"הטרור מנצח, בזיון": מיגוניות פלדה מוצבות ביהודה ושומרון

"הטרור מנצח, בזיון": מיגוניות פלדה מוצבות ביהודה ושומרון

מיגונית מפלדה מזויינת הוצבה היום (רביעי) בצומת גבעת אסף לכיוון היישוב בית אל בעקבות הנחיית אוגדת איו"ש. הרב רפי פרץ תקף את המהלך: "מדינה שהולכת ומאבדת את הכבוד הלאומי שלה"

"הטרור מנצח, בזיון": מיגונית פלדה הוצבה ביו"ש
  (צילום: מנחם בקוש)

מיגונית מפלדה מזויינת הוצבה היום (רביעי) בצומת גבעת אסף לכיוון היישוב בית אל לאחר הנחיית אוגדת איו"ש, ועל ידי מחלקת הביטחון של מועצה אזורית בנימין. צה"ל צפוי להניח מיגוניות נוספות בצמתים ובתחנות אוטובוס ברחבי יהודה ושומרון.

לאחר פיגועי הדריסה מוגנו הטרמפיאדות הפזורות על כביש 60 על ידי בטונאדות, כעת בעקבות פיגועי הירי האחרונים נוספו בצמתים מיגוניות מפלדה מזויינת גם נגד ירי המחבלים.

אולם בהתיישבות מעריכים כי הדבר יגרום לתוצאה ההפוכה, בפועל, תושבים ייצאו החוצה בחזרה אל הכביש כדי שייראו אותם ולא יעמדו מאחורי הברזלים שהגנו עליהם ויהיו חשופים מחדש לפיגועי הדריסה.

הרב רפי פרץ, יו"ר איחוד מפלגות הימין תקף את המהלך: "כך נראית הבוקר תגובה לפיגוע בגבעת אסף במדינה שהולכת ומאבדת את הכבוד הלאומי שלה. חייבים לעבור מהכלה להתקפה מהגנה לריבונות". מועמד כחול לבן, יועז הנדל תמהה: "ככה נראה ביטחון?". בישראל שלי בפייסבוק רשמו: "חוסמים את הטרמפיאדות במקום לחסום את המחבלים שיגיעו אליהן".

יהודה ולד מהאיחוד לאומי תקף: "ככה זה נראה כשהטרור מנצח, בזיון".

בנט: ״החלטת מערכת הביטחון להכניס את חיילי צה״ל ביהודה ושומרון לבונקרים מבישה, ככה לא מנצחים את הטרור. צריך להרוס בתים ולהרוג מחבלים״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מיגונית
אלי | 20-03-2019 13:16
הרב פרץ צוק במליון אחוז
2
מיגונית בגבעת אסף
רחל | 20-03-2019 15:13
אמנם היבגט מיגונית אבל אין שום תאורה במקום והמקום חשוך......
3
אין הרתעה
שלמה | 20-03-2019 15:54
זו התוצאה של מדיניות של חוסר יכולת ההרתעה, כבילת ידי החיילים, ורדיפת לוחמים על ידי הפרקליטות הצבאית.
4
למה ביטלו את התחנה לירושלים???????
מתנה למחבל? | 20-03-2019 16:02
לא יאומן כי יטומטם. אנשים צריכים לעבור את כל הישוב (המינהל האזרחי שהרס את הבתים, המקווה וגן השעשועים- קבע שאפשר לשבת על בתים שאמנה קנתה ולשכור ממנה ואם יום אחד ירצו לקנות לעצם קראוון יצטרכו לשלם קודם כל מאות אלפי שח לאמנה שקנינו מהערבים את הקרקע שהיתה ממילא שלנו. אחרי כל הדרך לכניסה לישוב, יצטרכו לחצות כביש ראשי, חשופים לגמרי, כדי לנסוע לירושלים. זה כדי להרחיק אנשים ממקומות לימודים או עבודתם בירושלים, לסכן נערות שנוסעות ללמוד, לנתק בין סבא וסבתא ודודים לבין הנכדים-האחיינים. והעולם שתק!
5
אולי תעקרו את התחנות וזהו, במקום אשליה?
עדיף לעקור הכל | 20-03-2019 16:04
יש לנו אשליה של תחנות. בתל ציון יש אוטובוס כל 10 דקות והוא ממשיך עם עשרות תחנות. לבית אל, עיר ואם בישראל, אוטובוס כל 20 דקות ומעלה. אם יש הפגנה של משתמטים או נכים- האוטובוס מדלג על התחנות. אנשים מחכים עם ילדים קטנים 2-4 שעות עד סיום ההפגנה והכל בגלל משתמט אחד שבמקום ללכת לישיבה, עובד בשחור ולא לומד