ישיבת המו"מ בין הליכוד לש"ס: "ללא מניפולציות" - סרוגים

ישיבת המו"מ בין הליכוד לש"ס: "ללא מניפולציות"

אחר הצהרים היום (ראשון) החלה ישיבת המו"מ בין הליכוד לש"ס בפתח הישיבה אמר השר לשעבר אטיאס: ״היחסים בין השר דרעי לראש הממשלה נתניהו הם כאלה שלא מצריכים איומים ומניפולציות״

ישיבת המו"מ בין הליכוד לש"ס: "ללא מניפולציות"
  צילום: עטרה גרמן/ סרוגים

סיעת ש"ס פתחה אחר הצהריים (ראשון) את החזרה למשא ומתן עם תום חג הפסח. ראש הצוות, השר לשעבר אריאל אטיאס הדגיש בישיבת המו״מ כי ״היחסים בין השר דרעי לראש הממשלה נתניהו הם כאלה שלא מצריכים איומים ומניפולציות״.

אטיאס פתח ואמר כי "ש"ס הייתה מפלגה נאמנה בקדנציה הקודמת והראשונה שהודיע על תמיכה בראש הממשלה נתניהו, שאנחנו מברכים על ניצחונו ושמחים שהגענו להיותה המפלגה הגדולה בקואליציה". הוא הציב את הנושאים המרכזיים של המפלגה: "נשמור על שני דגלים שהתחייבנו אליהם בבחירות: הדגל המסורתי דתי של מדינת ישראל והדגל החברתי מצד שני".

על המשא ומתן עם הליכוד: "הוא יהיה משא ומתן ענייני. אנחנו לא נדרשים לאולטימטום ואיומים. מערכת היחסים עם ראש הממשלה נתניהו היא כזאת שאנחנו לא נדרשים לאיים ולעשות מניפולציות, אנחנו מאמינים שנקבל לפי כוחנו וגודלנו".

השר יריב לוין בפתח פגישת המו״מ הקואליציוני עם סיעת ש״ס: ״בשעה טובה אחרי החג אנחנו פותחים את המו"מ הקואליציוני הרשמי, ומטבע הדברים אנחנו מתחילים עם השותפה הפוטנציאלית שקיבלה את מספר הקולות הגדול ביותר".

הוא בירך את המפלגה שקיבלה 8 מנדטים: "היתה לנו שותפות אמיצה וטובה עם ש״ס לאורך תקופה ארוכה, גם בקדנציה הקודמת. אני מאוד מקווה שנצליח לנהל את המו"מ הזה בצורה עניינית".

לדבריו, "המשא ומתן ככלל מצריך אורך רוח, וזה יקח זמן. השיחות לא יסתיימו היום או מחר. התחייבנו לבוחר להקים ממשלת ימין עם השותפות שהיו לנו בקדנציה הקודמת, והמטרה היא להגיע לתוצאה שתבטיח הקמת ממשלה יציבה".

נזכיר, כי המאמצים להקמת הקואליציה לכנסת ה- 21 צפויים להתקיים עד יום רביעי 15.5, אולם במקרה שנתניהו לא יצליח הוא יוכל לבקש מנשיא המדינה ראובן ריבלין ארכה של 14 ימים נוספים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו