לאחר המחאות, המיגונית הוסרה מצומת גבעת אסף - סרוגים

לאחר המחאות, המיגונית הוסרה מצומת גבעת אסף

צה"ל קיבל את דרישת התושבים והסיר את המיגונית מצומת גבעת אסף יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני: "אנו שמחים לראות שבשעה זו כבר פירקו את המיגונית בצומת גבעת אסף"

author-image
לאחר המחאות, המיגונית הוסרה מצומת גבעת אסף
  (קרדיט: מועצת יש''ע)

לאחר המחאה החריפה בהתיישבות ובקרב פוליטיקאים נגד הצבת המיגונית בצומת גבעת אסף, צה"ל הסיר אותה.  יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני: "המיגוניות הוצבו ללא תיאום עם ההתיישבות. פנינו לגורמי הצבא והובטח לנו כי הם יוסרו עוד היום. אנו שמחים לראות שבשעה זו כבר פירקו את המיגונית בצומת גבעת אסף".

כאמור מיגונית מפלדה מזויינת הוצבה היום (רביעי) בצומת גבעת אסף לכיוון היישוב בית אל לאחר הנחיית אוגדת איו"ש, ועל ידי מחלקת הביטחון של מועצה אזורית בנימין. ואף נאמר כי צה"ל צפוי להניח מיגוניות נוספות בצמתים ובתחנות אוטובוס ברחבי יהודה ושומרון.

לאחר פיגועי הדריסה מוגנו הטרמפיאדות הפזורות על כביש 60 על ידי בטונאדות, כעת בעקבות פיגועי הירי האחרונים נוספו בצמתים מיגוניות מפלדה מזויינת גם נגד ירי המחבלים.

בהתיישבות העריכו היום כי הדבר יגרום לתוצאה ההפוכה, בפועל, תושבים ייצאו החוצה בחזרה אל הכביש כדי שייראו אותם ולא יעמדו מאחורי הברזלים שהגנו עליהם ויהיו חשופים מחדש לפיגועי הדריסה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו