צאו לטייל: מדריך אירועים ואטרקציות ליום הבחירות 2019

צאו לטייל: מדריך אירועים ואטרקציות ליום הבחירות 2019

לבחור זו חובה אזרחית, לנצל את יום הבחירות גם לבילוי וזמן איכות עם המשפחה זו הצעה שקשה לסרב לה. אספנו עבורכם מגוון אירועים, אטרקציות וטיולים מרחבי הארץ בחינם ובתשלום סמלי | צאו לבלות

צאו לטייל: מדריך אירועים ואטרקציות ליום הבחירות
  בוחרים לבלות בטבע (צילום: ערן_קרוזל)

ירושלים

עיר דוד

מה בתכנית? סיורים מודרכים באתרי ירושלים הקדומה, עיר דוד המקראית, עמק צורים , משחקי ניווט ועוד.

כמה? מחיר כניסה לילד ב-10 ₪ בלבד! (*טווח מחירים למבוגר 15-50 תלוי בסיור

יום הבחירות בסינמטק ירושלים

מה בתכנית? בילוי קולנועי לילדים ומבוגרים בסינמטק ירושלים, עם הנחה מיוחדת על הסרטים: 'הקול בראש',  'מפצח האגוזים וארבע הממלכות', 'הנער', 'סיפור אחר', 'האחים סיסטרז', 'המועדפת' ועוד.

כמה? מחיר סמלי של 10 ש"ח *לסרטים המצוינים למעלה החל מהשעה 11:00 בבוקר

'הקול בראש'- סרטים ב-10 שקל (צילום: יחצ)

החלקה על הקרח

איפה? פארק מיטשל, ירושלים

כמה? ילד (עד גיל 18) – 30 ש”ח | מבוגר – 40 ש”ח. הכניסה למתחם ההחלקה על הקרח היא לגילאי 5 ומעלה.

מדברים על שירה ישראלית 

איפה? בבית הקונפדרציה- הבית למוזיקה אתנית ולשירה בירושלים

מה בתכנית? שני מפגשים פתוחים לקהל וללא תשלום בהנחיית הסופר והמשורר יונתן ברג. ברוח הבחירות והשיח הציבורי יעסקו המפגשים בקטבים המרכזיים המרכיבים את התרבות העברית, שעדין מתגוששים בתוכה ואולי גם יצמיחו ממנה שילוב תרבותי יוצא דופן

מפגש ראשון: בין ערי הבירה שלנו-בשעה 19:00. בהשתתפות הסופר חיים באר
מפגש שני: כאב שתי המולדות-בשעה 21:00. בהשתתפות נורית זרחי, גלי דנה זינגר ורפי וייכרט.

הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי

החלקה על הקרח (צילום: שטארסטוק)

הגן הבוטני

מה בתכנית? סיור פריחות ופרפרים, שעת סיפור וסדנה כל שעה עגולה. ובנוסף תחרות צילום פרפרים נושאת פרסים.

כמה ומתי? 10:00-16:00. מחיר כניסה לגן, מנויים חינם.

גוש עציון

תיירות גוש עציון מזמינה אתכם ליהנות את יום השבתון עם מגוון אירועים ואטרקציות:

פסטיבל הצאן הראשון בחוות פני קדם, טיול טרקטורונים או ג’יפים בין הנופים המשגעים, לגלוש באומגה הכי ארוכה בארץ בחוות ארץ האיילים, לבקר ביקבים המקומיים, צימרים חדשים בבית ספר שדה כפר עציון, חדרי בריחה בכפר עציון, ללמוד ולהתנסות בשילוב של הלכה וטכנולוגיה במכון צומת, יום כיף ופעילויות למשפחות בחוות קשואלה – סדנאות ויצירה מן הטבע, הפנינג לכל המשפחה בקניון הרים, ליהנות משלל חוויות אקסטרים ולטייל במסלולים במרחבי גוש עציון.

