ארבע על ארבע כוסות• המלצות ליינות לפסח| חלק ד'

ארבע על ארבע כוסות• המלצות ליינות לפסח| חלק ד'

בין אם אתם מארחים ובין אם אתם מתארחים, לכבוד חג הפסח המתקרב אור רייכרט מביא לכם בסדרת כתבות מיוחדת את מיטב היינות המומלצים לחג. אז שיהיה לחיים! | חלק ד'

ארבע על ארבע כוסות• המלצות ליינות | חלק ד'
  (צילום: שטארסטוק)

אין על ארבע כוסות בליל הסדר של יין משובח, שמפאר את שולחן הסדר. בין אם אתם מארחים ובין אם אתם מתארחים, בסדרת כתבות אני מביא לכם את מיטב היינות שאתם צריכים לפסח. לתת מתנה או סתם לרדת על בקבוק.

>>להמלצות יינות לפסח, חלק ג' לחצו כאן

המלצות ליינות- חלק ד':

1. יקב אפוד

-אביתר

כוסו: מאופיין בצבע אודם, טעם טהור ועשיר וסיומת פירותית. הטעם הדומיננטי הוא של ענבי הפטי ורדו הבשלים, שמתאזן בזכות המרקם הקטיפתי של היין.

היין מתאים לבשרים, כמו בשר ציד, וכן לגבינות מיושנות.

כיסו: 284 ש"ח

(צילום: יחצ)

-רגש

כוסו: היין עשוי מענבי קברנה סוביניון, בטעם ייחודי בזכות הטאנינים העשירים שלו, ותחושת הרעננות המאפיינת אותו, בזכות איזון מושלם בין טקסטורה לפירותיות מתפרצת ופלפליות מעודנת. הטעם הארוך, העגול והמורכב של היין נוצר גם בזכות 16 חודשי יישון בחבית חדשה מעץ אלון משובח מיער אלייה (Allier) שבצרפת.

היין מתאים לליווי מנות גריל ותבשילי עוף ובשר

כיסו: 130 ש"ח

-טל רוזה

כוסו: בלנד מענג ואלגנטי של ענבי קברנה סוביניון (90%) וסוביניון בלאן (10%). גוון הוורוד העדין של היין תואם לטעם הפירותי המתפרץ ולמרקם קטיפתי. להגיש צונן.

כיסו: 95 ש"ח

2. יקב רימון

 –בלאן דה נואר

כוסו: היין מורכב מ- 2 זנים : 60% קברנה פרנק, 40% קברנה סוביניון, ייבול נמוך על טרואר ייחודי זה, טכנולוגיה חדישה ועשייה קפדנית מעניקה יין ייחודי בעל צבע וורדרד ארומה פרחונית טעמים מורכבים וסיומת ארוכה ונעימה.

כיסו: מחיר מומלץ לצרכן: 79 ש"ח

3. ערק יודה

כוסו: ערק יודה הינו ערק ייחודי המשלב בתוכו שלושה מרכיבים טבעיים ואיכותיים – גרגירי אניס סורי, 100% כוהל ענבים לבנים מתוקים מחברון ומהגליל ומים טהורים. גרגירי האניס מושרים בכוהל ומזוקקים בזיקוק דודי יחד איתו לקבלת תזקיק עשיר בשמנים ארומטיים.

כיסו: מחיר לבקבוק: 59 ₪.

4. 'צור עולם של יין'

 –הרצוג קברנה סובניון רזרב עמק נפה

כוסו: יין עם טעמים עשירים ושופעים של פטל שחור ושזיפים, עם סיומת בטעמי קליה ווניל.

נועז, פירותי, חלק בטעמי שזיפים, אוכמניות, ווניל. מושלם עם בשרים על האש ובשרים צלויים, ברווז קונפי, תבשילים עשירים וגם עם שוקולד מריר.

כוסו: 180 ₪

5. Herzog Lineage Cabernet Sauvignon

-הרצוג ליניאג' קברנה סוביניון

כוסו: עשיר ודומיננטי ומציג ניחוחות נפלאים של דובדבן שחור וטבק. ממלא את החך בהרגשה נפלאה ועשירה, צבע אדום עמוק. מתאים למנות בשריות כמו טלה, סטייק בגריל או עוף בגריל.

כיסו: מחיר לצרכן: 100 ₪

 

אלף ברון הרצוג 2016

כוסו: אדום יבש. כשר לפסח. בלנד המיוצר ביקב הרצוג בקליפורניה. בעוד הזנים המרכיבים את היין נשארים חסויים מציג היין טעמי פירות מאופקים, עם דומיננטיות של פרי אדום באף ובפה. היין בעל גוף בינוני, וסיומת נעימה.

אלף, היין החדש של ברון הרצוג, מושלם עבור שתייה יומיומית. מתאים עם ספגטי וכדורי בשר, סלמון בגריל והודו. בתור האות הראשונה של האלפבית העברי וגם כמייצגת את הספרה 1, ניתן לראות באלף סמל של איחוד, אחווה ואחדות.

ברון הרצוג אלף הינו בעל זנים רבים המתאחדים ליין אחד מאוזן היטב. בעל תחושת פה משיית, בלנד אדום זה טומן בחובו רמזים לדובדבן, פירות יער אדומים וגרנדין.

כיסו: מחיר: 40 ₪

 –ברטנורא דמי סק

כוסו: יין איטלקי לבן חצי יבש, מבעבע  מרענן ומעודן, המציע ארומות של אפרסקים בשלים, מלונים וניחוחות קלייה עם מתיקות עדינה. טעמים מודגשים בנגיעות דבש, מנדרינה ואגסים. הסיומת מתמשכת, קרמית ומאוזנת היטב עם נגיעה של חומציות.

כיסו: מחיר: 90 ₪

6. טפרברג

-מלבק אסנס 2016

היין בעל צבע מלא עוצמתי ועמוק, עם ארומות מורכבות ועשירות של פירות אדומים בשלים, נגיעות טבק ושוקולד ובשר ועץ אלון צרפתי. היין רך, בעל גוף מלא, טנינים בשלים, איזון וסיומת ארוכה וטובה.

-דבוטאז' אינספייר 2017

היין עוצמתי בצבעו המלא והעמוק, וכולל מגוון רחב של ארומות פרות אדומים, דובדבן ופטל בבשלות מלאה משתלבות עם ניחוחות עץ האלון בעטיפה משלימה. בעל גוף מלא ומרוכז ועפיצות עדינה המעצימה את מבנה היין המבטיח הנאה כעת אולם היין ימשיך ויתפתח בשנים הקרובות.

-אימפרשין רוזה 2018

היין ססגוני ומלא חן, מלווה בפרי הדר ופרחוניות יפה ותיבול עדין. היין יבש, בעל חמיצות צעירה ורעננה ונוכחות פרי צעיר .

חג פסח כשר ושמח!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו