המצוד נמשך: זהו המחבל מהפיגוע בצומת אריאל - סרוגים

המצוד נמשך: זהו המחבל מהפיגוע בצומת אריאל

המחבל שביצע את הפיגוע המשולב ליד אריאל הוא עמר אבו לילא, בן 20 מהכפר זאוויה. במהלך הלילה כוחות צה"ל ניהלו מצוד אחר המחבל, במסגרתו ערכו חיפוש בבית משפחתו ועצרו את אחיו ואביו לחקירה

author-image
המצוד נמשך: זהו המחבל מהפיגוע בצומת אריאל
  צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: המחבל שביצע את הפיגוע המשולב אמש ליד אריאל הוא עמר אבו לילא, בן 20 מהכפר זאוויה שליד סלפית הסמוכה לאריאל. בצה"ל ממשיכים במצוד אחר המחבל האחראי, במסגרתו מתנהלים נמשכים מאמצים מבצעיים, מודיעיניים ואיסופיים נרחבים לאיתור ותפיסתו.

במהלך הלילה פעלו כוחות צה״ל במסגרת המרדף אחר המחבל שביצע את הפיגוע אתמול. במסגרת הפעילות, מיפו הכוחות את בית המחבל לצורך בחינת אפשרות הריסתו, ביצעו סריקות נרחבות ובידוקים בכניסות וביציאות לכפרים. כוחות נוספים הגיעו לבית המחבל וביצעו שם חיפוש, במסגרתו אחיו נור ואביו אמין נעצרו והועברו לחקירה. בנוסף פרצו הכוחות לחנות בבעלות המשפחה בכפר בידיא.

עמוד הפייסבוק של המחבל הכיל פוסטים רבים התומכים ברשות הפלסטינית ומדברים בשבחו של אבו מאזן- אך לא נראו סימנים שהיו יכולים להעלות חשד לפני הפיגוע.

כזכור, המצוד אחר המחבל החל אמש בעקבות מסע הטרור בו נרצח סמ"ר גל קיידאן הי"ד, אולם חקירה ראשונית של האירוע כבר העלתה כי המחבל הסתתר בחנות חומרי בניין סמוכה לצומת, וממנה יצא לפיגוע. חנות זו היא חלק ממתחם בלתי חוקי של חנויות ובתי עסק שהתפתח בהדרגה בשנים האחרונות בסביבת צומת אריאל, ללא צעדי אכיפה משמעותיים מצד רשויות החוק, והמתחם הפך בפועל לאקס טריטוריה של חוק ומנהל תקין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו