צה"ל בציוץ לסולימאני: "תראה איך הסתיים פורים" - סרוגים

צה"ל בציוץ לסולימאני: "תראה איך הסתיים פורים"

לכבוד פורים, צה"ל פרסם בטוויטר ציוץ מיוחד בו קרא למפקד משמרות המהפכה האיראניים, קאסם סולימאני, שלא לחזור על טעויות ההיסטוריה: "כדאי שיעיף מבט על איך הסתיים הסיפור של פורים"

צה"ל בציוץ לסולימאני: "תראה איך הסתיים פורים"
  (צילום מסך)

הטוויטר הרשמי של צה"ל העלה היום (חמישי) ציוץ מיוחד לכבוד פורים בו פנה לבכיר משמרות המהפכה, קאסם סולימאני, והזהיר אותו שלא לחזור על ההיסטוריה שתועדה במגילת אסתר.

"העלילה של פורים מספרת על מנהיג פרסי שניסה להשמיד את העם היהודי", נרמז אל מפקד כוח קודס, האחראי לפעילות משמרות המהפכה האיראניים מחוץ לגבולות איראן.

"אנחנו בשנת 2019, ומנהיגי איראן עדיין מנסים לפגוע בישראל", נטען נגדו "האם עלינו לומר לסולימאני שכדאי שיעיף מבט על איך הסתיים הסיפור של פורים?". את הציוץ חתמו בשני האשטגים שהבהירו את המסר: "אנחנו עדיין כאן" ו"פורים שמח".

"תראה איך הסיפור של פורים הסתיים". בכיר משמרות המהפכה קאסם סולימאני (צילום: מתוך טוויטר)

הציוץ של צה"ל מגיע על רקע הקריאות של ממשלת איראן לתקוף את ישראל כתגובה לסנקציות האמריקניות שהוטלו על המדינה בעקבות הפרישה מהסכם הגרעין. "הגיע הזמן שנשים קץ למאבקים ונהתאחד נגד אויביה של המדינה" אמר אמש נשיא איראן חסן רוחאני. "אנו מסתמכים אך ורק על העם שלנו כדי להתגבר על כל אתגרים, אבל אנחנו גם מברכים על מעורבות בונה עם מגוון רחב של מדינות, אשר גם להן נמאס באותה מידה מהבריונות של ארה"ב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מאמר
לא מגלה | 21-03-2019 16:00
אדיררר אחלה ציוץ
2
פורים תשעט
אלעזר שילה | 21-03-2019 18:31
חזק ואמץ! חג שמח!
3
רק הקדוש ברוך הוא.....
יש אלוקים | 22-03-2019 6:28
שומר עלינו תמיד תמיד להזכיר לאוייבנו ימח שמם את ההיסטוריה של העם היהודי מה הייה בסופם של אויבינו פרעה...... טבע בים המן..........ניתחה על עץ גבוהה היטלר.......היתאבד בבונקר וכן כל שונאנו כן יאבדו כל אויביך השם
4
דוקא תקדים פורים לא משחק לטובתנו.
א | 23-03-2019 19:30
אז כל עם ישראל שב בתשובה שלמה לפני הקב''ה, וכולם סרו למרותו של מרדכי היהודי ולשאר חכמי ישראל, מה שלא כ''כ נכון במציאות של היום. ה' יעזור שננצל בזכות לומדי התורה ושומרי המצוות בטהרה שיש בעם ישראל.
5
צאצאיי המן רשע יפלו אחד אחרי שני!!!
מורדכיי היהודיי | 24-03-2019 1:47
סיוונאר הנייה וכ... !!!