אמו של אורון שאול: "יודעת בוודאות שהוא נחטף חי" - סרוגים

אמו של אורון שאול: "יודעת בוודאות שהוא נחטף חי"

זהבה שאול מגיבה לדבריו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שאמר כי לא צריך לשחרר מחבלים תמורת גופתו של אורון שאול: "אני רוצה שכל בית ישראל ישמע, לא היה בתוך הנגמ"ש כשהוא התפוצץ.- הוא נחטף חי"

author-image
אמו של אורון שאול: "יודעת בוודאות שהוא נחטף חי"
  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כמעט 5 שנים לאחר מבצע צוק איתן שהתקיים בתקופה הזו בשנה, אומרת היום (ראשון) זהבה שאול: "שכל בית ישראל ישמע, אורון לא היה בתוך הנגמ"ש כשהוא התפוצץ. חטפו אותו חי".

בראיונות היום הגיבה שאול לדברי ראשי הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שאמר מוקדם יותר היום כי הוא הוא נגד שחרור מחבלים תמורת גופתו של אורון שאול.

בראיון בגלי צה"ל אמרה שאול: "הבן שלי נחטף חי, הוא לא מת. אורון לא היה בתוך הנגמ"ש שהתפוצץ הוא נלחם בחוץ וחטפו אותו".

שאול סיפרה על הקשיים במאבק להחזרת אורון בחמש השנים האחרונות: "בעלי נפטר משברון לב וסרטן ונשארתי לבד במערכה".

"כבר 5 שנים אין אור בקצה המנהרה, נגמר לי האווירה. למה אני צריכה להילחם? אתם שלחתם את אורון למבצע – אתם צריכים להחזיר אותו", הפנתה אצבע מאשימה שאול אל עבר מקבלי ההחלטות.

למי להאמין? לחמאס או לממשלת ישראל?

שאול הוסיפה באולפן ynet: " אני יודעת שאורון שלי חי. אני יודעת בוודאות שהוא נחטף חי. אני לא יודעת מה קורה איתו היום, וגם אף אחד אחר לא יכול לדעת חוץ מחמאס שהודיע שהוא נמצא אצלו. ממשלת ישראל יחד עם רון פרושאור, אז השגריר באו"ם, אומרים שאין לנו חטופים. אז למי אני צריכה להאמין? למי?".

לדבריה, הסתירו ממנה את הפרוטוקולים שקבעו את מתו של אורון: "אחרי שעשינו שמיניות באוויר נתנו לנו פרוטוקולים שחצי מהם מחוקים בשחור. שאלתי למה זה מחוק? והם השיבו: את זה ואת זה אנחנו לא יכולים להראות לך".

שאול הוסיפה כי רק לאחר שנתיים שעתרה לבג"ץ שפסק כי עדיין אין ודאות מוחלטת בכל הנוגע לגורלו של אורון: "משמע – אורון חי, כמו שאני טענתי במשך כל הזמן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
יכול להיות. כנסו
לב אמא | 07-07-2019 20:26
ביום הארור שאורון נעלם. החמאס הודיע שהוא נחטף חי! והיו חגיגות ענק של ערבים בעזה ובכל הארץ. הם לא סתם חגגו . נכנסתי באותו יום לאתר החמאס והיתה שם תמונה של חייל בסרבל צהל , מכוסה עיניים ומובל על ידי חמאסניקים. מצד שני אם הוא היה עדיין בידם היה מתאים להם שינסו לנצל את זה ולחגוג את זה כמו שעשו עם שליט. ה' יודע...שהי יתן הרבה כוחות ובריאות לאמא היקרה, קשה להזכר בפנים של אורון, ממש פני מלאך. כואב הלב כל כך
אורון שאול חי
יגאל | 08-07-2019 9:55
גם אני מהיום ה 1 חושב ומקווה לאלפית שנייה שעדיין חי כי הוא נחטף לאחר שנפצע בקרב ללא קשר לנגמש