בליכוד עלו להתקפה: "ליברמן התחייב לתמוך בנתניהו" - סרוגים

בליכוד עלו להתקפה: "ליברמן התחייב לתמוך בנתניהו"

עם פיצוץ המגעים בין ראש הממשלה לח"כ ליברמן, יוצאים חברי הליכוד להתקפה נגדו. אקוניס: "ליברמן התחייב לתמוך בממשלת נתניהו - והוא חייב לעמוד בה". קרעי: "יכול להיות שאתה לא כזה ימין"

בליכוד עלו להתקפה: "ליברמן התחייב לתמוך בנתניהו"
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

עם פיצוץ המגעים בין ראש הממשלה נתניהו לח"כ אביגדור ליברמן, יוצאים חברי הליכוד להתקפה נגדו. אקוניס: "ליברמן התחייב לתמוך בממשלה בראשות נתניהו – והוא חייב לעמוד בה".

שר המדע טוען הערב כי ״אחרי שליברמן כבר קיבל את כל דרישותיו ואחרי שהתחייב פומבית לתמוך בממשלת ימין ברשות נתניהו, הוא לא יכול למצוא שום תירוץ וחייב למלא את התחייבותו לציבור בוחריו", והוסיף כי "אם ליברמן לא יעשה זאת, הוא יביא בקולות מפלגתו – ממשלת שמאל, דבר המנוגד לחלוטין לתוצאות הבחירות".

חבר הכנסת, שלמה קרעי  פנה אל "אביגדור, ידידי", וטען כי הוא לא עומד במילה שלו: "התחייבת לחסל את הנייה והתחמקת. התחייבת לממשלת ימין ואתה מתחמק. יכול להיות שאתה לא כזה ימין כמו שאתה אוהב לספר לבוחריך?".

בליכוד הגיבו קודם לכן כי "ליברמן התחייב לקהל בוחריו שהוא יתמוך בהקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו", והזהירו כי "כעת הוא משתמש בכל מיני תירוצים כדי למנוע את הקמתה של ממשלה זו, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אז מה. כמו שאמרה רגב: מותר לשקר
אין בעייה | 23-05-2019 20:28
מה הבעייה לשקר
2
ציבור הבוחרים יענישו אתו על ממשלת שמאל
התנהלות כושלת | 23-05-2019 21:03
ציבור הבוחרים יענישו אתו אם יהיו בחירות חוזרות במאות אלפי שח והאזרח הקטן ישלם מכיסו
3
דוברמן
מייקל | 23-05-2019 21:08
דוברמן יא קשקשן שום דבר לא השתנה באופי שלך.אתה כנראה אוהב מאוד לנבוח מהצד.ראינו מה עשית כשהיית שר בלי ביטחון.אתה נובח ימין אבל רק בדיבור.במעשה אתה בלי ביצים.
4
לשאול את אביגדור, על איזה רגל הוא קם היום
תמיר | 23-05-2019 21:14
לפעמים נשמעים בשורות ימין ולפעמים שמאל. לפעמים, התישבות ובניין ולפעמים הסדרים פרו ערבים. בקיצור, חבל על כל קול לאביגדור!!!! הוא כנראה, מסוגל להוביל את ההתנתקות הבאה מישובים ישראלים.
5
אם ליברמן יעמוד על עקרונותינו מכפיל כוחו
גף | 24-05-2019 9:44
יכפיל כוחו בבחירות הבאות