לפרטים נוספים לחצו כאן

חוות-פני-קדם-(צילום: אופני-אביץ)

מרכז

הרצליה

איפה ומתי? הפנינג בחירות בקניון שבעת הכוכבים, 11:00-16:00

מה בתוכנית? יום של מופעים ויצירה, קופיקו מציין 65 שנה להיווסדו במופע חדש ומרענן לכל המשפחה. המופע משלב מוסיקה, רקדניות, תלבושות מרהיבות והמון צחוק. במקביל למופע ואחריו יתקיימו סדנאות יצירה לילדים לעיצוב כובעים וליצירת סוכריות מבצק סוכר.

כמה? ללא תשלום

נתניה

איפה ומתי? 11:00-19:00, קניון עיר ימים נתניה

מה בתוכנית? מתחם יצירה עם מגוון פעילויות, עמדת משחקי וידאו עם סוני פלייסטיישן 4 ואקס בוקס עם המשחקים החדישים ביותר, שולחנות משחק של סנוקר, כדורגל שולחן, הוקי שולחן ועוד, בעמדת יריד מתנפחת של קליעה למטרה.

כמה? ללא תשלום

קופיקו במופע בשבעת הכוכבים (צילום: קבוצת קופיקו)

חגיגת בחירות לכל המשפחה במודיעין

איפה? מתחם יורו שופס מודיעין

מה בתכנית? פסטיבל בחירות לכל המשפחה, שם יוכלו ליהנות מהצגה לילדים, מתנפחים, סדנאות יצירה חוויתיות, משחקי שולחן, שיערות סבתא ועוד ללא תשלום- בהפקת חברת "חוגגים הפקות"

כמה? הכניסה חופשית!

בוחרים בטבע: פעילויות רשות הטבע והגנים ליום הבוחר

**הכניסה לכל הפעילויות ללא תשלום נוסף מעבר לדמי הכניסה לאתר וחינם למנויי מטמון, פרטים מלאים על פעילויות יום הבחירות ועל חניוני הלילה ניתן למצוא באתר ובדף הפייסבוק של רשות הטבע והגנים**

גן לאומי קיסריה 

מה בתכנית? 10:00-15:00 תוכלו להיפגש עם ליצני חצר, רקדנים, אמני קרקס ותיאטרון שייצרו יחד חוויה הומוריסטית ומהנה שמחברת עבר והווה, עם מופעי דו קרב בין אבירים, ריקודים מימי הביניים, ירידי אומנים ושלל סדנאות יצירה ועוד הפעלות לכל המשפחה.

גן לאומי בית גוברין

מה בתכנית? 11:00-15:00, תוכלו לבקר בכל אחת מארבע המערות המרשימות ביותר: מערת הפעמון, המערה הצידונית, מערת הקולומבריום ומערת המבוך יהיו דמויות ססגוניות שישכנעו את המבקרים שהמערה שלהם היא היפה והמרשימה מבין המערות. במהלך הפעילות תוצב קלפי והמבקרים יבחרו את המערה המנצחת, חשוב להצביע ולהשפיע!

(צילום: קסטל_רונית_רוזן)

גן לאומי אפולוניה

מה בתכנית? 11:00-15:00, תוכלו לפגוש את מסדרי האבירים, לגלות מדוע הגיעו לישראל, אילו כלי נשק שימשו אותם וכיצד השתמשו בהם. המבקרים יוכלו לשמוע על הלוחמים הממלוכים שמלחמו בצלבנים, ולאחר מפגש עם הדמויות השונות ולמידה עליהן יוכלו לבחור את הלוחם המרשים ביותר.

גן לאומי ציפורי 

מה בתכנית? (10:30, 12:30, 14:30), יתקיים סיור אינטראקטיבי סביב הדילמות היומיומיות של מנהיגינו בעבר ובהווה. בין השאר ניתן יהיה לבקר בבית הכנסת הקדום ובמצודה, לצפות בסרטון קצר על רבי יהודה הנשיא ולהבין איך מחלוקות מסתיימות בהסכמה או באי הסכמה.

גן לאומי תל באר שבע

מה בתכנית? 10:00-15:00 בואו לחוויה אתגרית ומגבשת, כל משפחה תקבל מפת אתר ומשימות, תנסה לגלות את באר המים העמוקה בארץ, מאגר מים ייחודי, מגדל תצפית ואת סודותיהם העתיקים של יושבי העיר הקדומה. בנוסף במקום תהיה פינת יצירה פתוחה ובסוף הפעילות יתקיימו בחירות בקלפי על נושאים מתוך המשימות.

גן לאומי שמואל הנביא (נבי סמואל)

מה בתכנית? 10:00-15:00,  יתקיים סיור מרתק בעקבות אמונות ומסורות, כובשים וסיפורי קרבות.

בוחרים בטבע (צילום: רינת_רוסו_ירקון )

שמורת טבע עינות צוקים

מה בתכנית? 10:00-15:00, יהיה ניתן לחגוג עם המשפחה בבריכות המים הצלולות, לקיים פיקניק משפחתי בשמורה עם מקום מוצל בין מעיינות וצמחייה עשירה, וגם לצאת לסיור טבע בכל שעה עגולה.

אתר הר גריזים המתחדש

מה בתכנית? (10:00, 12:00, 14:00) יהיה ניתן לצאת לסיור בין שכבות הזמן ונופי בראשית, לשמוע על עולמם של השומרונים, לצפות בבתים מהתקופה ההלניסטית, וליהנות מהחידוש באתר- סרט בחדר ההקרנה שבמבואת המבקרים כולל מיצגים של האתר ממעוף הציפור ותמונות נדירות של העדה השומרונית שחיה במקום מראשית המאה ה-20.

צפון

קרקס של בחירות בכפר סבא 

מה בתוכניתלהטוטנים שיבצעו ג'אגלינג, רוכבי חד אופן, בלונאים שיכינו חיות שונות ומשונות מבלונים, הולכי קביים שיתנשאו גבוה מעל הקהל, פסלים שיקומו לתחייה ואפילו אמני אשליות שיעשו מופעים שמעבר לכל דמיון בהשתתפות הקהל.

איפה ומתי? 11:00-19:00, מתחם אושילנד, כפר סבא

כמה? ללא תשלום

בחירות במוזיאון הכט בחיפה

מה בתכנית? מוזיאון הכט בחיפה, מזמין את כולם לבלות במוזיאון ליהנות מהתערוכות, מהספינה הפיניקית ומפעילות עצמית של משחקים בעזרת הסמארטפונים, ובדגם העיר העתיקה סוסיתא.

בנוסף יוצעו פעילויות שונות כגון: "מהים למוזיאון"- משחק בעקבות ממצאים ארכיאולוגים שנמשו מן הים. "ספארי במוזיאון"- מסע בקבות בעלי חיים המסתתרים בתצוגת המוזיאון ועוד.

מתי? 10:00-19:00| הכניסה בחינם

חוגגים את יום הבחירות במתחם אלון עין שמר

מה בתכנית? הפנינג חוויתי במיוחד, במסגרתו יוכלו הילדים ליהנות מהופעה של כוכב הילדים 'אין כמוטי', ממתחם מולטימדיה, מתחם גרין סקרין, פינת איפור ואטרקציות נוספות. בנוסף, במקום תוצב קלפי, שבה הילדים גם יקחו חלק ביום הדמוקרטי ויבחרו את כוכב הילדים האהוב עליהם. האירוע בהפקת חברת "חוגגים הפקות".

כמה? הכניסה חופשית

איפה ומתי? בין השעות 10:00-13:00, 16:00-19:00, מתחם אלון עין שמר FASHION, צומת כרכור.

קרנבל בחירות בקרית אתא

מה בתוכנית? מחזמר "בגדי המלך החדשים" של "התיאטרון שלנו",  סדנת יצירה מיוחדת להכנת שרשראות וצמידים, הקרנת הסרט המצויר והמדובב "בלגן בממלכה", "בחזרה לילדות", מופע מוזיקלי המשלב שירי משוררים לילדים מכל הזמנים וכל הסגנונות.

איפה ומתי? 9 באפריל, 11:30-18:00קניון שער הצפון קריית אתא

כמה?ללא תשלום

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו