוע וגמרנו. חרפה. מזל שירדתי מזמן מהארץ המקוללת הזאת. מה הפלא שהפשיעה בישראל פורחת וגדולת משנה לשנה. הרי אם לא תגנוב, אך תשרוד?
אין לך מה להגיד אז אל תגיד כלום
נטלי | 14-10-2019 23:55
מה זה השטויות האלה? מי אמר שדתיים וחרדים לא עובדים? ומי אמר שהמדינה מממנת אותם?!?!?! די כבר להשמיע את אותו תקליט שבור כל הזמן. מי שקובע את גובה המיסים זה מי שיושב בממשלה ולא החרדים שיושבים בשקט! חיו ותנו לחיות.. תפסיקו להאשים את החרדים בכל דבר. נמאסתם
אל תחזרי לא מתגעגעים ותמצאי לך חלקת קבר בברלין רק בלי מגן דוד בבקשה
פטרון | 14-10-2019 6:29
92
מסכן שלי
מורה | 14-10-2019 1:09
בשורה התחתונה אני מבין שאתה סובל מהאחדות המשפחתית שנכפית עליך בעקבות חופשת סוכות, בפרט שהיא בסמיכות יחסית לחופש הגדול. ולמעשה על מה שאתה קובל, לפרשנותי, הוא שהמורים ימשיכו לתחזק את צאצאיך ברוב שעות היממה. די ברור מתוך דבריך המתוסכלים שאתה כל כך סובל בחיקם. חבל. אם כן, הסיבה האמיתית היא לא עצם החג ( על אף שאת הנקודה שהחג אינו מעניינך הבהרת היטב) אלא הקושי שמסבים לך ילדיך כשהם בסביבתך. וזו הסיבה האמיתית. הטרלול האמיתי אפוא, הוא לא חגי תשרי כדבריך, אלא המציאות העגומה שאב אינו מסוגל לשהות במחיצת ילדיו כשהם בביתו (כדבריי).
93
תגובות צפויות, ולא לעניין
נמר | 14-10-2019 2:58
רוב המגיבים לא מתמודדים עם הטיעונים של אלפר, אלא פשוט מציעים לו לעזוב, בוקדים בציציותיו - האם הוא יהודי, או מוציאים דיבת ''הארץ'' רעה; אבל מה יש לצפות מאנשים שלא מסוגלים להבין שיש כאלה שלא כל כך בטוחים שיש אלוהים בשמים, שתורה ניתנה למשה בסיני (אלא נכתבה במהלך של דורות, ומיחזרה סיפורי-עם שהפכו לנרטיב של עם), וגם לא ממש בטוחים שהעולם נברא בשישה ימים, לפני 5780 שנה. כן, אתם לא חייבים לקבל את המסתייגים, אבל תפנימו שהם יהודים, לא פחות מכם, שהם ציונים (ומחוללי הציונות באו ממש מהזרם הזה), ושהם ממש רוצים לחיות הארץ הזו, אבל לא רוצים בכפייה ובשמרנות דתית. כמובן - אתם יכולים לא לאהוב את הגישות הללו; אל תישללו את הלגיטימיות שלהן ושל האוחזים בהן. או...תמשיכו לסרוג ירמולקות ולקלל ...
מישהו הכריח את החילונים לעשות משהו?!
נטלי | 15-10-2019 0:01
חופשות השנה נקבעות לא על ידי הדתיים ולא על ידי החרדים. הן נקבעות על ידי חילונים דווקא. אז תפנו את ההתמרמרות שלכם כלפי אלו שקבעו את החופשות ולא כלפי אלו ששומרים תורה ומצוות גם אם לא יהיו חופשות
עד שיבוא ערבי וישחט אותך
פטרון | 14-10-2019 6:27
94
שנאת חינם
ארז | 14-10-2019 8:26
אין חוק שמחייב לבנות סוכה או לחגוג כל חג כלשהו אתה בשקט יכול להישאר בלי חגים זכותך להיות מדוכא מזה שאנשים שמחים מאחל לך שתבריא במהרה ותתחיל לחגוג עד אז תמשיך לקחת כדורים
95
אני לא אגם דתי (עבדה אני כותב לכם בחג) ואני א
מהפך 77 | 14-10-2019 9:21
אמר לכם נו כבר תתחילו במאבק. יש כאן ציבור ענק בישראל ולא רק דתי שממתין מזמן שתפתחו בסוג כל שהוא של מאבק (תבחרו את הנושא) ובא נראה לאן תגיעו.
96
רילוקיישן
מילי | 14-10-2019 10:10
תעשה רילוקיישן, צפוף לנו גם ככה תפתור אותנו מהזלזול והשימוש לרעה שאתה עושה בחופש הדעה וחופש הביטוי חג שמח שנה טובה
97
מטומטם
אזרחית הגיונית | 14-10-2019 10:24
כמה השיעמום מחרפן ייצורים נאלצים כמוך. למה שאנחנו החילונים התקוממם נגד הדתיים? אם אתה גויי לא מאמין,כופר אנחנו צריכים לנהוג כמוך? חצוף הדתיים לא כופים עליי לבנות סוכה,לקנות ארבעת המינים או לא למנגל אם בא לי. תקשיב שמאלן מלוכלך ועוכר הארץ אנחנו הימניים חייבים לקום ולהיתקומם מול עוכרי הארץ שמאלנים כמוך. השמאל הוא הסכנה לנו היהודים ורק אותכם כולל עיתון הארץ צריך להעלים מהמפה.
98
צודק לחלוטין
לילי | 14-10-2019 12:17
גם ראש השנה ויום כיפור הם בלתי נסבלים. אף אחד לא עובד כמו שצריך, והמשפט הדפוק הזה אחרי החגים יצא מכל החורים.
אין לך כלום בחיים
נטלי | 15-10-2019 0:03
אני לא מבינה מה יש לך בחיים אם גם על זה את רוטנת. אין לך במה להחיות את עצמך את בטוח נראית מאוד נבולה ומריחה כמו נבלה
99
צודק החופשות פוגעות בעצמאים ובמשפחות שלהם
אא | 14-10-2019 14:12
אין הצדקה לחופש סוכות. אני חייבת לעבוד כדי להנות מחופשה עם כל הכבוד. תשבו בסוכה כמה שאתם רוצים אבל תנו לנו לעבוד
100
שלושת הרגלים !!!
ורד | 14-10-2019 14:22
אם ירצה ה שנעלה בשלושת הרגלים , לבית המקדש כמצווה עלינו !!! ולך 0מאלן מטורלל גש לעזה ותחגוג את הרמאדן , תצום חופשי , ותאכל כבשים עד שתיחנק ואמן !!! מעניין אם תפרסם מאמר על חגי המוסלמים ? נוסף לכך הבטחתם לעזוב את המדינה עיתון הארץ העיתון הכי רמאי , ולא מעניין .. לנגב בו את הת...
101
כופר מומר מאחל לו תשובה שלימה במהרה
אלעד | 14-10-2019 14:30
אמן
102
על אף היותי חילונית גמורה ונגד כפייה דתית
אחת | 14-10-2019 14:33
ועל אף שאבי גם היה פעיל כנגד כפייה דתית (כיום מאוד מבוגר), ולמרות שחגי תשרי מקשים עלינו כהורים מכל הבחינות, ומקשים גם על ילדינו, ולצד הערכתנו וענייננו בעיתון הארץ ואנחנו אפילו מברכים על הכתבה במסגרת חופש אמיתי להבעת דיעה- שזה חשוב מאוד ויקר לנו, לדעתי צריך להיות מקום אחד בעולם שבו מתקיימת מסורת חגי ישראל. אם לא נקיים זאת בארצנו- המסורת העתיקה והיפה הזו וכל החוכמה שעומדת אחריהם תכחד. ארצנו גם חייבת, לדעתי, לאפשר חופש דת, והאם המערכת יכולה להמשיך לפעול עם חופש דת עם כמות גדולה מאוד של משפחות שרואות עצמן בחג בתקופה ארוכה זו? נראה שלא. כותבת את הדברים כי הרבה אנשים היום חושבים שהאוכלוסייה היא אחת משני קצוות- ימין דתי או שמאל חילוני, רוצה להזכיר שיש קול (ואני מאמינה שהוא גדול) של שמאל חילוני יהודי, שגם הזהות היהודית היא חלק בלתי נפרד ממנו
103
מסכן
נילי | 14-10-2019 14:35
פשוט מרחמת עליך..ואני ממש ממש ממש לא דתייה ..אדם דוחה ואתה יכול להתקומם לבד..מה אתה מסית..אה רגע זה לא הסתהמותר לכם לעיתון הארץ מותר הכל.
104
עיתון הארץ
אזרח | 14-10-2019 14:36
יעשה טובה עיתון הארץ ויחליף את שמו. לשיטתכם אתם , אין לנו כל זכות על הארץ הזו. גזלנו אותה משבטים ערביים שישבו כאן. מר רוגל אלפר אני מציע לך לגשת בתביעות לראשי המדינות מהן עלו הוריך ולבקש לקבל חזרה אזרחות שם, מדוע ברוב חוצפתך את כובש כאן מדינה של ערבים.
105
מקומך לא בארץ ישראל; חשב מסלול מחדש
שי | 14-10-2019 14:52
אתה חי במקום לא לך זו מדינת היהודים וזה חגנו להבדיל הנוצרים סוגרים את מוסודת השלטון בתקופת החגים באירפה, יש משתנגד לא גר שם או עובד במסודות שכן עובדים ומשחרר מביקרות חסרת רסן....אתה לא ראוי להיות כתב בעיתון שמכבד את עצמו...סע ורחוק
106
הסוף של הכופרים מתקרב
ידידיה מהצרי | 14-10-2019 14:59
במלחמת הדת שתהיה בישראל. הכופר החילוני יעוף ! אין לו מה לחפש בארץ ישראל מדינת היהודים.
107
האיש ירד מהפסים שיעבור לברלין
חילוני שפוי | 14-10-2019 15:08
האיש ירד מהפסים הוא מוזמן לעבור לברלין
108
עוד כתבה הזויה
אזרח חילוני | 14-10-2019 16:07
עוד כתבה הזויה די עם השנאה לדת.מי שלא מתאים לו להיות יהודי שיחליף דת או יהפוך לאטיאיסט.מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי.בזכות הדת ושיבת ציון בנינו בנינו מדינה
109
מי מונע מרוגל לרדת מהארץ?
מיקי | 14-10-2019 17:25
אם הארץ לא מוצאת חן בעיניו (למעט עתון הארץ), הוא מוזמן לרדת ממנה ולעקור לארץ אחרת שתמצא חן בעיניו. השאלה היא אם תהיה ארץ שתסכים לקבלו.
110
רוגל
דן | 14-10-2019 17:27
איש חכם מה לך וליהדות צא לך לחיות את החיים האמתיים שנולדת לך לכל פינה בעולם ותשאיר את המדינה המטורללת מאחור שתהנה מחגיה ואהבת השם שתהנה
111
תעשו טובה ואל תתייחסו לאלפר
חילונית אתאיסטית | 14-10-2019 18:54
רוגל אלפר הוא פרובוקטור - באמת שאין שום צורך להתרגש ממנו, או לטעות ולחשוב שהוא מייצג את הציבור החילוני. אני חילונית, אתיאסטית וגם שמאלנית (קורה, מתנצלת) ובכל זאת אוהבת מאד את החגים והם חשובים לי כחלק מהמורשת התרבותית שלי. מה שכן- יהיה נחמד אם גם מי שלא מסכים לתוכן דבריו של אלפר לא יתדרדר לקללות ולשפה לא מכובדת- לא כי למי שחושב אחרת מכם גם אם הוא פרובוקטור הוא חולה נפש או מטומטם- ותאמינו או לא- אפילו לא אוטואנטישמי. השיח הזה לא יקדם אף אחד מאיתנו לשום מקום.
אלפר
אלי | 15-10-2019 4:45
אני חושב שאין צורך להיסחף אחרי דעותיו או להגיב בקיצוניות כזאת לא משנה מה הוא טוען ומהצהיר בכזאת ברוטליות למי שמפריעה החופש באמת תכתוב על דיחוי של החופש במקום לצאת עליו ואף אחד לא כופה אותך בבנית סוכה אנחנו דת עם זכות בחירה ומי שמתכחש לזה זה בעצם כפירה אני מקווה בשבילך שתתעדן כי אף אחד לא אוהב קיצונים לשני הכיוונים
112
בניית סוכה
סופיה | 14-10-2019 19:25
כנראה מאוד משעמם לך אתה ממש מסכן .
113
סוכות
חילונית שפויה | 14-10-2019 19:58
אפרידר בין שני עניינים , זכותו של אדם להיות בעל אמונה מכל סוג . שנית , כל המשק עובד , למה מערכת החינוך בחופשה ? הרוב המכריע אינו חוגג וישן בסוכה , לאיזה צורך שמונה ימים אחרי שתי חופשות צפופות של ראה ש וכיפור ? אני מורה וזה חורה לי . מי שזקוק לסוכה כדי לחגוג , סבבה
114
אתה יהודי או ערב רב ?
עיתונאי מטורלל | 14-10-2019 20:03
אתה יהודי או ערב רב ?
115
מיהו יהודי ?
אפרים | 14-10-2019 20:14
לאלפר. חגי ומנהגי ישראל אינם חלק ממך? אתה כנראה צודק ב- 100 אחוז.יש לתופעה זו הסבר פשוט ! אתה אינך שייך לעם ישראל ! אנא חפש לך מדינה אחרת.אתה לא מתאים לארץ ישראל.
עיתון הארץ
אני | 14-10-2019 20:59
ואל תשכח בבקשה לקחת אתך גם את עיתון הארץ!
116
חגי ומועדי ישראל
שולי | 14-10-2019 20:30
דבר ראשון אין כאן שום כפיה דתית . עצם ההשתלחות שלך בחג ובכל מוטיב דתי מדבר בעד עצמו שאין אתה משורש העם היהודי כלל וכלל. תראה למוסלמים יש חגים וצום ראמדן ניראה לך שהיה לך האומץ לדבר סרה במנהגיהם או במנהגי הנוצרים ובתהלוכות שלהם ונגד האפפיור. נדמה לי שאת חג הכריסמס אתה חוגג בהתלהבות. ובכן הוצאת את עצמך מכלל ישראל ועניות דעתי אתה רחוק מלהיות חלק מאיתנו. שיבושם לך ואף אחד לא מעונין להוכיח לך אם היה או לא היה . ספר התורה הוא ההוכחה של העם היהודי לדורותם. אם היה לך שכל במקום קש בראש הנבוב. היית רושם מאמר שהיינו מתפעלים ממנו במקום זאת נגעלנו ובכן יש פתרון לבעיתך שממש נגעה לליבי תצא לאחת ממדינות אירופה תהיה לך חופשה כל שבוע שישי שבת ראשון ונו תעיז לפרסם שם את דעתך. האמת שלא יזיז להם כי אתה תחשב לחריג שחובנה לקבל טיפול נפשי בהתאם לנזק שאתה לצערי חווה.
117
רק שנאה
אהרן דרעי | 14-10-2019 20:35
רק שנאה זה מה שמבטא חולה הרוח.
118
שילך לארצות הגויים וימצא שם את מקומו
מתבולל וכופר בושה! | 14-10-2019 21:22
מה אתה עושה בארץ הקודש?!! תתבייש לכתוב דברי בלע מטומטמים ולכםור ביהדות בלע בושה!! בושה שנולדת יהודי אם בכלל אפילו הגויים יודעים לכבד את דתם ואת מסורת אבותם . לך תלמד מחבריך המוסלמים .. אין גבול לטפשות לגאוותנות הריקה ולשנאה שיוצאת ממך כלפי דת אבותיך. בוש והיכלם ואם נשאר בך קצת שכל ( חוששני שלא) מהר תחזור בתשובה!
119
אלפר
ציפי קפלינסקי | 14-10-2019 21:42
ואף אל פי פר החגים יתקיימו ועם ישראל חי! היתה יציאת מצריים, בני היו בסוכות! הכל אמת לאמיתה. ברלין מחכה...
120
דפוק בראש. רד מהארץ. תרתי משמע. אתה מיותר
דני ידעני | 14-10-2019 21:52
ואנחנו נמשיך לבנות סוכות. סתום רציני זה.....
121
סע לברלין
ליאור | 14-10-2019 22:27
איסטרא בלגינא קיש קיש קריא,
122
אני בטוח שתקופת הכריסמס מבחינתו זה לא טירלול
מני | 14-10-2019 22:52
לך אל הגויים ושם תפציץ חיוכים בחודש הכריסמס.ותכתוב לנו המה האורות המנצנצים יפים בשלג......מה אוכל אותך????אתה ושכמותך הם אלו שבדיוק רצים בסוף לזרועות היהדות....האנטי שלך מקורו בעיסוק ומחשבה ובססיבית על הדת שסופו שיתהפך.בחינת רבי עקיבא לפני שהתחיל ללמוד תורה היה מוכן לנשוך תלמידי חכמים בנשיכת חמור.
123
גם אתה מיותר רוגלך שלי .
רוגל אלפרתחת | 14-10-2019 23:01
פשוט מכוער , חיצונית ופנימית .
124
אין בעיה - לך לעבוד בכיין.
שפוי | 14-10-2019 23:13
אפשר לחשוב שמישהו מפריע לו לעבוד בחופשת הסוכות.
125
חג הסוכות
שרון | 14-10-2019 23:21
כואב הלב לקרוא את כתבתו של העתונאי מעיתון הארץ. צר לי עליו...
126
הדתיים חייבים להתנגד לעיתון הארץ המטורלל
מני | 14-10-2019 23:39
איש הזוי האלפר הזה
127
מזל שעזבת את הארץ
נטלי | 14-10-2019 23:57
הארץ הקיאה אותך חמודה. עם דעות כאלה ואנרגיה כזאת ארץ ישראל הקיאה אותך ממנה. שתצליחי בחול אמן ותישארי שם לנצח כי פה אף אחד לא צריך אותך
128
העיתונאי רוגל המרגל נגד כל מה שהוא יהודי
משה שמיר | 15-10-2019 0:00
הגיע הזמן שסרוגים לא יצטט את ההאנטישמי הזה
129
אין מה לעשות מטורפים באים והולכים
א' | 15-10-2019 0:32
מסכן נפלה עליו דעתו רק חבל שנתנו לו במה ולא שמו אותו בהסגר. ממש רחמים מעחיבים אותו ככה בפומבי עם פרסום שמו, זה ממש לא תקין. יש מיד לאבחן אותו ולשים אותו מאחורי סורג ובריח. וואו ועוד לחשוב שיש רבים כמותו
130
האיש הזה חולה מאד.
יהודיה וישראלית | 15-10-2019 0:59
מאד.
131
יש גויים שהתערבבו עם עם ישראל לפני אלפי שנים
יהודיה גאה | 15-10-2019 2:28
והם נקראים ערב רב, הוא כנראה אחד מהם..
132
ישראל
ארץ | 15-10-2019 2:40
רוגל אלפר תקשיב . ארץ ישראל מדינה. שאין כמוה העם היהודי עם מיוחד במינו החגים הם חלק מאוד משמעותי בחיינו האמונה והכוח של מי 'מאמין נשאב מהחגי תשרי ולא רק חבל שאתה לא שם מר אלפר....
133
?
אהבה | 15-10-2019 2:45
מה הקשר לכפיה הוא חדור תעוב ושנאה ליהדות ולכן רואה מעוות לחלוטין אל תחגוג אל תבנה אל תנענע אבל למה לכפות את השנאה שלך על מי שכן מעונין לחגוג בכך שאתה (נגיד כשר פנים) מבטל חופחות וגורם למליוני יהודים כן לחגוג את מה שהיהדות מאמינה זה אלפי שנים
134
מדינה יהודית.ליהודים.
שוסטר | 15-10-2019 3:06
רוגל אל תסבול.....תהגר מפה
135
רוגל אלפר - דון קישוט ומלחמתו בטחנות הרוח
יהודיה | 15-10-2019 6:23
מה מבקש שונא ישראל , שונא הדת והתורה , מציע שהחולניים ילחמו בחגי ישראל ובמיוחד בחג סוכות כי זה עושה לו רע, ובכן אלפר זה שכבר היו לו כתבות דביליות ומוח חולני , רקוב וריק, אתה כמו דון קישוט , תנסה אולי תוכל להילחם בתורה הקדושה אנשים יותר גדולים וחזקים , שליטים ניסו ולא הצליחו והלכו לאבדון וגם אתה , מי זוכר את נבוכדנצאר, אנטיוכוס הארור, פרדיננד ואיזבלה והיטלר וקסטנר ואתה בדרכם . לחיות כגוי תמיד אפשר אבל להיות יהודי זו זכות גדולה אז בסוף כולם עולים למעלה ואתה ? אתה סהכ גורם למלחמת אחים ושינאת חינם אתה בושה לעם ישראל, ליהדיות ולמדינת ישראל , עם שונאי ישראל כמוך לא צריך אויבים מבחוץ.
136
חג סוכות
צילה | 15-10-2019 7:17
מידי פעם יש הזקוקים לתשומת לב ולכותרות .להסתובב בארץ ולראות את אלפי הסוכות גם עשיר גם עני כולם שווים בדירת העראי. צא ולמד ידידי
137
איזה חופש?
שלי | 15-10-2019 7:33
רוב משק עובד בחול המועד למעט מוסדויים כולל רוגל אלפר הרי עיתון הארץ ממשיך לפרסם כמו יתר העיתונים. ובלי קשר יש ארבע עשרה ימי חופשה בשנה שמקבלים עליה שכר בחוק. ויש חוק אתי אלון שמחייב לקחת מספר ימי חופשה רצופים. אז על מה הוא מתלונן? קשקשן.
138
רוגל יקר, לפי הסגנון, אתה הבא שחוזר בתשובה...
גלעד | 15-10-2019 8:53
אתה מוזמן בשמחה. לסוכה שלנו...
139
רע לו בחיים
לא חשוב | 15-10-2019 8:56
הוא כל כך כועס על החיים שלו שהוא מוציא את זה על הדתיים אם היה קצת מנסה להיות בשמחה היה לו יותר טוב. השם יעזור לו יחד נתפלל עליו שיחזור בתשובה ויפסיק למצוא תירטצים למה קשה לו עם כל דבר ומשמיץ את הדתיים
140
עיתון הארץ הוא עיתון פלסטיני כבר שנים
אורי | 15-10-2019 9:08
אין פלא שהוא נותן במה לזבל אורגני
141
ההסטוריה חוזרת
יוסי יוסף | 15-10-2019 9:11
מטורללים, משובשים, מעוותים ומטומטמים תמיד היו ויש ויהיו. כי רבותי, ההסטוריה חוזרת. חג שמח ומאיר וקדוש ונעים ונחמד לכל בני ישראל.
142
נורא
מירה | 15-10-2019 9:28
יש מצב שיש פה קריאת הצילו הבנאדם רוצה לדעת על יהדותו באמת..אבל כניראה עוד תינוק שנישבה בין הגוייםומכאן המירמור והכעס..יש לרחם עליו.ולחפש לו עזרה!
143
הדתה
חסוי | 15-10-2019 10:38
כל דבר טוב שאתה מקיים זה נקרא הדתה כי הכול בא מי בורא עולם שציוה אותנו עצוב מאוד שמבישים את התורה גם אחד שמדבר כך צריכים לדון לכף זכות כי אנחנו לא יודעים מה הוא עבר בחיים אבל לבוא ולדבר כך המעשה לא נכון
144
על גבול
שלום ל. | 15-10-2019 10:52
הבורות הרשעות ומחלת נפש. מה שנקרא מושך בערלתו. מה שברור מדובר כנראה באוטואנטישמי בעל שנאה תהומית לבני עמו. כפי שכבר התייחס ברל כצנלסון בשעתו. לשמאל הישראלי.
145
הפסיכי הזה התנגד גם לבובספוג ולשוקולד השחר -
אוראור | 15-10-2019 12:53
ואתם בכל זאת לוקחים את דבריו ברצינות? עוד לא הבנתם שהוא סתם מחפש לו צומי?
146
חודש תשרי
דיאנוס | 15-10-2019 13:29
עוכר ישראל יש הרבה מקום בעולם בשביל מטורללים שכמוך. עוף מארץ הקושד.
147
לכל ארץ והתרבות שלה
ווו | 15-10-2019 14:04
כמו שבכל מדינה יש חופש בחג המולד וביום ראשון למשל לא רק בגלל האמונה הדתית שלהם אלא כי זה נהיה חלק מהתרבות שלה כך לנו מדינת ישראל מדינת יהודים יש לנו את התרבות שלנו ולא משנה אם כלם מאמינים או לא אז אם אתה רוצה אתה יכל ללכת למדינה אחרת ושם יעשו לך חג שמכניסים עצים הביתה שזה לא פחות לא רציונלי אז בתור עיתונאי בעיתון הארץ הייתי מצפה ממך ליותר להבין ולדעת מהי התרבות הישראלית היהודית חג סוכות שמח
148
אלפר
שי | 15-10-2019 15:09
עד לאן תגיעו חולי נפשכם החגמפריע לכם
149
ברוכין הבאים למדינת ישראל
A | 15-10-2019 15:30
מדינה שבא הלאום הוא יהודי אם שכחת אם אתה לא מתחבר אתה מוזמן לעוף
150
מה כל כך אכפת לך?
רפי | 15-10-2019 15:52
אז יש קצת חופש, נו שוין. לא צריך סתם לשנוא בכוח את כל מי שלא חושב כמוך. אם לא תיתן לכסף את החשיבות המופרזת שאתה נותן לו, אולי הכסף יפסיק להכתיב את צורת המחשבה שלך.
אתה באמת מצפה להגיון - מיצור שהתמרמר אפילו
אוראור | 07-10-2020 16:46
על בובספוג ועל שוקולד למריחה?..
151
חגים
גיל | 15-10-2019 16:07
לך תיצמד לשכל, עלוב נפש אומלל ושפל
כמאמר הגששים: אם הטפשות היתה מחלה כואבת
לוי | 17-10-2019 18:42
אתה כל החיים היית עם גבס.
152
הצעה,למקרה שלא עברת טקס "משפיל" של ברית מילה:
פתח תקווה | 15-10-2019 17:54
שייב,הלא הוא פרופ.ישראל אלדד אמר פעם על ברונו קרייסקי,קנצלר אוסטריה,שגם הוא הופלה לרעה כשהוכנס למסגרת קהל ישראל,שיש פתרון לתסכול:ליטול את התוספת של האף הארוך שהדביקו לנו האנטישמים ולהדביקו במקום חסר הערלה שנכרתה בברית המילה.כך יוכל להיפטר מ2 הסימנים היהודיים שלו.
153
התבוללות.
רמי | 15-10-2019 19:23
שהחילונים שלא מוצא חן בעיניהם חגי ישראל, והנאתם היא מכריסמס שהנוצרים זכו לרצוח את אבותם ואת אבות אבותם בכל הזדמנות , וכן הם כנראה נהנים מחודש הרמדן בו חוגגים המוסלמים בצום , ובחלק מהמשרות הם עובדים חלקית ...ועל כך החילונים האנטי יהודים מתלוננים ..לכו ותחפשו מדינת חילונים במקום אחר , כי העתיד שלכם לא נראה ורוד כיהודים .אני מאחל לכם שצאצאכם יחזרו בתשובה אמן . כי כל העניין זה הפחד שלכם שהילדים והנכדים יחליטו לבגוד בכם ולהיות יהודים צדיקים .
154
תכלס האיש צודק אבל אנחנו שבויים חזק בדת
גטו של דת | 15-10-2019 22:02
פשוט צודק
חגים מיותרים
יוסי | 16-10-2019 8:07
האיש צדק
155
חודש תשרי
דודו | 16-10-2019 6:50
חתיחת כופר מסריח
156
הוא צודק, חד וחלק. ההלכה מפגרת וחשוכה
ח | 16-10-2019 8:13
י
157
יציאת מצריים פייק ניוז
צורי | 16-10-2019 14:25
אכן ה0מאל שכח מה זה להיות יהודים. בעוד שנים לא רבות, אוטו אנטישמים כמו כתב הארץ יגידו שגם השואה זה פייק ניוז ולא התרחשה מעולם.
זכותך לא להאמין ומי שמאמין בטח לא ישנה את
רועי | 21-10-2019 22:53
דעתו בגלל התגובה הזאת.
יציאת מצרים לא היתה ולא ניתנה תורה למשה בסיני
חוח | 17-10-2019 17:26
ההוכחה היחידה לכך היא שזה כתוב בתורה שזו לא באמת הוכחה לאמיתות הסיפור. לא מפליא שמאורעות כל כך כבירים לא מופיעים בשום דברי ימי ההיסטוריה של עמים אחרים שחיו בסביבה. לא יכול להיות שהיה גילוי כל כך כביר של אלוהים שהשתתפו בו מעל מליון איש ואף עם בסביבה לא שמע על זה. אגדה שהפכה והשתרשה בתור אמת בדיוק כמו ששרלוק הולמס, אגתה קריסטי והארי פוטר הם דמויות אגדתיות שיש מאמינים שהיו באמת ואנשים עולים לרגל לכתובות מגוריהם.
158
נמשיך בגאון ובתענוג לדכא את רוגל אלפר עד עפר
mch | 16-10-2019 16:50
לך חפש לך ארץ אחרת. חוששני שלא תמצא כזו שמתאימה לך. פשוט לך.
159
חג הסוכות
עילום שם | 17-10-2019 11:32
ניראה שהכותב רוצה למחוק כל סממן יהודי מהמדינה.. ואת שם העיתון אני חושב שצריך לשנות אלארד'
160
רוגל המסכן
עליזה | 17-10-2019 12:45
אתה מוזמן לחגוג את עיד איל אדח'ה או הראמאדאן במקום חגי ישראל.
161
העיתונאי צודק
אייל | 18-10-2019 16:25
אבל האמת היא שלא איכפת חי לקבל חופש. מכל סיבה שהיא. חוץ מזה שהדתיים המטורללים מענים ורוצחים תרנגולות בגלל איזה שהו מנהג הזוי. והורסים דקלים בשביל לקחת את הענפים.טגם הסוכות המעפנות שלהם חוסמות את המדרכה ואת החניה. והם יושבים בסוכה הדבילית כל הלילב ומרעישים.
162
הוא צודק אתם משביתים וכופים על כולנו לשבת בבי
אזרחית | 20-10-2019 7:35
כייה בתחבצ כפייה בקופח הכל מושבת!!!!!!!! מדינת הלכה איראנית
163
גם אם רוגל מוגזם, יש איזה טירלול בהקשר הזה..
יעל | 20-10-2019 11:43
וכמובן שגם הרוב הדתי הראציונאלי מרגיש את הטירלול הזה.. כל אחד יותר 'קדוש' ומקפיד משכנו.. והכל סביב האני יותר צדיק ויותר צודק. הייתי אומרת מטורללים יותר מיהודים..
164
הנצרות זו אופציה עבורו
ריאליסט | 21-10-2019 20:24
ממליץ לו להתנצר ושיצאו לנו מהחיים יחד עם כל השמאל המטורלל .
165
בטח אחייי
עומרי | 22-10-2019 12:10
צודק, בוא נשנה את המדינה לפי דרישותך. שלל הרבנים שלנו יעשו לך מסג' אחרי יום עבודה קשה. נעשה לך חופשות מתואמות ללוח זמנים שלך. וכמובן שלוש ארוחות חזיר שרימפס ואצות ים. למה שתסבול ככה מדת מסכן שכמוך.
166
טירלול
צפונית | 22-10-2019 17:19
אין דבר נפלא יותר מחגי תשרי! אשרינו שזכינו לחגים נפלאים שכאלו.... מי שמעוניין או קשה לו, שיוציא את עצמו מהחגים ולא את החגים מאיתנו....חג שמח לכל היהודים...
167
ואת מחיר הטמטום של אלפר אנחנו משלמים
יצחק | 22-10-2019 18:59
בכל במה שאנחנו נותנים לחיקוי של חצרוני הזה
168
כפיה
רוגל | 23-10-2019 1:08
הלא משנאיך ה ' אשנא .מצוה לשנוא את מעשיו
169
ברלין
דודו. | 23-10-2019 7:41
תעבור לגור בברלין שם יש אנטישמים כמוך.
170
רוגל אלפר אני חושב שהעם ישמח אם יהגר מכאן
רונן | 23-10-2019 9:32
ויהיה פחות שונא ישראל . שרואה רק רע במהלך חייו . ונסיים בברכה שייתמו אוייבנו ושונאינו ומחפשי רעתנו .
171
ממורמר, אף אחד לא חייב אותך.
יעל | 23-10-2019 10:27
אם זה גדול עליך, תערוך ימי לימודים לך, ולשכמותך, אצלך בבית..... רק אל תשכח לא לכפות עלי ועל שכמותי יום שבתון בחג העצמאות, שאיני מכירה בו, וביום הזכרון.... שאין לו שום ערך עליון מבחינתי..... אה.... ושכחתי, אל תכעס עלי שאני לא עוצרת באיזו צפירה מוזרה שהחלטתם שהיא נותנת כבוד למתים, בעמידת הדום.... כי לאמונתי, היא לא!!!!!
172
תפסיק לילל במרירות
משה | 23-10-2019 13:39
עם ישראל, חילונים ודתיים אוהבים את החג הזה ונהנים ממנו. עם ישראל מעולם לא דרש חקירת משטרה אם ההסטוריה הקדומה שלו היא מדויקת. זו מסורת של עם, ולמדינות השונות מסורות שונות, יום הולדת למלך, שנת הדרקון בסין. אולי תעבור החוצה (קישטה מכאן) ותבוא מנוחה לנפשך המיוסרת. נ.ב. זה לא מעניין את הסבתא של אף אחד שאתה משלם שנה אחרי שנה. אתה שקוף, תמשיך לשלם ושתוק...
173
מבחינתי גם אתה לא קיים
ערבי | 23-10-2019 21:01
ואתה יכול ללכת לאלף עזאזל
174
הערב רב בתוכנו
עוז | 24-10-2019 10:42
ידוע שהנאצים עיברו הרבה נשים שיביאו ילדים מזן מיוחד והם נקראים נערי היטלר כנראה שהוא מצאציהם .אני בטוח בזה אותם השקפות שהיו בגרמניא שינאה שינאה לא סתם כל השואה התחילה בגרמניא בגלל הערב רב לאט לאט אנחנו מתנקים מהם
175
נס רפואי: בן אדם שחי בלי תאים במוח!
אוראור | 24-10-2019 10:55
והמבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!!!
176
רוגל מטומטם
בתור חילוני שמאלני | 25-10-2019 17:27
גם אני לא בניתי סוכה, ולא מאמין במצוות, אבל אני לא מוצא צורך להתגאות בכך בעיתון, בזלזול מופגן כלפי אלו שכן, 'הארץ' צבועים ברמות, מתרגזים על יחס מזלזל מהדתיים אבל (חלקם) מזבלים את המוח בחה חה דתיים פרימיטיביים לפרנסה, אגב, אותו רוגל אלפר כתב טור זועם על כך שהוריו של אשר חזות זל ביקשו מעם ישראל להתפלל לרפואתו, באופן מאוד אנטידתי קיצוני. לפעמים מעריץ אותם ולפעמים רוצה להקיא ממה שהם כותבים
177
רוגל צאצא למגדלים הוכחה ליציאת מצרים
חיים | 27-10-2019 23:28
השם שלך מוכיח שהיתה יציאת מצרים. אתה מרגל והולך רכיל בדיוק כמו המרגלים שהוציאו דיבת הארץ רעה. לטובתך אני מקווה שההורים שלך התכוונו לעין רוגל שבו המליכו את מלכי ישראל בירושלים אבל למה שבור ועם הארץ כמוך ידע זאת בכלל???
178
בן אדם ציני , מריר , פסימיסט ולא רציני - לא
אוראור | 05-03-2020 11:27
ברור אם צריך לבוז לו או לרחם עליו - והמבין יבין!
179
אלפר צודק לגמרי
Baylisstic21 | 26-02-2021 0:02
צודק. צריך להפריד את האמונות התפלות והפרימטיביות של הדת - מהמדינה.